Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

De nya kartorna vid release

Permalänk
Medlem

De nya kartorna vid release

Hittade en video på tuben där han visar upp scannade bilder på kartorna som kommer vid realesen (Inte alla, men många) och tyckte i all väntan kunna diskutera, hissa och dissa lite
Det är någon tysk som har fått strategiguiden tidigare och scannat in bilderna därav de tyska namnen.

Obs. Spoilervarning för någon kanske
YouTube - StarCraft 2 New Maps! Scans from Strategy Guide!

Själv kan jag inte vänta på att få testa den nya 4v4 kartan "Erhöhtes terrain" som den heter så fint på tyska

Permalänk
Medlem

Spännande och tack för lenken.
Ska bli otroligt kul att spela lite nya maps. Men i det långa loppet så tror jag att det kommer bli kartor från Korea som kommer dominera i pro-sceenen vilket kommer resultera till att folk kommer spela custom maps istället för ladder.
Hamnade lite OT känner jag.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

ne ge mig fastest po$$$$$$$$$$$$$$$$ible map

Permalänk

Jo, jag tror någon enstaka blizzard-karta kommer överleva till pro-scenen, men sen kommer det bli användarskapade. (Detta på grund av att det går snabbare att göra balanseringar, samt att blizzards banor överlag inte är kända för att vara balanserade)

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppes:

Spännande och tack för lenken.
Ska bli otroligt kul att spela lite nya maps. Men i det långa loppet så tror jag att det kommer bli kartor från Korea som kommer dominera i pro-sceenen vilket kommer resultera till att folk kommer spela custom maps istället för ladder.
Hamnade lite OT känner jag.

Om det blir som du säger att pro scenen kommer domineras av koreanska kartor (Det var väl så i starcraft 1 eller är jag helt ute och cyklar?) så hoppas jag blizzard har tagit lärdom av detta och använder sig av dem kartorna för att uppdatera laddern med

Eftersom laddern är så smidig då man söker matcher så känns det lite segt att gå tillbaka till det vanliga systemet

Permalänk
Medlem

Det tråkiga är dock att blizzard har ju full kontroll på vilka kartor som kan spelas på laddern, de skulle inte förvåna mig om dom börjar ta betalt för nya kartor då deras system är uppbyggt så dom kan göra det.

Men man vet ju aldrig, blizzard älskar ju sina fans så förhoppningsvis så tar dom aldrig betalt för en karta.

Permalänk
Skrivet av guffan:

Men man vet ju aldrig, blizzard älskar ju sina fans så förhoppningsvis så tar dom aldrig betalt för en karta.

Och Activisions Bobby Kotick hatar allt utom pengar

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Och Activisions Bobby Kotick hatar allt utom pengar

Precis det jag är rädd för