Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av matte.90:

Är varken sur, ledsen eller galen.. känner mig bara lite skum=/
Har nu vart singel i 3 dagar efter ett förhållande som varade i 3,5 år, svårt att plocka bort någon från sitt liv som funnits där ganska länge.
Men samtidigt som de känns riktigt tråkigt att de blev såhär så känner ja en viss spänning av hur mitt liv kommer att se ut framöver. ^^

sen är de ju trevlig med jul i morgon, ta de lugnt me familjen å äta god mat

Wow måste kännas jävligt skumt! Att nån bara försvinner sådär.
Skit i det, det är jul förfan, käka å dricka gott:)

Precis käkat frukost (igen, dock inte tidigare idag) så vi får la se. Lite glad är man med tanke på att det är julafton imorrn, lite nervös är jag också. Jag ska nämligen åka bort i början på januari med tjejen så jag har ett ställe att boka rum på som är kvar och sen vettefan om man kommer nånstans med tågen:p

Permalänk

Städa städa städa. Alltid lika roligt. Men men, man blir iaf glad efteråt!

Permalänk
Medlem

+ Bra krogrunda

nuff said

Permalänk
Medlem

hahahahahahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Wow måste kännas jävligt skumt! Att nån bara försvinner sådär.
Skit i det, det är jul förfan, käka å dricka gott:)

Precis käkat frukost (igen, dock inte tidigare idag) så vi får la se. Lite glad är man med tanke på att det är julafton imorrn, lite nervös är jag också. Jag ska nämligen åka bort i början på januari med tjejen så jag har ett ställe att boka rum på som är kvar och sen vettefan om man kommer nånstans med tågen:p

jo de är en speciell kännsla, men känns ändå bra att vi hade ett fint förhållande och gick ifrån varandra utan några hard feelings.

hehe lycka till med tågen, svårt att lita på dem såhär års =P

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk

Byggde ny dator för 2dagar sen och den funkar smärtfritt men nu får jag problem med internet, kan det verkligen vara så stor skillnad bara för att man slutar använda trådlöst? Borde väl bli bättre.. Men såna småsaker är struntsamma, det är jul snart ju!

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk

Fick mitt paket idag vilket var väldigt oförväntat

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Jävla piss.. Beställde en skiva från CDON som garanterat skulle komma fram innan jul. Men med tanke på vädret här nere i skåne så kommer inget ut idag och således får min farbror inte sin skiva. Helt sjukt att snön ställer till det varje år, man tycker att nångång borde de fatta och förbereda sig. Men icke

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Beställde en Nes kontakt i söndags kväll.. Fick den idag.. skoj skoj

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av matte.90:

jo de är en speciell kännsla, men känns ändå bra att vi hade ett fint förhållande och gick ifrån varandra utan några hard feelings.

hehe lycka till med tågen, svårt att lita på dem såhär års =P

Det låter bra:)
Jo tack, förbannade tåd, får se hur det går med resan till köpenhamn.

Själv har jag och tjejen precis kommit in efter att spenderat kvalitetstid i tvättstugan...otroligt kul (inte)

Permalänk
Skrivet av RetarDeD:

Jävla piss.. Beställde en skiva från CDON som garanterat skulle komma fram innan jul. Men med tanke på vädret här nere i skåne så kommer inget ut idag och således får min farbror inte sin skiva. Helt sjukt att snön ställer till det varje år, man tycker att nångång borde de fatta och förbereda sig. Men icke

Om snön ställer till det varje år, varför inte beställa en vecka tidigare eller kanske när det är snöfritt?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

mm ny mbp 15" makes nidas go hard in pants.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

En entimmes promenad i -25 och blåst, alltid lika skönt!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

God jul alla, nu jävlar ska jag bli fet på alladinasken

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

En entimmes promenad i -25 och blåst, alltid lika skönt!

Har ni bara -25?

Skrivet av anton_mjor:

Det är rätta takter det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Äh! Paradis ska' de' va!

Skrivet av Sephinator:

Har ni bara -25?

Jo, bara -25... Har hört att det är ännu kallare vid Ånge-trakten :S Men här är det snålblåst nå jävulskt.

Nä, nyss kommit från bastun (vart inte av att långsitta, brorsan var in före så det var 85 grader när man kom in). Dags att dricka något sedan blir det glögg och kalle anka

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Äh! Paradis ska' de' va!

Jo, bara -25... Har hört att det är ännu kallare vid Ånge-trakten :S Men här är det snålblåst nå jävulskt.

Nä, nyss kommit från bastun (vart inte av att långsitta, brorsan var in före så det var 85 grader när man kom in). Dags att dricka något sedan blir det glögg och kalle anka

Mer Julkänsla i Alladin!

Härligt med bastu!

Permalänk
Skrivet av Sephinator:

Mer Julkänsla i Alladin!

Härligt med bastu!

Till och med jag har Bastu

Lite julstämmning i tråden för övrigt

http://www4.pown.it/flash/pown_1641.swf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Till och med jag har Bastu

Lite julstämmning i tråden för övrigt

http://www4.pown.it/flash/pown_1641.swf

Den där bilden tröttnar man aldrig på!

pown.it relaterat:
Jag håller på med ett program som kan spela upp filmer från z0r.de och pown.it.
Finns en text ruta där man ser vilket nr det är + att man kan skriva in vilken man vill se.
Random knapp, nästa/föregående knappar.

Bara någon favorit-funktion eller så att man lätt kan skicka en länk till kompisar mm.
Dock är det ett ganska värdeöst program då webbläsaren funkar nästan lika bra
Men men, ville göra någonting med Windows Forms. Och varför inte?

Permalänk
Medlem

Fan, märks på en själv hur bortskämd man är..

Permalänk
Skrivet av aluminium:

Fan, märks på en själv hur bortskämd man är..

Ok?

Jag sitter här framför morsans laptop och kommer däcka vilken sekund som helst. Åkte hit från Skövde (Där jag bor och pluggar) igår. Har idag firat jul med familjen. Var mycket trevligt faktiskt :).
Hade velat träffa lite kompisar nu när man är här och kanske stanna över nyår. Men måste egentligen tillbaks och plugga (Behöver min dator), så får se hur man gör..
Nu blir det att lägga sig iaf.

God Jul alla!
/GK

Permalänk
Medlem

Moget.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

PISSIG JÄVLA VIDRIG DAG.
För gammal för julklappar... men visst fan skulle man få en av svenska spel ändå. Monster jävla motrigg går inte vinna en handhelvete bara böja sig fram och ta den rektalt! fyfan.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av toker!!!:

PISSIG JÄVLA VIDRIG DAG.
För gammal för julklappar... men visst fan skulle man få en av svenska spel ändå. Monster jävla motrigg går inte vinna en handhelvete bara böja sig fram och ta den rektalt! fyfan.

Haha det låter tungt! :/

Permalänk
Medlem

Vars är min failstämpel för gårdagen? Måste skriva av mig lite från gårdagskvällen alltså..

För att göra en lång historia kort så träffade jag en gammal barndomskompis ute igår, och det var ju rätt trevligt. Ni vet, en sån där kompis man typ gick till skolan med när man var liten men som man har tappat kontakten lite med nu.

Hur som haver, han satte sig bredvid min tjej och började snacka med henne. Inte så konstigt. Jag gick och skulle köpa mig en drink i den hyfsat överbefolkade baren. Medan jag står och väntar så ser jag hur hon börjar hålla på med hans dreads, och han börjar hålla på med hennes hår. Får lite dåliga vibbar, men står kvar och väntar på att bartendern ska ta min beställning. Till slut får jag kontakt med bartendern och lyckas beställa, några minuter senare är jag på väg tillbaka till bordet. Då sitter han med sin arm runt henne och håller på med hennes nacke (typ kliar, masserar), och hon sitter och flätar hans dreads. Vad i helvete?! Nu sitter det två personer emellan mig och tjejen och sen den här killen då och det är rätt högljutt inne i lokalen där vi är. Nåja, håller mig ett tag till. Sen ser jag hur tjejen lägger sin hand på hans ben/knä. Vad i HELVETE?! Så jag säger till vår gemensamma vän som sitter bredvid tjejen att säga åt henne att ta bort sin arm från hans jävla ben. Kvällen fortsätter och fler runt bordet frågar honom vad fan han håller på med, så det slutar med att han går därifrån. Får veta av tjejen att han tydligen hade lagt sin hand på hennes insida lår utan att hon tyckte att det var något konstigt, "det betyder inget för mig". Ja men, man ska kanske tänka på vilka signaler det sänder ut?!

Jag vet inte riktigt vem jag ska rikta mina känslor mot här. Blev först arg på tjejen för att hon inte sa till honom att hon har en kille/är upptagen och att det inte är okej att lägga sin hand på hennes lår, men hon säger att hon aldrig har varit i en sån här situation förut (det är hennes första förhållande). Hon vet inte hur man säger åt någon att t.ex. sluta hålla på med håret eller hur man ber någon ta bort sin hand från sitt lår. Hon säger också att det betyder ingenting för henne om någon lägger sin hand på henne, ungefär som han gjorde.

Blev ju även arg på honom såklart, men jag tror inte att han visste att hon var upptagen, vilket hon givetvis borde ha sagt till honom. Som jag ser det nu medan jag skriver så är det ju hennes ansvar att säga till att hon är upptagen och hennes ansvar att det inte går för långt. Jag/hennes kompisar kan ju omöjligt behöva hålla koll på henne hela tiden.

Har även lite svårt att veta om mina svartsjukekänslor är berättigade eller inte och känner mig lite skamsen som känner såhär. Ifall någon lägger sin hand på insidan av låret på min tjej så förväntar jag mig ju en reaktion av henne som visar att det inte är okej, men i det här fallet så la hon sin hand på hans ben istället. Vilka signaler sänder det till mig egentligen?!

Nu slutade kvällen i alla fall med att jag tror att min gamla vän fick dåligt samvete och försökte bjuda mig på en öl precis när vi var på väg därifrån (han kom med en stor kanna öl och två glas och tyckte vi skulle dricka, det tolkar jag som att han ville bjuda mig i alla fall), så jag är nog egentligen inte sur på honom även om det såklart känns otroligt konstigt och sjukt att han höll på lite med min tjej.

Summa summarum, inget hände, men det känns jobbigt att min tjej inte gjorde något för att hindra det som hade kunnat hända. Hon sa till mig senare att om hon inte hade haft mig så "vet jag nog vad som skulle ha hänt". Känner mig skamsen och dålig till mods när jag undrar om jag eller hennes kompisar alltid måste säga till henne vars gränsen är...

Permalänk
Medlem

Fyllde år igår, vi var runt 13 pers hos mig och förkrökade, det var grymt. Sen tog vi taxi in till stan. Vi skulle till ambassadeur men det var en HELT sjuk kö. Så vi stack vidare till Nype där vakten sa att alla var för fulla, då tog vi en till taxi vidare till Metro där vi tillslut fick festa. Runt 03 så tappar min bästa tjejkompis bort sin mobil och blir helt förtvivlad, försöker trösta henne och ringa hennes mobil, dock så hittade vi den inte. Blev fyllekäk på donken och svarttaxi hem. Totalt gick taxiresorna på 900 för min del. Men helt okej kväll. Nu är det bara nyår kvar sen är det över.

Permalänk
Medlem

Jävlar vad jag hatar jultider...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Jag har börjat göra det också. Hata TV och tidningar också...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Skrivet av Leeloo:

Skrivet av Ala_95:

Jag har börjat göra det också. Hata TV och tidningar också...

Har jag gjort i många år

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Folk kallar mig otacksam när jag säger att jag INTE vill ha någon julklapp.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass