Permalänk
Medlem

Högpresterande fläktar?

Tjena, letar efter högpresterande fläktar som går att få tag på i Sverige. De flesta jag hittar går inte att få tag på. Sen är det alltid bra att få personliga åsikter innan man köper. Ljudnivån spelar i princip ingen roll, bara jag kan vistas i samma rum utan att öronen blöder så är det ok ^^

Permalänk
Avstängd

Du kan kolla på Scythes fläktar, billiga och flyttar mkt luft (hyfsad ljudnivå). Annars om du vill ha det bästa så rekommenderar jag Noctua, om vi nu pratar om vanliga butiker. hoppas det hjälper

Permalänk

Scythe 120mm Ultra Kaze Fan, 3000rpm - Inet.se Några sådana med fläktkontroller skulle nog passa dig.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Scythe gentle typhoon 1850rpm, -> fläktarnas fläkt!

Visa signatur

Intel i5 4670K -> Antec Kühler 620 | Asus Z87 Pro | Corsair XMS3 4x2Gb 1600Mhz | 2x Gigabyte WF 670 2GB SLI | XFX PRO 850W | Samsung 830 256 GB | 2 st WD caviar black 640 GB | NZXT phantom vit | Acer 23,6" LCD GD245HQAbid + Nvidia 3D vision

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Du kan kolla på Scythes fläktar, billiga och flyttar mkt luft (hyfsad ljudnivå). Annars om du vill ha det bästa så rekommenderar jag Noctua, om vi nu pratar om vanliga butiker. hoppas det hjälper

Skrivet av Mrheadbanger:

Scythe gentle typhoon 1850rpm, -> fläktarnas fläkt!

Vet du var scythen finns inne? Enda jag hittar är ett ställe där den kostar 340:- styck -.-

Skrivet av Rickard11:

Scythe 120mm Ultra Kaze Fan, 3000rpm - Inet.se Några sådana med fläktkontroller skulle nog passa dig.

Jo, fläktkontroll har man ju. Tror det får bli några sådana jetmotorer ^^