Permalänk
Medlem

Dani05 - gick skärm sönder för att GPU inte ville initiera den? (du fick manuellt koppla sladd in/ut)
Kan du gärna förklara hur du menar? För att GPU inte initierar skärm så går den inte sönder för det :? (håll dig gärna kort )

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Dani05 - gick skärm sönder för att GPU inte ville initiera den? (du fick manuellt koppla sladd in/ut)
Kan du gärna förklara hur du menar? För att GPU inte initierar skärm så går den inte sönder för det :? (håll dig gärna kort )

Har ju skrivit tidigare här vad problemet har varit osv men ska see om jag kan förklara det lite snabbt.

Ja det är väl som du säger jag fick manuellt koppla skärm sladden ut och in.

Vid uppstart/omstart så kunde bilden försvinna när som helst och för att då få fram den igen så var man tvungen till att dra ut och in sladden och oftas så fick man göra det minst ett par gånger innan bilden kom. Å ibland hjälpte ju inte ens det och då var det bara till att starta om och börja om på nytt igen.

Vet faktiskt inte om den direkt tagit skada av det men det jag vet ialla fall är att den har tagit skada pga att man varit tvungen till att koppla in/ut skärmen hela tiden.

Och om du läst/läser det tidigare jag skrivit så ser du att jag försökt att byta kortet innan skärmen var sönder men dom vägrade. Ändå när jag hade frågade tydligt i butiken innan jag handla om det skulle funka ihop med skärmen.

Så nu har dom tyvärr kostat mig så mycket tid i felsökning osv (det man ville undvika) och sen vill dom inte ens byta kortet och ovan på det så är man också en skärm fattigare nu.

Permalänk
Skrivet av Dani05:

Har ju skrivit tidigare här vad problemet har varit osv men ska see om jag kan förklara det lite snabbt.

Ja det är väl som du säger jag fick manuellt koppla skärm sladden ut och in.

Vid uppstart/omstart så kunde bilden försvinna när som helst och för att då få fram den igen så var man tvungen till att dra ut och in sladden och oftas så fick man göra det minst ett par gånger innan bilden kom. Å ibland hjälpte ju inte ens det och då var det bara till att starta om och börja om på nytt igen.

Vet faktiskt inte om den direkt tagit skada av det men det jag vet ialla fall är att den har tagit skada pga att man varit tvungen till att koppla in/ut skärmen hela tiden.

Och om du läst/läser det tidigare jag skrivit så ser du att jag försökt att byta kortet innan skärmen var sönder men dom vägrade. Ändå när jag hade frågade tydligt i butiken innan jag handla om det skulle funka ihop med skärmen.

Så nu har dom tyvärr kostat mig så mycket tid i felsökning osv (det man ville undvika) och sen vill dom inte ens byta kortet och ovan på det så är man också en skärm fattigare nu.

Du vet att DVI eller VGA inte stödjer Hot Plug? Det är alltså inte rekommenderat att dra ut och sätta i skärmsladden då datorn är igång. Brukar oftast fungera ändå och gör det säkert i 99% av fallen men ibland har man otur. Det är samma sak med ESD-skydd. Funkar bra i 9/10 fall men ibland går det åt helsike!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk

Finns det möjlighet för er att plocka in A-Data XPG Plus Series v.2 DDR3 PC15000/1866MHz 3x2GB kit (AX3U1866PB2G8-TP2)? Ni har ju A-DATA 4GB (2GBx2) 2200+ MHz,CL8, XPG Plus Series - Inet.se inne men jag behöver som sagt ett 3x2GB kit!

Sen har jag en fråga angående Gigabyte GA-X58A-UD5, vilken revision är det ni har hemma? Funderar nämligen på ett sådant men vill vara säker på att man får ett rev. 2.0 vid eventuell beställning.

Mvh

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Köper antagligen nytt system snart, men vill ha ett EVGA-grafikkort av ngn anledning Några planer på att ta in EVGA-kort i sortimentet, viktigaste är GTX 470

Och när får ni in Athlon II x3 435?

Permalänk
Medlem

Tjena!

Sitter och kollar runt på processorer och hittar den jag tänkt skaffa. Bra pris och allt.
Men inser sedan att den inte passar till mitt nuvarande moderkort (tänkte nämligen först skaffa en processor som passar både mitt befintliga moderkort och sen ett som ska inför skaffa när pengar finns). Satt ju självklart och läste på ASUS hemsida vilka processorer som fungerar och ej.

Det jag tänkte skaffa från er var följande processor AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition 125W
Sitter ju då självklart och kollar på tillverkarens nummer för att få fram vad som är rätt och fel.
Ni har angivit under rubriken följande: "Senaste revisionen (HDZ965FBGM) av X4 965 Black Edition. "
Bara att den beteckningen inte ens finns hos AMD.
Och längst ner på sidan HDZ965FBGMBOX, vilket jag förstår då det är eftersom det levereras med box.
Men det finns inte angivit vilket artikelnummer processorn har utan box.
Och det är inte bara att ta bort BOX utan den har lite annorlunda i form av HDZ965FBK4DGM och detta har jag kommit fram genom att det står nämnt på ASUS hemsida, det är det som anges på AMDs hemsida samt att Webhallen har gått ut med båda artikelnumerna på följande sätt:
OPN Tray HDZ965FBK4DGM
OPN PIB HDZ965FBGMBOX

Inlägget kanske är lite rörigt men det jag vill få fram är, kan ni fixa så att även artikelnummer för processorer utan fläkt kommer med. Då det är detta man får kolla på i listor över vilka processorer som passar till vilka moderkort.
Tror att det är fler än jag som skulle uppskatta detta och tror även att ni vinner på det. Dels genom att antingen att ni inte tappar kunder för att de får bättre information på andra sidor eller genom att de slipper chansa och sen vända sin ilska mot er för att informationen vart bristfällig och tycker att dom inte gjort fel.

Höll på lägga en order hos Webhallen men nekades med delbetalningen så det räddade mig från att göra misstaget och handla av dom då jag från början ville handla av er då ni sköter det snyggast på de flesta sätten Dvs, snabba leveranser (även om det är posten som ansvarar för det), bra priser och bra utbud

Källor:
Lista på AMDs processorer
AMD Processors for Desktops: AMD Phenom?, AMD Athlon? FX, AMD Athlon? X2 Dual-Core, AMD Athlon?, and AMD Sempron? Processor

Webhallen:
WEBHALLEN.com - AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4GHz / 8MB / Socket AM3 (Boxed)

ASUS (M4A89GTD PRO/USB3) - Klicka fram till Processorstöd och sök på diverse artikelnummer.
ASUSTeK Computer Inc.

Visa signatur

Asus M4A78 PRO - AMD Athlon64 X2 6000+ - ATI Radeon HD3200 - Corsair Twin2 X2048-6400 - 74GB WD Raptor , WD Caviar GP 1TB, WD Caviar Black 750GB, Seagate 500GB - eHDD: 2x WD Element 500GB

Permalänk
Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Ni kanske borde börja med kombo-erbjudanden! Har kollat runt lite på amerikanska hemsidor och där finns de överallt. Tror det kommer locka mycket kunder.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Dani05 - flåt om de känns påträngande, men du skriver själv hur dom erjbuder å ta in det för felsökning varvid du får ett lånekort som inte duger varvid du nekar första chans till en möjlig RMA, när du sen känner att du blir mer less så tycker du att prestandaminskningen som skall uppstå vid test känns försumbar.

Här skulle jag som företagare aldrig godta en RMA eller felsökning då du helt sonikt sagt nej redan. Sen att du fått erbjudande om ett lånekort (vilket 99.9% av alla andra som lämnar in för felsökning inte får känns bara bortskämt). Så nä, jag har full förståelse att support ifrågasätter dig, man kan inte äta kakan å ha den kvar. // Bloopy - sista post ang detta ärende

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av r:Grid:

Hej Inet!

Skickade för en vecka sedan tillbaka en Samsung F3 Hårddisk på garanti, då den helt enkelt inte fungerade. Fick tillbaka den idag, det fort och bra att få den utbytt.

Men undrar lite vart kvittot och SATA-kabeln som följde me från början blev av hän?

Det kanske du ska ta med kundtjänsten direkt, det är det den är till för, inte så lätt för honom att veta utan några nummer eller någonting

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hej

Jag är på jakt efter en ny processorkylare, och läste idag om att scythe lanserar Ninja 3

Kommer ni ta in den i lager och vet ni i så fall när?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Dani05 - flåt om de känns påträngande, men du skriver själv hur dom erjbuder å ta in det för felsökning varvid du får ett lånekort som inte duger varvid du nekar första chans till en möjlig RMA, när du sen känner att du blir mer less så tycker du att prestandaminskningen som skall uppstå vid test känns försumbar.

Här skulle jag som företagare aldrig godta en RMA eller felsökning då du helt sonikt sagt nej redan. Sen att du fått erbjudande om ett lånekort (vilket 99.9% av alla andra som lämnar in för felsökning inte får känns bara bortskämt). Så nä, jag har full förståelse att support ifrågasätter dig, man kan inte äta kakan å ha den kvar. // Bloopy - sista post ang detta ärende

Jag tror inte du riktigit har förstått det hela eller så har du missat nåt. Har du ens läst allt?

Permalänk
Keeper of Traditions

Är inte dehär delvis en kundtjänst? Jag tror Inet har pondusen nog att fråga efter nummer här i tråden om jag ska vara riktigt ärlig.

Nej.

Skrivet av inet.se:

Hallå SweClockers!

Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar.

Med Vänliga Hälsningar,
Erik med personal
Inet.se

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Har ni någon vinklad strömsladd till grafikkort? Är nämligen så att jag har ett antec sonata chassi och där är det väldigt trångt mellan grafikkortet och den andra fläkten som sitter mot hårddiskburen.

Eller är det bättre att köpa en chassifläkt av en smalare variant? Fast då får jag väl ett sämre luftflöde dessutom? Eller vet du någon bra fläkt för det ändamålet?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tobyy:

Har ni någon vinklad strömsladd till grafikkort? Är nämligen så att jag har ett antec sonata chassi och där är det väldigt trångt mellan grafikkortet och den andra fläkten som sitter mot hårddiskburen.

Eller är det bättre att köpa en chassifläkt av en smalare variant? Fast då får jag väl ett sämre luftflöde dessutom? Eller vet du någon bra fläkt för det ändamålet?

Byt chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Byt chassi

det går ju också göra Dock lite dyrare alternativ

Har å andra sidan funderat lite på att köpa nytt chassi, typ ett fractal design define r2 men i så fall r3 när det kommer

Permalänk
Medlem

Hej Inet!
Jag undrar varför ni inte längre säljer "Cooler Master 690 Pure Dominator Window"?
Jag ä nemligen ute efter en just sådan Sid Panel

Permalänk
Medlem

Hej!
Om jag beställer en vara som endast finns i butikslager, skickar ni den då eller måste jag vänta på att den kommer in i postorderlagret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Hej!
Om jag beställer en vara som endast finns i butikslager, skickar ni den då eller måste jag vänta på att den kommer in i postorderlagret?

Det tar någon dag extra, men ja, de skickar från butikslager.

Eftersom det är femtioelfte gången som denna frågan ställs och besvaras så kanske det är en idé att inet.se tar och skriver in "Om en vara inte finns på postorer-lager men finns på butikslager så skickas den därifrån med en dags extra leveranstid" i sin signatur. Skulle det vara nåt?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Det tar någon dag extra, men ja, de skickar från butikslager.

Eftersom det är femtioelfte gången som denna frågan ställs och besvaras så kanske det är en idé att inet.se tar och skriver in "Om en vara inte finns på postorer-lager men finns på butikslager så skickas den därifrån med en dags extra leveranstid" i sin signatur. Skulle det vara nåt?

Jo det skulle ju kunna stå på hemsidan

Permalänk
Medlem

Gigabyte GA-880GM-UD2H - Inet.se Det heter väl Hybrid CrossFire X när man kör integrerat grafikkort och ett vanligt kort tillsammans? För vanlig CrossFire ser det moderkortet inte ut att ha

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Okej dom raderna hade jag missat, jag raderar.

Men kan ju passa på o fråga om det är något vanligt att ni inte skickar med kvittot tillbaka? För tanken borde vara att det ska tillbaka?

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Keeper of Traditions

Okej dom raderna hade jag missat, jag raderar.

Men kan ju passa på o fråga om det är något vanligt att ni inte skickar med kvittot tillbaka? För tanken borde vara att det ska tillbaka?

Det har nog bara blivit något fel, skicka bara ett mail eller ring kundsupporten så får du nog ett nytt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Det har nog bara blivit något fel, skicka bara ett mail eller ring kundsupporten så får du nog ett nytt

Jag har mailat nu

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Inet

Hej alla Swecare, hoppas ni haft en trevlig helg i det fina vädret!

Här kommer ett gäng svar på era frågor. Det är alltid lika kul att läsa vad ni tycker, tänker samt ger oss både ris och ros så att vi kan förbättra oss!

Skrivet av Sjodden:

Hej Inet!

Tänkte bara uppmärksamma er att ni i er produkt NVIDIA 3D Vision Glasögon inkl. Avatar - Inet.se så föreslår ni att man ska köpa en skärm som nu utgått ur ert sortiment (Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ)

Fixat, tack!

Skrivet av Kompressor:

Finns det möjlighet för er att plocka in A-Data XPG Plus Series v.2 DDR3 PC15000/1866MHz 3x2GB kit (AX3U1866PB2G8-TP2)? Ni har ju A-DATA 4GB (2GBx2) 2200+ MHz,CL8, XPG Plus Series - Inet.se inne men jag behöver som sagt ett 3x2GB kit!

Sen har jag en fråga angående Gigabyte GA-X58A-UD5, vilken revision är det ni har hemma? Funderar nämligen på ett sådant men vill vara säker på att man får ett rev. 2.0 vid eventuell beställning.

Mvh

Minnet är uppe på hemsidan nu!

Angående revisioner på moderkort har vi normalt sett den senaste i lager. Det bästa är att slå oss en signal på 031-652700 för att garantera att rätt revision plockas till just din order om vi mot förmodan har flera revisioner på hyllan.

A-Data 6GB (3x2GB) XPG PlusSeries V2 HS 1866MHz - Inet.se

Skrivet av Adyzz:

Köper antagligen nytt system snart, men vill ha ett EVGA-grafikkort av ngn anledning Några planer på att ta in EVGA-kort i sortimentet, viktigaste är GTX 470

Och när får ni in Athlon II x3 435?

EVGA är tyvärr svårt att få tag på i Europa då de främst satsar på USA-markanden. Enligt färska uttalanden ska de dock åter igen göra en Europasatsning så vi får se.

X3 435 har tyvärr utgått.

Skrivet av luggen89:

Tjena!

Sitter och kollar runt på processorer och hittar den jag tänkt skaffa. Bra pris och allt.
Men inser sedan att den inte passar till mitt nuvarande moderkort (tänkte nämligen först skaffa en processor som passar både mitt befintliga moderkort och sen ett som ska inför skaffa när pengar finns). Satt ju självklart och läste på ASUS hemsida vilka processorer som fungerar och ej.

Det jag tänkte skaffa från er var följande processor AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition 125W
Sitter ju då självklart och kollar på tillverkarens nummer för att få fram vad som är rätt och fel.
Ni har angivit under rubriken följande: "Senaste revisionen (HDZ965FBGM) av X4 965 Black Edition. "
Bara att den beteckningen inte ens finns hos AMD.
Och längst ner på sidan HDZ965FBGMBOX, vilket jag förstår då det är eftersom det levereras med box.
Men det finns inte angivit vilket artikelnummer processorn har utan box.
Och det är inte bara att ta bort BOX utan den har lite annorlunda i form av HDZ965FBK4DGM och detta har jag kommit fram genom att det står nämnt på ASUS hemsida, det är det som anges på AMDs hemsida samt att Webhallen har gått ut med båda artikelnumerna på följande sätt:
OPN Tray HDZ965FBK4DGM
OPN PIB HDZ965FBGMBOX

Inlägget kanske är lite rörigt men det jag vill få fram är, kan ni fixa så att även artikelnummer för processorer utan fläkt kommer med. Då det är detta man får kolla på i listor över vilka processorer som passar till vilka moderkort.
Tror att det är fler än jag som skulle uppskatta detta och tror även att ni vinner på det. Dels genom att antingen att ni inte tappar kunder för att de får bättre information på andra sidor eller genom att de slipper chansa och sen vända sin ilska mot er för att informationen vart bristfällig och tycker att dom inte gjort fel.

Höll på lägga en order hos Webhallen men nekades med delbetalningen så det räddade mig från att göra misstaget och handla av dom då jag från början ville handla av er då ni sköter det snyggast på de flesta sätten Dvs, snabba leveranser (även om det är posten som ansvarar för det), bra priser och bra utbud

Källor:
Lista på AMDs processorer
AMD Processors for Desktops: AMD Phenom?, AMD Athlon? FX, AMD Athlon? X2 Dual-Core, AMD Athlon?, and AMD Sempron? Processor

Webhallen:
WEBHALLEN.com - AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4GHz / 8MB / Socket AM3 (Boxed)

ASUS (M4A89GTD PRO/USB3) - Klicka fram till Processorstöd och sök på diverse artikelnummer.
ASUSTeK Computer Inc.

Det är lurigt att matcha upp produkter med olika artikelnummer hos tillverkaren med varandra då AMD kan göra ändringar på det ena utan att vi får reda på det. Men vi ska göra så gott vi kan.

Skrivet av mikatataku:

Fixat, tack!

Skrivet av Wedes:

Ni kanske borde börja med kombo-erbjudanden! Har kollat runt lite på amerikanska hemsidor och där finns de överallt. Tror det kommer locka mycket kunder.

Kom gärna med exempel på vad ni vill se så kollar vi på det! Vi har sakta börjat med uppgraderingspaket.

Hej Inet!

Skickade för en vecka sedan tillbaka en Samsung F3 Hårddisk på garanti, då den helt enkelt inte fungerade. Fick tillbaka den idag, det fort och bra att få den utbytt.

Men undrar lite vart kvittot och SATA-kabeln som följde me från början blev av hän?

Vänligen ta specifika kundärenden direkt med oss i stället för här. För orderfrågor gäller info@inet.se och servicefrågor service@inet.se. Om ni vill ringa är det bara att slå en signal på 031-652700.

Skrivet av EEric:

Hej

Jag är på jakt efter en ny processorkylare, och läste idag om att scythe lanserar Ninja 3

Kommer ni ta in den i lager och vet ni i så fall när?

Vi kommer att ta in den. Kommer upp på hemsidan så fort vi får pris och leveransdatum.

Skrivet av tobyy:

Vi har kollat runt och det verkar svårt att få tag på vinklade strömadaptrar till grafikkort. Men vi söker vidare och det kommer upp på hemsidan så fort vi hittar något.

Skrivet av Rashnish:

Hej Inet!
Jag undrar varför ni inte längre säljer "Cooler Master 690 Pure Dominator Window"?
Jag ä nemligen ute efter en just sådan Sid Panel

Tyvärr har produkten utgått.

Skrivet av Fixoon:

Gigabyte GA-880GM-UD2H - Inet.se Det heter väl Hybrid CrossFire X när man kör integrerat grafikkort och ett vanligt kort tillsammans? För vanlig CrossFire ser det moderkortet inte ut att ha

Fixat, tack!

Skrivet av voro12:

Jo det skulle ju kunna stå på hemsidan

Absolut, vi ska försöka få in det på hemsidan på ett snyggt sätt!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kom gärna med exempel på vad ni vill se så kollar vi på det! Vi har sakta börjat med uppgraderingspaket.

Vore som sagt super om ni kunde fixa ett paket med i7 930, Asus P6X58D-E och 3x2GB corsair 1600mhz minnen. Eller i7 950 för den delen, nu när priset snart ska sänkas

Permalänk
Medlem

Något nytt vad gäller Lian-Li leverans? Har gått en vecka nu utan något nytt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Komboerbjudanden så som processor/moderkort som passar bra, nätagg/chassi eller moderkort/nätagg eller minnen/nätagg etc. alla olika kombinationer

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Hej Inet
Skulle ni kunna ta in Sapphire IPC-AM3DD785G?
Finns på Komplett men handlar hellre hos er

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är lurigt att matcha upp produkter med olika artikelnummer hos tillverkaren med varandra då AMD kan göra ändringar på det ena utan att vi får reda på det. Men vi ska göra så gott vi kan.

Mvh / Inet

Aha okej, ja då kan jag förstå det. Det kändes lite som att det var lite av en gissning att om det inte är med fläkt så tog ni bort BOX ur artikelnumret ^^
Men då är jag helt och hållet med på noterna.
Är bara glad att jag upptäckte det så jag kan beställa från er så snart pengarna rullat in på kontot igen ^^

Visa signatur

Asus M4A78 PRO - AMD Athlon64 X2 6000+ - ATI Radeon HD3200 - Corsair Twin2 X2048-6400 - 74GB WD Raptor , WD Caviar GP 1TB, WD Caviar Black 750GB, Seagate 500GB - eHDD: 2x WD Element 500GB