Permalänk
Medlem

Råd om msi gx640 köp

Hade tänkt köpa mig en
MSI GX640-086NE - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Jag har bara några frågor som jag skulle uppskatta att få besvarade innan jag gör köpet.
Någon som har erfarenhet från B-ray.se. Har inte så bra koll på den sidan, hur dom hanterar problem och liknande.

Har även sett att funktion knappen sitter där control normalt sätt sitter, undrar bara ifall det går att byta plats på dessa på något sätt.

En sista fråga handlar om garantin, hur lång är denna?

Hade blivit jätteglad ifall någon kunde besvara dessa frågor eller iaf en av dom.

Tack på förhand

Permalänk
CS-mästare

Lägger till en fråga, hur lång är batteritiden på den?

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk

Äger gx740:an som jag köpte från b-ray. Den har 2 års garanti och ~2h batteritid (9 cells) när jag kollar på film.
B-ray har snabb och trevlig support (aldrig kö för mig), men kan inte göra så mycket. Till exempel var min försenad och de är helt i händerna på leverantören. Någon goodwill kunde han heller inte ge då de redan sysslar med små marginaler (enligt honom). Som jag förstår håller de sig inte med så stora lager, utan mycket beställer de.