Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

om man har en gentle typhoon 1400 rpm som börjat göra missljud kan man få det på garanti och få den utbytt?

Yes.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Skojja inte inget godis två gånger på rakan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Skojja inte inget godis två gånger på rakan?

Tyst, du fick ett berg av godis när du vann logo tävlingen

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

SNAP! jag fick minsjäl en pingvinstång

Permalänk

1155 borta?

Skulle just beställa ett Sandy-system och helt plötsligt försvann det mobo som jag valt. Nu finns inga 1155-mobos alls i listan utan man skickas till 1156 istället.

Visa signatur

TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5800X3D | EVGA 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING | 32GB DDR4 3200MHz | 3 x M2 2TB | Corsair 850W |
Samsung Neo G9 57" | Corsair K100 Air | Naga V2 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darklorden:

Skulle just beställa ett Sandy-system och helt plötsligt försvann det mobo som jag valt. Nu finns inga 1155-mobos alls i listan utan man skickas till 1156 istället.

Läser du på framsidan förstår du snart varför.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Läser du på framsidan förstår du snart varför.

Jag satt och plockade ihop delar så kollade inte framsidan. Tack för tipset men ser inget speciellt.

Visa signatur

TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5800X3D | EVGA 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING | 32GB DDR4 3200MHz | 3 x M2 2TB | Corsair 850W |
Samsung Neo G9 57" | Corsair K100 Air | Naga V2 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Darklorden:

Jag satt och plockade ihop delar så kollade inte framsidan. Tack för tipset men ser inget speciellt.

Framsidan på sweclockers

Skrivet av zhrooms:

Inet är verkligen inte ensamma om att ge ut godis, dom var kanske först.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd med inet.se samt butikerna.
Både jag och flera av mina familjemedlemmar har handlat från er och alltid varit nöjda med era leveranstider samt support och produkter.

Nu har inte jag läst igenom hela tråden här.
Men jag skulle vilja se att inet började sälja lite dator spel då det är en datorbutik.
Har ni det på g? Jag tycker det fattas.
Att bygga ihop en monsterspels dator hos er sen inte kunna slänga med ett grafik-krävande spel i varukorgen får jag nog se som ett stort minus då man måste vända sig till era konkurrenter.

Sen skulle jag vilja se möjligheten till en komplett "datorbyggare" ungefär som dom hade på db fast komplett där man börjar med chassi och sen ser vilka mobo som passar det osv osv osv.

Även en lediga jobb flik på hemsidan hade vart nice

Ha det gött

Permalänk
Medlem

har man öppet köp på fläktar?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Wall of text.

Du får inte svar på mail eftersom de har annat att tänka på? http://www.sweclockers.com/nyhet/13426-extra-intel-aterkallar...

Skrivet av flyawaynille:

Så länge du inte öppnar dem så har du 14 dagar ångerrätt om du står för portot.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Du får inte svar på mail eftersom de har annat att tänka på? http://www.sweclockers.com/nyhet/13426-extra-intel-aterkallar...

Så länge du inte öppnar dem så har du 14 dagar ångerrätt om du står för portot.

om man öppnar dem och prövar dem då?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

om man öppnar dem och prövar dem då?

Nej? Det är väl självklart?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Ni borde sätta ihop Eyfinity paket med skärmar och adapters, och kanske grafikkort (:

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Fy fan, fick precis hem mitt paket från Inet.se har väntat på skiten hela helgen, sett fram emot godiset speciellt, då jag mailade dom och frågade om det då när jag beställde första gången fick jag inget godis pga 3st skärmar i orginalförpackningarna, då ville jag vara säker på att jag skulle få godis denna gång.

Jo vad händer när jag öppnar peketet? Inte en jävla godis så långt ögat når, dom hade även kört fast packningspappret under fliken längst ner i kartongen så hårt så att den gick sönder när jag tog loss den.

Ångrar mitt köp, hört så jäkla mycket gott om dom men jag har bara upplevt negativa saker.

Köper skärmar, inget godis pga orginala skärmkartongerna. (Förståeligt givetvis)

Jag rekommenderar en vän att köpa en ACER G245HQ 120hz skärm från Inet, han får hem den.. det är fel färg pga Inet har FEL artikelnummer från tillverkaren, jag ber dom ändra på både Facebook, Sweclockers OCH via Email.. 2 månader senare? Fortfarande fel artikelnr

Köper en bunt kylare, skickar email till dom direkt och frågar om man får godis? Speciellt då jag inte fick förra gången.

Hämtar paketet idag.. öppnar, kastar ur bubbelplasten, letar direkt efter godiset? Ser inget alls, blir väldigt besviken.. så pass besviken att jag aldrig vill köpa eller rekommendera er till någon så länge Inet.se existerar.

Jag har läst över 100 specifika tråd-svar på folk som fått godis i olika mängder och gud vet vad, även usb minnen m.m.

Jag räknar då med att få åtminstånde EN jävla godis helvete i mitt paket, en liten extra sak från Inet.se liksom, hela deras idé med det.. vad får jag? Besvikelse

Bra Inet, fin idé det här med godiset, och ni inte svarar på support/email, gjort att jag aldrig vill handla från er igen.

Nästa gång blir det nog Webhallen eller något så man slipper besvikelse pga falska förhoppningar och dålig support.

Nå men då, stackars liten
Jag säljer likadant godis på mitt café, jag kan skicka dig lite om du vill

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk
Medlem

det är det väll inte. man har ju ångerrätt i sverige. var även ångerrätt och inte öppet köp jag menade.
Edit: så då blir min fråga, har man ångerrätt även på fläktar?

Visa signatur

500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Samma sak gäller godis, det är inte godiset i sig, utan mer principen, jag blir "så gott som" lovad godis. Då jag säkert kan leta på +30 citat på endast Swec's forum där folk fått allt från godis till usbminnen

Så för att Inets kunder pratar om deras erfarenheter så upplever du det som att du blir lurad när Inet själva inte ger dig det du förväntar dig men som dom själva inte sagt någonting om?

Då borde nog ta och se över den tankekedjan ett par varv till.

Att dom inte ändrar artikelnr är rätt dåligt och dom borde se över sina rutiner för det.
Men det känns konstigt att dom missar just ditt fall så många gånger men är så snabba på att rätta till andra fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Returnerade inte skärmen för det inte var HELA världen, det handlar mer om principen..

Samma sak gäller godis, det är inte godiset i sig, utan mer principen, jag blir "så gott som" lovad godis. Då jag säkert kan leta på +30 citat på endast Swec's forum där folk fått allt från godis till usbminnen

Första gången jag beställer, tänker självklart att jag ska få godis då jag hört/läst väldigt mycket om just godiset och det lilla extra för kunderna.

Blir ju lite snopen när jag inser att dom inte kan skicka med något då jag köpte 3 skärmar i orginalförpackningarna.

Tänkte ju att det skulle vara kul att få lite godis då jag beställer just från inet och inte Webhallen tex.

Det lilla extra betyder rätt så mycket, det är just därför dom har gett godis till folk. Vad trodde ni?

Andra gången jag beställer nu tänker jag givetvis, den här gången borde jag få godis när jag beställer ett stort paket med prylar, mailar dom och allt.

Får hem paketet, har rätt höga förhoppningar.. "kul" paket jag fick, en trasig packorderslapp.. yes

Jisses...jag har haft navelludd som har varit mindre tragiska..

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Så för att Inets kunder pratar om deras erfarenheter så upplever du det som att du blir lurad när Inet själva inte ger dig det du förväntar dig men som dom själva inte sagt någonting om?

Då borde nog ta och se över den tankekedjan ett par varv till.

Att dom inte ändrar artikelnr är rätt dåligt och dom borde se över sina rutiner för det.
Men det känns konstigt att dom missar just ditt fall så många gånger men är så snabba på att rätta till andra fel.

Så gått som varannat gott ord jag hört om Inet, så har dom nämnt godis, så min overall impression av Inet är då självklart att dom skickar ut godis, SPECIELLT om jag även mailar dom.

"Inet Godis" på google så får du upp hur många sidor som helst proppfulla med svar av folk som fått godis, och många skriver att frågar man så får man. Vilket jag även gjorde. Blir ignorerad såklart

Eftersom Inet är så gudomliga enligt andra med episk support så tycker jag dom borde läst mitt mail iaf, åtminstånde svarat på det.

Visa signatur

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Så gått som varannat gott ord jag hört om Inet, så har dom nämnt godis, så min overall impression av Inet är då självklart att dom skickar ut godis, SPECIELLT om jag även mailar dom.

"Inet Godis" på google så får du upp hur många sidor som helst proppfulla med svar av folk som fått godis, och många skriver att frågar man så får man. Vilket jag även gjorde. Blir ignorerad såklart

Eftersom Inet är så gudomliga enligt andra med episk support så tycker jag dom borde läst mitt mail iaf, åtminstånde svarat på det.

Tippar på att de sket i att skicka med godis då du säkert oförskämt gnällde om att du tidigare inte fick något godis och krävde att dom skulle skicka med? man skulle nästan kunna tro det med attityden du visar här...

GODISET ÄR EN BONUS, den som tigger... something something, du säger om och om igen att du är så extremt besviken för att du inte fick något godis, du får nästan alltid varorna levererade DAGEN EFTER du beställer, du får FRI FRAKT och bra priser, hur fan kan du gnälla?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Tippar på att de sket i att skicka med godis då du säkert oförskämt gnällde om att du tidigare inte fick något godis och krävde att dom skulle skicka med? man skulle nästan kunna tro det med attityden du visar här...

GODISET ÄR EN BONUS, den som tigger... something something, du säger om och om igen att du är så extremt besviken för att du inte fick något godis, du får nästan alltid varorna levererade DAGEN EFTER du beställer, du får FRI FRAKT och bra priser, hur fan kan du gnälla?

Skrev att jag undrade om jag kunde få godis då jag inte fick förra gången när jag beställde skärmar

"Du får nästan alltid varorna levererade dagen efter" blabla.. Vilken annan butik har inte det? Webhallen skickar ut exakt lika fort, kunde lika gärna beställt från dom istället och gått och hämtat det, ingen frakt.

Anledningen att jag beställde från Inet var för att stödja dom och få det där lilla extra, (godis i detta fall), det är sånt som gör butiken till sveriges bästa.. men uppenbarligen blir jag inte bemött som andra, så hedanefter blir det inget Inet.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jexmark:

Jisses...jag har haft navelludd som har varit mindre tragiska..

Det har vi nog alla

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Öppna ska gå bra! Såvida du anser att du behöver öppna och kolla för att se exakt hur den ser ut. Sedan om du testat den eller inte vet ju ingen.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av zhrooms:

Korkad wall of text

Du är bara för sorglig...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inet

Information om Intel Sandy Bridge

Hej alla SweClockare,

Med anledning av Intels pressmeddelande under gårdagen har vi valt att sätta upp en ladningssida som uppdateras löpande med information om vad som händer med Sandy Bridge.

http://www.inet.se/kampanj/sandy-bridge/

Vi håller just nu på att ringa upp alla kunder som har inneliggande ordrar och förklarar läget.

Håll koll på vår hemsida för att hålla er uppdaterade med senaste informationen!

Svar på inläggen som kommit under helgen kommer nom kort!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Har en liten fråga, om man köpt ett moderkort med 1 års garanti, gäller fortfarande 1års garanti nu då eller vad händer.
iochmed med ökade risken för att det går sönder.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Godis är något de ger ut som goodwill när det känner för det och USB minnena har de haft jippon för!
Att du ber om något som är goodwill är inte direkt okey betyder ju att du låter åpen och ska de springa ner från kontoret eller maila packen att just du ska ha godis? pffft inte ok!

Sedan ser du ju självklart att många skriver om sitt godis! Inte direkt som att alla skriver som du "jag fick inget goooodis!!" Man skriver ju NÄR MAN FÅR NÅGOT SPECIELLT inte när det uteblir!

"Jag blir inte bemött som andra"
Skriver du också, menar du allvar? Så du tror att du är så viktig att Inet har koll på att "Neee nu lade han en order till den saten, inget godis till honom!"
Du har helt enkelt haft otur med godiset som är en bonus! Jag har skrivit någon gång här "tack för godiset" men blivit utan typ 6-7 ggr sedan dess och inte har jag gnällt för det lite besviken blir man ju men inte mer än så

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Inet
Skrivet av pokelia:

tjena! har hört att ni ersätter ljudmämpningskit som har lossnat vid leverans...gäller detta även dem som gör det efter 4 månader?

är ungefär som att limmet har torkat och dem trillar nästan av mitt R3 chassi :<

Jajamensan, felanmäl chassiet på vår hemsida så kollar vi om det går att skicka ut ett nytt kit med dämpmattor.

Skrivet av Nerus:

Ja det var inte riktigt så jag tänkte, att försöka avsäga sig konsumentlagar kan ju va lite väl ambitiöst.

Men om ni avsade er att sätta ihop system med vattenkylning. Slipper ni inte ansvaret då? Produktansvaret finns ju alltid, men är det handhavandefel så kan ni väl omöjligt bli ersättningsskyldiga? Är det inte handhavandefel blir väl tillverkaren den lidande parten i slutändan?

Eller tänker jag fel?

EDIT:
Angående Scythe Setsugen 2, levererar ni den med minnesflänsar (kommer inte ihåg vad de heter), eller hur får man tag i dem?

EDIT 2: Ni hade flänsar gömda långt in i trädet, hur är det meningen man ska hitta dem?

Då till nästa fråga, kan ni bekräfta att VR001 passar till hd6970 och i så fall, när kan ni få in den?

Vattenkylningsprodukter kan gå sönder även utan handhavandefel och med gällande regler och låga marginaler i branschen är det tyvärr svårt att erbjuda dessa produkter.

När det gäller de andra frågorna vore det toppen om du kan dra iväg ett mail till info@inet.se så försöker vi hjälpa dig!

Skrivet av p.jönns:

Hej Inet!

Detta är inget klagomål,men viktspecifikationen på på denna cpukylare kan väl ändå inte stämma

http://www.inet.se/artikel/5321807/cooler-master-hyper-tx3

Tung kylare.

Fixat nu, tack!

Skrivet av Stakz:

Hej jag har 3 frågor.
1. Frakt, om men beställer ett paket som kommer väga ca 30kg, kommer det som ett eller flera packet?
2. Om man väljer fraktadressen till ett företag, kommer paketet ditt eller till närmaste postombud?
3. När kommer XFXs andra nättaggregat in i sortimentet?

Tack.

1. I vissa fall skickas tyngre paket/datorer på pall och då kan det ta någon dag extra för posten att lasta om och skicka avisering. Om det är flera småpaket gäller vanliga leveranstider.
2. När det gäller frakt till företag är det bara att välja företagspaket om man vill ha utkörning. Postpaket hamnar alltid hos närmsta postombud.
3. XFX's nätagg beräknas komma upp på hemsidan under dagen.

Skrivet av BlackDistortioN:

Tjaa inet! Undrar om frakten tar längre tid desto mer beställningen väger?

Om det gäller en dator som väger över 20kg och skickas på pall kan frakten ta någon dag längre. Rent genrellt sett har dock inte vikten något med leveranstiden att göra.

Skrivet av Threenipples:

Aha då hade jag rätt tankar att misstänka Fractal för mitt defekta chassi. jag kontaktade Inet och fick instruktioner att skicak tillbaka mitt DefineXL, men orkade inte allt klydd. Det var bara bakre hörnet som var mosat, men lite jux så gick det att öppna och stänga igen.
minuspoäng till Fractal Design!

Btw, tack för godiset inet;) Kommer snart en ny beställning hos er på lite trevliga uppgraderingar. Men när får ni in/ när släpps Vortex3 serien av OCZ?

I dagsläget har vi tyvärr inte någon ny info om Vortex3.

Skrivet av Terrorschlag:

Tummarna upp för Inet! Dom är bäst! \o/

Tack!

Skrivet av BlackDistortioN:

Får ni in Corsair SP 2500 snart? Börjat vänta länge :s

Vi beräknar att få in högtalarna i slutet av denna eller i början av nästa vecka!

Skrivet av flyawaynille:

om man har en gentle typhoon 1400 rpm som börjat göra missljud kan man få det på garanti och få den utbytt?

Om fläkten inte låter som den ska är det bara att gå in på vår hemsida och göra en felanmälan.

Skrivet av TimMy2003:

Riktigt nöjd med inet.se samt butikerna.
Både jag och flera av mina familjemedlemmar har handlat från er och alltid varit nöjda med era leveranstider samt support och produkter.

Nu har inte jag läst igenom hela tråden här.
Men jag skulle vilja se att inet började sälja lite dator spel då det är en datorbutik.
Har ni det på g? Jag tycker det fattas.
Att bygga ihop en monsterspels dator hos er sen inte kunna slänga med ett grafik-krävande spel i varukorgen får jag nog se som ett stort minus då man måste vända sig till era konkurrenter.

Sen skulle jag vilja se möjligheten till en komplett "datorbyggare" ungefär som dom hade på db fast komplett där man börjar med chassi och sen ser vilka mobo som passar det osv osv osv.

Även en lediga jobb flik på hemsidan hade vart nice

Ha det gött

Vi har kollat lite på spel, men som det ser ut nu är det inget vi kommer att börja med under närmaste tiden. Men vi har noterat din åsikt och kommer att ha den i åtanke till framtiden.

Skrivet av flyawaynille:

Så länge produkten är i nyskick och i originalförpackning är det inga problem att lämna tillbaka den.

Skrivet av Lofman:

Har en liten fråga, om man köpt ett moderkort med 1 års garanti, gäller fortfarande 1års garanti nu då eller vad händer.
iochmed med ökade risken för att det går sönder.

Vi väntar för tillfället på mer information från Intel och tillverkarna. Håll dig uppdaterad på våran landningssida om Sandy Bridge: https://www.inet.se/kampanj/sandy-bridge/!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Skrev att jag undrade om jag kunde få godis då jag inte fick förra gången när jag beställde skärmar

"Du får nästan alltid varorna levererade dagen efter" blabla.. Vilken annan butik har inte det? Webhallen skickar ut exakt lika fort, kunde lika gärna beställt från dom istället och gått och hämtat det, ingen frakt.

Anledningen att jag beställde från Inet var för att stödja dom och få det där lilla extra, (godis i detta fall), det är sånt som gör butiken till sveriges bästa.. men uppenbarligen blir jag inte bemött som andra, så hedanefter blir det inget Inet.

du vill alltså ha gratisprylar? tänk om dem hade slut på godis? väntar du hellre en dag extra på att dem ska fixa godis och lägga i din förpackning?

nej du snyggo, du fick dina prylar obviously och dem var hela. ta pengarna du sparade från frakten och gå ner på Ica och köp

Permalänk
Medlem

Vilken tid brukar ni skicka ut post/paket ?