Permalänk
Medlem
Skrivet av xore:

ny mobil med 3,5" AMOLED-skärm och android 2.1, ZTE blade aka orange sanfrancisco 1600 kr:
http://i494.photobucket.com/albums/rr309/anton9393/DSC00312.j...

köpte en ny TV för ett tag sen, LG 37LD420 3990 kr:
http://i.testfreaks.se/images/products/600x400/125/lg-37ld420...

Nöjd med mobilen?
Väntar på en likadan. Gaah, paypal är sjukt segt. 5 dagar och min kontakt har inte fått in pengar på kontot säger han.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Fick min beställning idag:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Köpte mig denna igår

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4/Athlon II X3 3,2GHz/Corsair TWIN2X 8GB 800MHz/Sparkle Geforce GTX260 216Core/Corsair TX650W/Coolermaster Centurion 534+/Win7 64-Bit

Permalänk

Hade ett 275 lightning på ingående några dagar och nu är det här, kommer bli en fröjd i 3dmark01.

Sedan impulshandlade jag ett Rampage III Extreme som är en sanslöst bra bräda.
Tänkte se om jag sätter 5ghz med en 920 i morgon, tror inte det ska vara något problem men det kan alltid gå snett.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

http://i212.photobucket.com/albums/cc168/Evil_AnAnAs/SSL12754...

Hade ett 275 lightning på ingående några dagar och nu är det här, kommer bli en fröjd i 3dmark01.

Sedan impulshandlade jag ett Rampage III Extreme som är en sanslöst bra bräda.
Tänkte se om jag sätter 5ghz med en 920 i morgon, tror inte det ska vara något problem men det kan alltid gå snett.

Hur mycket gör du av med på hårdvara i månaden? hur mycket blir du sponsrad med?
Känns ju som du alltid har nya saker och har förstört en mindre lastbil så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Hur mycket gör du av med på hårdvara i månaden? hur mycket blir du sponsrad med?
Känns ju som du alltid har nya saker och har förstört en mindre lastbil så.

Hmm, några grafikkort och moderkort i månaden räknar jag med. En enstaka cpu kan väll stryka med också, speciellt de jävla 32nm uslingarna.

Får något moderkort i månaden ungefär, har inte mod att be om mer grejer.
Jag lägger ungefär upp min ekonomi såhär:
Hårdvara 60%
Flytande kväve 5%
Öl och sprit 15%
Random/spara 20%

Så man ser väll vad jag prioriterar ungefär...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Ny länkarm och bromsslang.
Lagom skoj att meka med nu när det är kallt och mörkt när man kommer hem :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Nöjd med mobilen?
Väntar på en likadan. Gaah, paypal är sjukt segt. 5 dagar och min kontakt har inte fått in pengar på kontot säger han.

Jag är supernöjd! flyter på bra och skulle uppskatta att mobilen är lika bra som de i 3000 - 4000 kr-klassen. Lite plastigt byggmatrial men den är ändå välbyggd och inte alls som man kan tänka sig kinaplast. Tror du kommer bli nöjd!

Känner du din kontakt? akta dig så du inte blir lurad, för mig gick paypalbetalningen på ett ögonblick med ebays inbyggda paypalfunktion.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Hmm, några grafikkort och moderkort i månaden räknar jag med. En enstaka cpu kan väll stryka med också, speciellt de jävla 32nm uslingarna.

Får något moderkort i månaden ungefär, har inte mod att be om mer grejer.
Jag lägger ungefär upp min ekonomi såhär:
Hårdvara 60%
Flytande kväve 5%
Öl och sprit 15%
Random/spara 20%

Så man ser väll vad jag prioriterar ungefär...

haha, och vad jag har sett av dig så behöver du väl inte lägga så mycket pengar på mat, storfiskarn!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xore:

Jag är supernöjd! flyter på bra och skulle uppskatta att mobilen är lika bra som de i 3000 - 4000 kr-klassen. Lite plastigt byggmatrial men den är ändå välbyggd och inte alls som man kan tänka sig kinaplast. Tror du kommer bli nöjd!

Känner du din kontakt? akta dig så du inte blir lurad, för mig gick paypalbetalningen på ett ögonblick med ebays inbyggda paypalfunktion.

Köpte av en på modaco-forumet.
Han verkar vara lite av en profil på forumet med 17 posts i snitt per dag och sitt ansikte som avatar.
Sen hade några andra köpt av honom och skrivit att det gått bra, så jag känner mig ganska säker.
Antar att han tar det säkra före det osäkra och väntar tills pengarna verkligen finns på kontot innan han skickar.
Tyckte ebay var lite dyrt. Är man snål får man tåla lite risk

Visa signatur

Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Ny länkarm och bromsslang.
Lagom skoj att meka med nu när det är kallt och mörkt när man kommer hem :/

http://www.shphotographer.com/stuff/_MG_3530.jpg

Bromsslang på ena sidan bara? Inte lika bra o byta andra också då den troligtvis är på väg att gå sönder den också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Bromsslang på ena sidan bara? Inte lika bra o byta andra också då den troligtvis är på väg att gå sönder den också?

Mjo jag tänkte på det och frågade, men enligt besiktningsgubben så var den in good shape

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Mjo jag tänkte på det och frågade, men enligt besiktningsgubben så var den in good shape

Okej, jag hade då bytt den ändå. Just bromsar gör jag alltid likadant på andra sidan, belägg, skivor,slangar.

Permalänk
Skrivet av belga:

Köpte du den på distans eller i butik?
Om det var på distans så gäller ångerrätten även med bruten förpackning så länge man inte gjort någonting som inte går att återställa utan större ansträngning.

Ska väl kunna gå att lämna tillbaka ändå, ska väl räcka med att du är missnöjd med ditt köp osv. så länge den är som ny?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Skrivet av xore:

ny mobil med 3,5" AMOLED-skärm och android 2.1, ZTE blade aka orange sanfrancisco 1600 kr:
[img]http://i494.photobucket.com/albums/rr309/anton9393/DSC00312.j...[/mg]

köpte en ny TV för ett tag sen, LG 37LD420 3990 kr:
[img]http://i.testfreaks.se/images/products/600x400/125/lg-37ld420...[img]

Vad har du för launcher och väder widget där?

Såg riktigt snyggt ut!

Permalänk

beställde mig en låda från Silverstone lär komma till helgen.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av passionmasteR:

Ska väl kunna gå att lämna tillbaka ändå, ska väl räcka med att du är missnöjd med ditt köp osv. så länge den är som ny?

Nja, inte riktigt. På distans så finns det lagar/regler som säger att det ska finnas ångerrätt. Vid köp i butik så finns det inget sånt så det är egentligen bara för att de är snälla som handlare tillhandahåller sådant. Och det betyder också att om det är "obruten förpackning" som är kravet så är det så det är.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

kom ner i lådan precis:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tack Cyberphoto för chokladen också

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealMadrid:

Vad har du för launcher och väder widget där?

Såg riktigt snyggt ut!

Tack! Jag kör med orginal från MoDaCo custom ROM och väderwidgeten är från beautiful widgets som dock kostar pengar om du köper från market

Permalänk
Medlem

Blev dessa två på Elgiganten idag, 49:- styck.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Blev dessa två på Elgiganten idag, 49:- styck.
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/IMG_33022.png

"I feel no sympathy. I repeat, I feel no sympathy! The German people chose their fate. That may surprise some people. Don't fool yourself. We didn't force the German people. They gave us a mandate, and now their little throats are being cut!"

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av xore:

Tack! Jag kör med orginal från MoDaCo custom ROM och väderwidgeten är från beautiful widgets som dock kostar pengar om du köper från market

Ok, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

"I feel no sympathy. I repeat, I feel no sympathy! The German people chose their fate. That may surprise some people. Don't fool yourself. We didn't force the German people. They gave us a mandate, and now their little throats are being cut!"

Jo det blev en del nazistiska filmer

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av J0hAnN48:

Jo det blev en del nazistiska filmer

Det bästa med American History X är att man kan justera bort sensmoralen helt och hållet genom att skita i slutet

(Har bara sett den en gång, då från början till slut. Så ni inte tror något annat)

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Nöjd med mobilen?

Paypal-transaktioner tar ett par sekunder.
Överklaga transaktionen hos Paypal på en gång, något står inte rätt till.

Från Paypals hemsida: "Pengarna du skickat visas omedelbart i mottagarens PayPal-konto."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Paypal-transaktioner tar ett par sekunder.
Överklaga transaktionen hos Paypal på en gång, något står inte rätt till.

Från Paypals hemsida: "Pengarna du skickat visas omedelbart i mottagarens PayPal-konto."

Borde förtydligat lite.
Han ville ha över det till sitt "fysiska" bankkonto.
Men nu har pengarna kommit in sa han och snart ska han köpa.

Visa signatur

Det var High noon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Borde förtydligat lite.
Han ville ha över det till sitt "fysiska" bankkonto.
Men nu har pengarna kommit in sa han och snart ska han köpa.

Skönt, då känner jag mig lugn igen..

Permalänk
Medlem

fick hem min kabel till wii:t

64kr inkl frakt , 5m USB A - > Mini B

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

fick hem min kabel till wii:t

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMAG0024...

64kr inkl frakt , 5m USB A - > Mini B

Var riktigt billigt. Varifrån skickade du efter sladden ? Och jag slänger med en liten extra bonus; Vad betyder "Mini B"*nyfiken..

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10