Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Nu vet jag inte alls hur du klär dig Kidd men det flesta tjejer jag hängt runt med pinar i sig skor som ingen vill ha på sig, bara dom är snygga. Men annars verkar ditt förslag mycket enklare.

Men jag är inte riktigt som andra jag ;D

Nä men vaddå, det finns en måtta på utseendefixeringen. Man måste ju vara lite praktisk också. T ex, nästan inga kläder har fickor, alltså bär man handväska. Sen börjar man fundera på hur win det vore att ha laptopen i handväskan? Då kompromissar man handväsksval, köper en lite fulare men större så man får plats med laptopen. Inte riktigt lika snyggt, men jämfört med annars har jag plats för inte bara laptopen utan allt annat jag behöver ha med mig överallt också, utan att behöva tänka på att alltid bära kläder som ger mig fickor.

Mycket klokare, tycker jag Men det finns väl dessvärre ganska många damer som inte kommit på det där ännu x)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Egentligen.. vad fan spelar det för roll vad man har för kläder sålänge det inte ser alltfär jävligt ut eller inte är skönt att bära ?

Bara man har nåt på sig som sitter sjysst och man får plats med det man ska

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Egentligen.. vad fan spelar det för roll vad man har för kläder sålänge det inte ser alltfär jävligt ut eller inte är skönt att bära ?

Bara man har nåt på sig som sitter sjysst och man får plats med det man ska

Eller så kör alla på handväska, så har man plats för allt.
Och när säsongen för dubbdäck slutar ryker alla kläder till nästa vinter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kidd:

Men jag är inte riktigt som andra jag ;D

Nä men vaddå, det finns en måtta på utseendefixeringen. Man måste ju vara lite praktisk också. T ex, nästan inga kläder har fickor, alltså bär man handväska. Sen börjar man fundera på hur win det vore att ha laptopen i handväskan? Då kompromissar man handväsksval, köper en lite fulare men större så man får plats med laptopen. Inte riktigt lika snyggt, men jämfört med annars har jag plats för inte bara laptopen utan allt annat jag behöver ha med mig överallt också, utan att behöva tänka på att alltid bära kläder som ger mig fickor.

Mycket klokare, tycker jag Men det finns väl dessvärre ganska många damer som inte kommit på det där ännu x)

Hihi, jag har växt ihop med min väska av samma orsak

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Hihi, jag har växt ihop med min väska av samma orsak

Nurdgrrlz!!! Men vad gör man, that's the way it works.

Permalänk

Vadfan säger man när man ska ringa en brud å fråga om dom vill fika eller nåt?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av Cropsgrinder:

Jag är total noob, men "Lust o fika" kanske är något?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

-Hej! Det är X, tänkte bara höra om du ville ta en fika någon gång?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

om hon svarar ja...mötte en tjej på en fest vi snackade och verkade komma bra överens så jag fick hennes nr men sen när jag ringde så svarade hon inte ens...tss tss tjejer...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

om hon svarar ja...mötte en tjej på en fest vi snackade och verkade komma bra överens så jag fick hennes nr men sen när jag ringde så svarade hon inte ens...tss tss tjejer...

Du vet att det där inte är något ovanligt, jag har träffat tjejer på fester som vill att man ska ta deras nummer, jag ringer oftast inte.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Jojo, men det känns ju lite mysko bara. "Hej det är Jag, Vill du fika?" "Ja" "ok hejdå" tid och sånt också. ska man inte snacka massa bajs först?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Jojo, men det känns ju lite mysko bara. "Hej det är Jag, Vill du fika?" "Ja" "ok hejdå" tid och sånt också. ska man inte snacka massa bajs först?

Fan tänkt lite själv också! Fråga bara hur läget är och vad hon gör o.s.v. så improviserar du utifrån vad hon svarar... Inte så svårt

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Tänka....själv?
Jävla brudar... att ni ska va så knepiga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Tänka....själv?
Jävla brudar... att ni ska va så knepiga.

Haha vad fan, kör bara

Permalänk

Jaja, jag ska...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Med minus "vadfan"(oftast) har du ditt samtal klart, skulle jag säga. Sannolikheten att ni blir tillsammans eller att du når någon "base" är ytterst liten efter en fika. Troligen vill tjejen lära känna dig lite innan och det vill nog egentligen du också. Det kan vara jobbigare att bli av med en psykotjej än ihop med en schysst tjej
Va bara ärlig och naturlig (dig själv som du är med polarna fast mer ordentlig). Det är till slut dig och inget alterego de vill bli tillsammans med.

Skrivet av MasteraCe:

Nu kanske inte detta hör hit men nån som har något tips på ultimat present till sambo/flickvän?

Jag gav min sambo en 90min ansiktsbehandlig inkl lite ryggmassage på en hälsobutik. Hon uppskattade det väldigt mycket. Jobbiga nu är att jag måste komma på en ny present till nästa födelsedag

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Hej! Vill du knulla?

Det funkar jämt!.

Själv har ja träffat världens härligaste tjej, så nu har man gått å blivit kär å grejjer :/

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Browing:

Hej! Vill du knulla?

Det funkar jämt!.

Själv har ja träffat världens härligaste tjej, så nu har man gått å blivit kär å grejjer :/

Ajdå..förjävligt:/.. Grattis anyway:)

Ok.. idag om en timme och 23 minuter är det 27 månader, eller två år och 3 månader:)..
Lite kul kanske då hon fyller år 27 Jan hehe.....

Permalänk
Medlem

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarKzY:

Text där kille blir överkörd av tjej.

Du ska släppa henne, du har inget att hämta i det här förhållandet.
Skulle min tjej ta ett uppehåll efter 2 år skulle jag slänga henne i ån, antingen är man ihop eller så är man inte, det är svart eller vitt.
Sist men inte minst är det vidrigt att hon inte ens tar hänsyn till den killen du ogillar och fortsätter träffa honom, nae fyfan blir bara arg när jag läser det du skrev.
Släpp allt, svara inte när hon ringer och börja träffa andra, så får du verkligen se om hon vill ta tillbaka dig, men då gör du det inte såklart.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarKzY:

Grattis
Text

Den springande frågan är denna, går hon och sin killkompis ensamma på t.ex. grönan eller ut på krogen? När detta sker, frågar hon dig om du vill följa med?

Om hon gör dessa saker ensam med den killen och inte frågar dig har du full rätt att kräva att hon slutar träffa den killen på det viset.

Och en till fråga, du nämnde att du hade bevis på att de kyssts, vad för bevis är det? Är det bilder osv så kan du ju vara säker på att hon ljuger.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Du ska släppa henne, du har inget att hämta i det här förhållandet.
Skulle min tjej ta ett uppehåll efter 2 år skulle jag slänga henne i ån, antingen är man ihop eller så är man inte, det är svart eller vitt.
Sist men inte minst är det vidrigt att hon inte ens tar hänsyn till den killen du ogillar och fortsätter träffa honom, nae fyfan blir bara arg när jag läser det du skrev.
Släpp allt, svara inte när hon ringer och börja träffa andra, så får du verkligen se om hon vill ta tillbaka dig, men då gör du det inte såklart.

+1

Polarn var i en liknande sits, som tur var gjorde han slut efter mycket om och men. Kärleken kan vara bra 'blind'. Det enda rätta du kan göra för dig själv är att släppa henne för gott annars kommer hon garanterat bara ta dig för givet. Hur jobbigt det än må vara nu kommer det bli bättre med tiden Till slut inser du hur hon nu varit och du kommer tycka det är skönt att slippa tänka på allt som hon gör som får dig må dåligt. Saken är den att hon gör som hon vill just nu för hon vet att du bara sitter och väntar på henne. Det kommer aldrig bli som det en gång varit.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Okej tack för era synpunkter.

Men till huvudfrågan som jag ställde som jag helt opartiskt vill ha svar till:
*Kan jag kräva svar av henne när vi ses igen? / Ställa ultimatium?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarKzY:

Okej tack för era synpunkter.

Men till huvudfrågan som jag ställde som jag helt opartiskt vill ha svar till:
*Kan jag kräva svar av henne när vi ses igen? / Ställa ultimatium?

Du kan ju räkna med att ett ultimatum slår tillbaka på dig tusenfalt... klart du kan kräva svar, men räkna inte med att det blir positivt.

Tror att anledningen till att du vill ha henne är att det är krångligt just nu. Det är ju mycket möjligt att om du får som du vill (henne tillbaka och den där kompisen på ett järnspett) så går det ett par månader och sen falnar det.

Jag hade avslutat alltihop. Visst gör det för jävla ont, men det brukar oftast bli bättre i det långa loppet

Permalänk

Bästa strategin för att ligga en het tjejkompis? Vi har varit vänner länge... och hon har nyligen blivit blåst av en bra kompis till mig som inte kunde bestämma sig. Till sist kom han på att han inte gillade henne lika mycket som hon gillade honom, så när han fått ligga lite bröt han kontakten lite halvt och gjorde sig halvt till ovän med henne. Sen blir en annan kille, en kompis kompis till mig, kär i henne och hon känner inte likadant. Summa: hon är trött på bekymmer med killar... Frågan är hur hon ser på "mina intressen i henne" hehe. Hon var kär i mig för ett och ett halvt år sedan, vilket jag först inte fattade, och sedan inte besvarade eftersom hon var fett tråkig då. Nu är hon åtminstone lite roligare att hänga med, och ser bättre ut.. så vafan, ligg mig då kvinna

Permalänk
Medlem

Ålder på tjejen då? I mina kretsar funkar ju alkohol+ska vi knulla? fortfarande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ålder på tjejen då? I mina kretsar funkar ju alkohol+ska vi knulla? fortfarande.

Oj, nu blev jag femton igen när jag läste det Byt krets ffs!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Haha thats how we do it in norr.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Skrivet av Martiis:

Oj, nu blev jag femton igen när jag läste det Byt krets ffs!

Vi är 18 båda två.. så egentligen skulle det funka
Men då min polare sårade henne osv. så verkar hon inte så pigg på alkohol + sex.. utan det behöver vara lite mer raffinerat, vilket jag ser som en lagom utmaning

Permalänk
Skrivet av Rymdvanilj:

Vi är 18 båda två.. så egentligen skulle det funka
Men då min polare sårade henne osv. så verkar hon inte så pigg på alkohol + sex.. utan det behöver vara lite mer raffinerat, vilket jag ser som en lagom utmaning

Men din lirare, om du bara vill knulla och hon säger att hon inte orkar med mer killproblem så är det ju dödfött. En del tjejer kan ta det, men dom är typ en procent. Eller vad är dina motiv? Om det är en tjejkompis du känner bra, vilket det verkar vara, är det knappast värt att in-ut-spruta och sen dra.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.