Dolt budskap från CoolerMaster?

Permalänk
Medlem

Dolt budskap från CoolerMaster?

I brist på annat hitta jag detta lilla "budskap" från CM på Komplett.se

Uploaded with ImageShack.us

Permalänk
Avstängd

Du måste ha livlig fantasi.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Ja jävlar, göm guldet!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Ja jävlar, göm guldet!

Haha, ah man börjar ju undra. Sjukt att dom inte såg det när dom tog fotot

Permalänk
Medlem

Ja din avatar verkar passa in på dig lite? ;P "Reality - The worst game ever"

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Att de inte ens märkte något. Någon måste ha lagt märke till det. Har de inte likadana fläktar fast annan färg?

Nu svarar jag på min egen fråga, kollade på komplett - och vips, det finns i blått också och symbolen är tydligare än någonsin! Hahahah.

Komplett.se - Cooler Master MegaFlow 200 Blå LED Fläkt

Permalänk
Medlem

Haha, kul att inget lagt märke till det.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Hahaha! Fattade inte först men såg den i blått så! Tror dock inte det är tillräckligt tydligt för att man ska klassa det som något nazistiskt men utan tvekan så finns det där!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Ja din avatar verkar passa in på dig lite? ;P "Reality - The worst game ever"

Avataren passar mycket bra på mig med tanke på att det är jag. Man kan säga att utsikten från mitt fönster har blivit aningen känt

Eller ah jag med iof ^^ Enda nackdelen är väl att det bara är mina närmaste polare som vet att det är jag. Hade alla som sett den vetat att det va jag så hade man vart gött känd nu Sett bilden på massa ställen sen den 13 mars 2007 när vi släppte den lös på nätet. Första versionen ligger här Introduxium-Grafic on deviantART

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Hahaha! Fattade inte först men såg den i blått så! Tror dock inte det är tillräckligt tydligt för att man ska klassa det som något nazistiskt men utan tvekan så finns det där!;)

Ah ne det är förmodligen inte alls meningen, men som sagt. Det ser verkligen ut som en viss symbol Undra hur lång tid det tar innan den byts ut ^^

Permalänk
Medlem

Jajädrar vad tragiskt om de tvingas byta. Ingen kan ju bli stött av det där? Hade fläktens snurr sett ut som Mohammed så kanske eventuellt, men även det känns lite långsökt.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Jajädrar vad tragiskt om de tvingas byta. Ingen kan ju bli stött av det där? Hade fläktens snurr sett ut som Mohammed så kanske eventuellt, men även det känns lite långsökt.

Dom lär inte byta varför skulle dom? Dom kan ju inte behöva va tvungna att anpassa fläktar för att någon sitter i en öken och tror på mohammed jesus eller vad som hellst.
Dom kanske lanserar en "v 2,0" som visar en hammare och skära

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

var ju uppe att maxi? ica? sålt kalssonger där man kunde 'se' ett kors... lite fånigt är det allt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Denna tråden lever fortfarande alltså...

Känner en snubbe som jobbar för CM med PR osv, kan kolla om de aldrig slog dem att de skulle leta gömda svastikor innan de skickade iväg bilderna.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06