Får mitt graf. kort plats i min ITX låda? Hur fungerar i3ans grafik?

Permalänk
Medlem

Får mitt graf. kort plats i min ITX låda? Hur fungerar i3ans grafik?

Hej!

Jag har följande chassi;

SPIRE MINI-ITX CUBE 300W BLACK - Produktinformation

Min fråga lyder: Får jag plats med ett 5770 eller ett 460 i det? Räkna med att allting är på plats, så som nätagg osv.

Jag funderar på, (om jag inte får plats med ett grafikkort) att köra på min processors (Intel i3 530) intergrerade grafikkrets, den skall ju klara full hd filmer galant. Men kan man spela tex. Heroes Of newearth på den?

*Om inte grafikkorten ovan får plats, länka gärna eller skriv ett som får det.*

OBS. Var får jag tag i nätaggregat som passar min låda? Helst på ganska så hög W .

Tack på förhand

Visa signatur

Skärm: IPS Flatron W2220P HDD: 1TB F3 Proc: Intel Core i5 2500 3,3GHz Nätagg: Corsair VX 550W Chassi: Nexus Prominent 5 Ram: A-Data 4GB Game-Series 1333MHz Moder: Gigabyte GA-PH67A-UD3

Permalänk
Permalänk
Medlem

Oj, tack för ett snabbt svar.

Hur sökte du, eller i vilken kategori för att få fram ett singleslot graf. kort?

Visa signatur

Skärm: IPS Flatron W2220P HDD: 1TB F3 Proc: Intel Core i5 2500 3,3GHz Nätagg: Corsair VX 550W Chassi: Nexus Prominent 5 Ram: A-Data 4GB Game-Series 1333MHz Moder: Gigabyte GA-PH67A-UD3

Permalänk
Medlem
Skrivet av VISST:

Oj, tack för ett snabbt svar.

Hur sökte du, eller i vilken kategori för att få fram ett singleslot graf. kort?

Här eller ställ in "Antal kortplatser: 1" i sökalternativ.

Permalänk
Medlem

Mer hjälp uppskattas.

Visa signatur