Permalänk

Tycker Mafia e asballt, högt mkt mer än va jag trodde de skulle vara...
Tyckte att gta 3 va ett av dom sämsta spelen på marknaden på länge så eftersom mafia har samma stil o så trodde jag annat...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

E det svårt att få tag i Mafia nu i dessa tider när det är rykande färskt?
Och hur mycket kostar det?
Måste ha de omtalade spelet som fick 95% av PCGamer!!!
Om jag tyckte att GTA3 va kul och alla ni verkar tycka att de va mycke bättre så måste de ju vara en höjdare helt klart!
Synd med GTA3 bara att de e konsoll grafik :/ hur mycke män än höjer upp grafiken ser man pixlarna i baken på spelaren! :/

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

LOL

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

Var bor läkaren som man kan åka till o bli "lagad? Hittar honom fan inte på kartan

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

ingen aning... men om du svarar på mina frågor kan jag ta reda på de åt dig! :D:D:D

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

SiD e det din burk du har på bild under ditt alias? eller har du bara snott den?

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

OT: De är min burk som är på avataren....va med o tävla med den på DreamHack summer men fick känna mig slagen av de där satans väskdatorerna som "alla" har.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Fan vad trött ja blir spelet krashar ständigt och eftersom man inte kan spara så får man göra om uppdragen från början. Sitter med en tbird 750 256 ram och ett radeon 8500 men det går slött ändå. Min processor kanske inte är den vassaste men funkar inte speciellt bra i 800x600 ens. Nu skiter jag i detta spel snart.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem

YES...Har klarat av hela spelet Äntligen kan man gå tillbaks till sitt normala liv. *LOL*

Permalänk

Är det nån som har nått tipps på hur man ska få det att sluta hacka som det gör på min dator??
Kör med senaste detonators 40.41 eller vad det är.

Permalänk
Medlem

Hade problem med båten hittade inget vapen så det slutade med att jag slog ihjäl snubben med en spann, klarade det ändå

Men vart ligger den där vapenaffären som folk pratar om?

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karstmannen
Är det nån som har nått tipps på hur man ska få det att sluta hacka som det gör på min dator??
Kör med senaste detonators 40.41 eller vad det är.

Gå in på Avancerat/Direct3D Settings och höj sedan "Texture Anistropic Setting till att det står 1x...

Då blev det bättre för mig iaf...

Mvh

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

SiD kan inte du modda min burk lite? haha kan komma hem te mig o modda min! ^^

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut

Gå in på Avancerat/Direct3D Settings och höj sedan "Texture Anistropic Setting till att det står 1x...

Då blev det bättre för mig iaf...

Mvh

Det hackar fortfarande.

Hur är det för dej? Hackar det inget alls?
För mej hackar det ganska bra då man kör bilen och svänger med den, när man kör rakt fram går det ganska bra.

Permalänk
Medlem

Alltså kom igen nu guys . Hur tar man screenshots?? Finns det nått program som man via den kan ta screnshoots från spelet.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Alltså kom igen nu guys . Hur tar man screenshots?? Finns det nått program som man via den kan ta screnshoots från spelet.

leta reda på ett program som heter fraps det visar fps o dylikt och du kan ta screens med det

ska finnas här

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Tycker Mafia e asballt, högt mkt mer än va jag trodde de skulle vara...
Tyckte att gta 3 va ett av dom sämsta spelen på marknaden på länge så eftersom mafia har samma stil o så trodde jag annat...

samma här. trodde GTA 3 skulle bli årets spel lätt och mafia skulle suga hårt. men istället blev gta3 ett skitspel och mafia ett kungligt mästerligt spel

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Karstmannen och Arne: Köp mer minne! 256MB räcker inte till för denna spel tyvärr.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Men vafan!! svara på min fråga för hellvete!! här kommer den igen!!

Jag har en Medelmottig Burk... jag har en 866mhz, 64mb GeForce2 GTS Pro kort, Soundblaster Live player 5.1 kort, 348MB RAM minne... duger de för att Mafia inte skall Lagga? Behövs de Nya drivrutiner till mitt ljudkort om spelet inte ska lagga?....

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FF|Toxic
Men vafan!! svara på min fråga för hellvete!! här kommer den igen!!

Jag har en Medelmottig Burk... jag har en 866mhz, 64mb GeForce2 GTS Pro kort, Soundblaster Live player 5.1 kort, 348MB RAM minne... duger de för att Mafia inte skall Lagga? Behövs de Nya drivrutiner till mitt ljudkort om spelet inte ska lagga?....

Spelet kommer antagligen inte att flyta så bra nej. Du kan nog få det att gå dugligt på de lägre grafikinställningarna.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

Kör det på en tbird 800, 512 MB och GTS 2 och det flyter rätt ok i 1024x768 16-bit. Det har laggat lite på vissa ställen men i lägre upplösning fungerar det säkert smärtfritt överallt. Betydligt bättre än GTA 3 iaf som hackade i 640x480 med lägsta grafikinställningar på allt...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FF|Toxic
Men vafan!! svara på min fråga för hellvete!! här kommer den igen!!

Jag har en Medelmottig Burk... jag har en 866mhz, 64mb GeForce2 GTS Pro kort, Soundblaster Live player 5.1 kort, 348MB RAM minne... duger de för att Mafia inte skall Lagga? Behövs de Nya drivrutiner till mitt ljudkort om spelet inte ska lagga?....

Så som det verkar vara med Mafia just nu känns det som att det är omöjligt att svara på din fråga.
Min kompis har en mycket bättre dator än mig, men ändå kan han inte köra med högre inställningar än mig utan att det hackar.

Permalänk
Hedersmedlem

FF|Toxic Skärpning! En sån attityd vill vi inte ha här.

Permalänk
Medlem

En sak till alla som det hackar för, hur lyckas ni? Kör med tbird 1200, 256mb minne, geforce2 gts 32mb (!) i 1024x768 16-bit @70hz... Utan ett enda hack... Lägg då till Winamp i bakgrunden och ibland dc++

Edit: Glömde ju skriva mitt problem... Mycket av ljudet speedas så det låter som ekorrar Bland annat när dom pratar (inte i filmer), bilarnas tutor osv... Lite kul men mest jobbigt. Har nyaste Via 4in1, inbyggt AC-97 ljudkort.

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Det hackar nästan inte alls på min dator... har en 866mhz, geforce 2 GTS 64mb, SoundBlaster Live Player 5.1, 384 MB RAM, WIN XP... det flyter bra för mig men allt på fullt i 1152 x 856... små hackar lite ibland när polisen flockas runt en.. men annars inte alls... (nästan... inte så de e jobbit alls)!

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FF|Toxic
Det hackar nästan inte alls på min dator... har en 866mhz, geforce 2 GTS 64mb, SoundBlaster Live Player 5.1, 384 MB RAM, WIN XP... det flyter bra för mig men allt på fullt i 1152 x 856... små hackar lite ibland när polisen flockas runt en.. men annars inte alls... (nästan... inte så de e jobbit alls)!

Vad har du för detonator?

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Jag bytte från detonator 29.42 till 40.41 och allt fungerar som det skall.

"Texture Anistropic Setting står på 1x och jag har även tagit bort "Vertical sync". Alla andra inställningar är samma.

Men ändå får jag ca 5-10 fps lägre med 40.41?

Någon som har något tips?

Se sign för systeminfo.

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk

Hackade som satan för mig, ställde ner hårdvaruacceleration på ljudkortet och nu hackar det nästan aldrig.

har: TB1400, GF3Ti200 512MB, ljudkortet är ett Hercules Fortissimo II.

Permalänk
Medlem

För mig är bakgrundssnacket i spelet uppsnabbat. Låter som Piff och Puff. Snacket mellan storysnubbarna är perfekt men när man t ex slår ner någon på stan så pratar den personen skitsnabbt.

Nån som vet hur man fixar det?

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

Sergio Morello

Hur fan gör man när man ska sätta bomben på morellos Bil snubben bara står där och glor och gör ingenting när jag trycker på actionbutton, oh jag har Bombne i inventoryt

Visa signatur

Dual PIII 1ghz, 2x256MB PC133 Mosel Vitelic, Geforce 4 ti4200 128MB, Soundblaster PCI 128, 3com Officeconnect 10/100 Mbit, 1x 18,1 gig SCSI, 2x80GB WD 7200rpm 2mb cache