Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sack:

Ehm, roger that.. I guess.

Affirmative

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av anon124265:

Affirmative

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Har inte varit inloggad på ett tag. men bra jobbat

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

Har inte varit inloggad på ett tag. men bra jobbat

Tack mannen, du har ju svarat efter senaste uppdateringen iallafall.

Och så var vi över 40k views! Vi kanske borde fira detta på nått sätt, eller ska vi vänta till 1000 inlägg kanske.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Fan sack, hur blir det med Array lådan nu då? Update nu!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LightBlizz:

Fan sack, hur blir det med Array lådan nu då? Update nu!

Det blir bra såklart. Ingen kommenterar taket jag gjort, alla kommenterar tvätten.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sack:

Det blir bra såklart. Ingen kommenterar taket jag gjort, alla kommenterar tvätten.

Tänkte nästan inte på det, när du tog bort målningen blev jag chockad
Men fett awesome med akrylglas!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LightBlizz:

Tänkte nästan inte på det, när du tog bort målningen blev jag chockad
Men fett awesome med akrylglas!

Inte akryl. Men ja, det blev exakt som jag hoppats. Är inte bara på swec utan på de 10 andra sidor jag visar bygget på också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tycker att det blev riktigt fräscht med plexi tak, speciellt med tanke på att om man lägger ner så mycket tid som du gör på insidan känns det lite surt om det inte syns IMO Keep up the Epic work!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av aydinz:

tycker att det blev riktigt fräscht med plexi tak, speciellt med tanke på att om man lägger ner så mycket tid som du gör på insidan känns det lite surt om det inte syns IMO Keep up the Epic work!

Kul att du gillar det! Ifrån början hade jag tänkt köra plexi på sidan vid GPU, men ändrade mig till den här idén för några månader sen. Tyckte att det kunde vara kul att få se allt det roliga.

Edit ~ Till någon officiell Swec'snubbe - Är "Views/Visningar" individuella? Det tycks nämnligen inte uppdateras när man går in och ur tråden. Om de är individuella är det brutalt många som kollat till tråden nu på senaste.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ser att du äntligen fått tummen ur och gjort ett pexi tak

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Ser att du äntligen fått tummen ur och gjort ett pexi tak

Stämmer bra det, något du inte ser är min HDD bay i fronten av chassit som jag också gjort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Tack mannen, du har ju svarat efter senaste uppdateringen iallafall.

Och så var vi över 40k views! Vi kanske borde fira detta på nått sätt, eller ska vi vänta till 1000 inlägg kanske.

De var i alla fall skönt Ser hyfsat bra ut hur går de med dom andra byggena?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

De var i alla fall skönt Ser hyfsat bra ut hur går de med dom andra byggena?

Theory håller jag på att fixa med plåtar för lite hör och var. Sådant jag vill täcka upp, sen ska den iväg och pulverlackas svart. Singularity är fortfarande endast i mitt huvud. CL[M]... är såld i delar, vissa delar använder jag i Echo och minneskåpan kommer jag att använda i Theory.

Håller på att knyta kontakter med diverse intressanta personer och har just nu fått en del deals på custom saker som ska göras åt mig till byggerna. Ingenting jag kan avslöja just nu utan att spoila överraskningen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Stämmer bra det, något du inte ser är min HDD bay i fronten av chassit som jag också gjort.

Whaaaaaat? Nu får jag gå tillbaka och titta xD

Vänta nu? Du menar inte på projekt echo? Utan theory? För där har du ju också sågat ut lite plexi! (som jag försöker fundera ut varför )

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Whaaaaaat? Nu får jag gå tillbaka och titta xD

Vänta nu? Du menar inte på projekt echo? Utan theory? För där har du ju också sågat ut lite plexi! (som jag försöker fundera ut varför )

Jag menar på Echo, och jag menar verkligen att du inte ser det.

Ja, du. Varför jag har skurit ut plexi för theory får du lista ut, det blir lite hjärngympa såhär på natten.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sack:

Ja, du. Varför jag har skurit ut plexi för theory får du lista ut, det blir lite hjärngympa såhär på natten.

Gravyr på g?!:o

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av el_genius:

Gravyr på g?!:o

Inte på den biten nej. Eventuellt på utsidan av chassit, men jag är usel på att gravera. Kanske kan man övertala någon som är riktig duktig att göra någonting, som ett gästspel. >_>

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av saltiiz:

sjukt snyggt

Tack tack.

Visa signatur

Permalänk

Looking goood mate!
Ska bli redigt intressant att se vad du knåpar ihop med allt detta.

Skrivet av sack:

Inte på den biten nej. Eventuellt på utsidan av chassit, men jag är usel på att gravera. Kanske kan man övertala någon som är riktig duktig att göra någonting, som ett gästspel. >_>

*Sneglar på Wolverine*

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Blackgoat:

Looking goood mate!
Ska bli redigt intressant att se vad du knåpar ihop med allt detta.

//BG

Ska bli kul som fan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jag menar på Echo, och jag menar verkligen att du inte ser det.

Du har inte tagit någon bild med andra ord? ^^

Ja, får sätta mig och tänka då
EDIT: 3tankar:
För att öka luftflöde?
För att få lite mer symmetri i chassiet?
För att skymma kablar?

(4. För det ser awesome ut )

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Du har inte tagit någon bild med andra ord? ^^

Ja, får sätta mig och tänka då
EDIT: 3tankar:
För att öka luftflöde?
För att få lite mer symmetri i chassiet?
För att skymma kablar?

(4. För det ser awesome ut )

För att öka luftflöde? Nämen bättre än så känner du mig.
För att få lite mer symmetri i chassiet? Inte en dum tanke alls faktiskt. Men inte helt rätt
För att skymma kablar? Nä, alltså inga kablar ska skymmas. Ni kommer att få se allt jag gör i detalj. Inge fulfix. ^^,
För att det ser awesome ut? Ja, det vore väl kanske den lämpligaste förklaringen, men samtidigt så tror jag att du tänker annorlunda än mig. Vill bara nämna att ingenting är satt där det ska vara.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Nä nu tycker jag det har varit för mkt snack och för få bilder. Men har du bytt avatar

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

Nä nu tycker jag det har varit för mkt snack och för få bilder. Men har du bytt avatar

Bytt avatar och några bilder du eventuellt har missat finns på sida 23.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

TIPS för alla som missar något! Nästan alla bilder som uppdateras i tråden finns också på förstasidan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

känner ju knappt igen dig när du har bytt avatar ju.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

TIPS för alla som missar något! Nästan alla bilder som uppdateras i tråden finns också på förstasidan!

Tack för påminnelsen mannen! Du kan ju söka jobb som trådmoderator hos Hannes AB!

Skrivet av Mike.a:

känner ju knappt igen dig när du har bytt avatar ju.

Men nu får du ju se hur jag såg ut för.. Hmm, två år sedan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Tack för påminnelsen mannen! Du kan ju söka jobb som trådmoderator hos Hannes AB!

Hmmm Får man betalt?