Permalänk
Medlem

Om det kommer ett demo så kan jag tänka mig att testa det men det ser ut att inte vara den känsla jag vill ha. Det där spelet och de filmer jag sett ser ut nästan precis som unreal i pvp och ville jag ha det hade jag spelat unreal.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lol or in layman´s term HAHAHAHA!

Permalänk
Medlem

helt otroligt roligt spel. Rekommenderar det starkt!
han bli lvl 11 medic i kväll

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Hur fungerar deras item-system? Det står ju inget på den EQ jag köper eller använder. Hur vet jag vilken jag ska använda?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

varför finns det med på mmorpg.com? det är inte ens ett mmorpg

men...... varför kallar ni det för ett mmofps t.o.m? det är inte ens i första-person.

det är inte ett mmo heller, det är som UT fast med lobby där spelare samlas, typ som huxley och fyfan så prutt huxley är

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Gillar det skarpt...sett frma emot det skitlänge då jag har spelat TF2 sen release...detta är en hypad TF2 med mer möjligheter...grymt nöjd redan!!! köp köp köp!

Permalänk
Medlem

Finns det någon agency för oss lite äldre som behöver en medic? Är level 24 atm och går sakta och säkert framåt.

Heter Joppe ingame och har en liten irl agency med 3 pers.
Hör av er om ni vill spela eller recruita!

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
Finns det någon agency för oss lite äldre som behöver en medic? Är level 24 atm och går sakta och säkert framåt.

Heter Joppe ingame och har en liten irl agency med 3 pers.
Hör av er om ni vill spela eller recruita!

sök på kompaniet...där sitter alla mina polare..ett bra gäng där dom flesta är äldre...dundrar AVA matcher nästan varje kväll.

kompaniet.nu

ledare är Munson och du kan snacka med Mson och sauna =D

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
demo finns nu att testa <3

http://www.globalagendagame.com/GAFRIEND/

Awesome! blir att testa imorrn när man kommer hem!

tror ni man hinner bli maxlvl under trial?
(jag har för mig att det bara fanns typ 20levels eller så, vettefan hur fort man tar sig förbi det)

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Det finns 50 levelar, du når typ 15 på 10-20 timmar spelande.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Sweeeeeet, har väntat på ett demo sen spelet gick retail.

Hoppas att det är så bra som det ser ut att vara.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Nej fyfan vilken flopp
kontrollerna kändes klumpiga, fick grafikbuggar hela tiden (huvudet försvann tex när man skulle göra sin karaktär, så jag fick välja en preset istället..), och borde inte jetpacken ha en egen keybind så man slipper välja bort sitt vapen? känns ju jätteklumpigt att switcha hela tiden..

Nej, det här spelet är fan fortfarande i betastadie.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Nej fyfan vilken flopp
kontrollerna kändes klumpiga, fick grafikbuggar hela tiden (huvudet försvann tex när man skulle göra sin karaktär, så jag fick välja en preset istället..), och borde inte jetpacken ha en egen keybind så man slipper välja bort sitt vapen? känns ju jätteklumpigt att switcha hela tiden..

Nej, det här spelet är fan fortfarande i betastadie.

Jetpacken kommer hamna på space (default) efter patchen som väntas komma nu till sommaren. Även massa mer så som Open Zones, ett 30-tal nya vapen, bättre crafting, arenor, omgjord AvA, Dx10-stöd och ett tokensystem kommer introduceras i denna patch.

Dock aldrig upplevt några grafikbuggar med nuvarande release och kör spelet smooth på 60fps med vsync aktiverat. De har ju inte heller börjat ta betalt per månad än innan de anser allt de vill ha lanserat är lanserat och gett spelarna en chans att testa allt nytt innan de börjar betala. Tycker Hi-Rez gör ett bra jobb so far.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Jag köpte det och kände mig direkt lurad på pengar. Vilket skit det var! Inte värt pengarna. Kanske om det var helt gratis. Då hade jag betalat 0 kr.

Men kan kanske bli bra, vem vet. Spelet kanske är annorlunda nu.

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni som spelar om 1.3?
Jag har inte hunnit med o spela så mycket själv än, bara blivit lite solo pve typ. Hojta till ingame om ni vill lira lite!

// Mpire | Legendary | JoppE

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Tänkte återuppliva tråden lite med en länk till en trial:

https://account.globalagendagame.com/garegister/support/regis...

Man kan lira upp till level 12 på obegränsad tid.
Spelet har ingen månadskostnad så man betalar alltså bara för spelet och inget mer.

Stora förändringar efter senaste expansionen "Sandstorm" som var gratis.

Jag har några rabatt-koder kvar på 15% som man använder vid köp på deras egna sida.
Priset landar då på ca 186,00 sek.
GACOUBLACKMOO56833
GACOUBLACKMOO56770
GACOUBLACKMOO56904
GACOUBLACKMOO56801

Tyckte själv bara coop-delen av spelet var värt priset.

Men prova först

Permalänk
Medlem

Inte heller lirat det så mkt efter 1.3. Tröttnade när jag nådde level 50 på min assault och hade ingen att lira med.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

AvA delen (där man spelar 10vs10) är ändå det roligaste trycker jag, samt det nya "raid" där man ska försvara en reaktor från en svärm av fiender.

Även jag har ett x antal rabatt-koder (15%). Bara att skicka mig ett PM utifall någon är intresserad.

Permalänk
Medlem

Kom in o spela på trialn, men nu är jag level 10, har sett typ 2 andra spelare ute i en öken smockad av NPC... vart är allt pvp levlande?

Permalänk

du kanske bara befann dig i en öde dome city, finns ju flera

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Sist jag lirade gick det inte att komma in på EU servrarna då det var 1-2tim kö.
Dock fungerade US fin fint, men att ligga på 200-300ms är ingen höjdare så valde att lägga ner spelet pga detta.

Permalänk

jag kör på NA servrarna o det funkar finfint

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Skrivet av ThePostalDude2:

jag kör på NA servrarna o det funkar finfint

Gör det tyvärr inte för mig, EU funkade fin fint när spelet släpptes men nu finns det inga som köar för EU. Kommer du in i EU som det är nu?

Permalänk

näe därför att alla köar för NA, varför är det så dåligt att köra på NA endå? knappas ospelbart imo, jag sparkar arsle ganska rejält även ifall min ping klättrar över 100.

du kanske bara är lite kräsen?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Smarta nissar, Hi-Rez ger 30 % rabatt på spelet till fd APB-spelare pga att det nyligen gick under.
Gäller fram till på fredagen, den 24 september.

HZ-An Open Letter to Shooter/MMO Fans from Hi-Rez Studios

Permalänk
Skrivet av ThePostalDude2:

näe därför att alla köar för NA, varför är det så dåligt att köra på NA endå? knappas ospelbart imo, jag sparkar arsle ganska rejält även ifall min ping klättrar över 100.

du kanske bara är lite kräsen?

Min brukar ligga på runt 200-230.
Stör mig något enormt på hög ping så ja man kan säga att jag är kräsen
Fanns massa spelare på EU när spelet släpptes men antar att en hel del slutat spela och dom som är kvar lirar på NA.

Permalänk

mm NA va den servern som hade mest spel, va typ nonstop mangel. nu dock får man vända lite längre

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Håller på att dra ner spelet nu, är väl klart imorgon eller så :/
Nån mer som ska prova trial?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

De har löst köproblemet i den nya stora patchen, så nu rullar EU servrarna på för fulla muggar och det är riktigt bra ping.

Har förresten fått ytterligare ett gäng rabatt-koder på 30%. Ni som är sugna på att köpa spelet kan skicka mig ett PM så får ni en kod gratis.