Permalänk
Medlem

Evga p55 FTW bjuder på problematisk kabeldragning

Halloj där Sweclockare!

Detta galleri visar hur jag försökte lösa kabeldragningen till molexkontakten som ska sägas ge extra kraft till pci-e ''slotsen'' när man kör SLI (och crossfire också såklart).
Jag har själv kört SLI ett bra tag nu på detta kort men inte brytt mig om att dra en kabel dit pga dess otympliga placering. Nu tänkte jag göra det för jag kände att en julstädning krävdes så jag slog två flugor i en smäll.

Galleriet kan även ses som en lite uppvisning på mitt Antec 300's moddningar som ajg har utfört; så som svart insida och sidofönster med gravyr, även för att få en överblick på vad jag sitter på för system. Gott nytt år allihopa!

Evga p55 FTW bjuder på problematisk kabeldragning

Visa signatur

i5 750@ 4.1ghz - ASUS Triton 88 - EVGA P55 FTW - GTX285 SLI - 8GB G.Skill ECO - Corsair Force GT 120GB - 1TB WD Black - 640GB WD Black - 1.5TB WD Green - 2TB WD Green - 500GB WD Cavair - Corsair TX850W - Xonar Essence STX - Corsair 650D -

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Väldigt snyggt 5p

Permalänk

Super snyggt! Synd bara att du inte har lite moddar-blider. (Då jag sitter på ett lika dant chassi )
5p!

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt asså:)

Permalänk
Medlem

Snyggt. Men vad är det för material du har användt för att få dit döskallen? Eller är det bara ett klistermärke? Men det lös så fint i det blå!

Visa signatur

Fractical Design R3, ASUS P8z68, Intel Core i5 2500k, GeForce gtx 560ti, Corsair Vengeance 8gb 1600mhz, Corsair TX 750w

Permalänk
Skrivet av Flezkizh:

Snyggt. Men vad är det för material du har användt för att få dit döskallen? Eller är det bara ett klistermärke? Men det lös så fint i det blå!

Tycker det mer ser ut som en gravyr?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flezkizh:

Snyggt. Men vad är det för material du har användt för att få dit döskallen? Eller är det bara ett klistermärke? Men det lös så fint i det blå!

Det är en gravyr. " sidofönster med gravyr " som det stod i beskrivningen.

Visa signatur

En dator med 5 år på nacken känns inte värd att skriva ut i signaturen

Permalänk

Dammig kylare Borde fixas

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl