SEGE Import - ej helt kundorienterat

Permalänk
Skrivet av Dreadlock:

Fyra sista var väl inte publicerade, och skall därför betraktas som ett datum och inte en personuppgift (pratar om forumet) - sen övergår det mitt förstånd varför inte det skall förekomma på forumet men vara publikt publicerat på hemsidan?

Jag anser dock att man kan sluta försöka resonera - vi har försökt det tidigare men ej nått hela vägen - utan låta denna tråd, och motsvarande tråd på minhembio.com tala sitt tydliga språk för när bara ena parten vill diskutera blir det slagsida...

Fanns ivf 1 inlägg som innehöll de fyra sista.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreadlock:

Fyra sista var väl inte publicerade, och skall därför betraktas som ett datum och inte en personuppgift (pratar om forumet) - sen övergår det mitt förstånd varför inte det skall förekomma på forumet men vara publikt publicerat på hemsidan?

Jag anser dock att man kan sluta försöka resonera - vi har försökt det tidigare men ej nått hela vägen - utan låta denna tråd, och motsvarande tråd på minhembio.com tala sitt tydliga språk för när bara ena parten vill diskutera blir det slagsida...

Det berodde nog på att din skuta läckte som ett såll.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JohnSilver:

Ingen ond ton i min fråga utan rent saklig; får man inte visa företags organisationsnummer på det här forumet?

Nej. #10205583

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SEGE IMPORT:

Det berodde nog på att din skuta läckte som ett såll.

Skrivet av SEGE IMPORT:

Inte okej att dubbelposta heller.. sen om det är en skriven eller oskriven regel vet jag ej. Men finns en knapp som heter (Citera flera) - men det har ju en person påpekat till dig sedan innan, är väll ännu en sak som inte gick fram.

Ang. personnr så är det ej tillåtet att publicera de fyra sista sifforna men datumet är fullt tillåtet.. dvs. xxxx-xx-xx

Å andra sidan står det ingenstans att det är otillåtet att publicera ett org.nr! Så där är det en gråzon i reglerna! Men moderatorerna har valt att ta bort inlägget så deras talan gäller!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk

Riktigt underhållande tråd, läst den från första början.

Ett tips till SEGE:

Du verkar inte vara seriös om du inte skriver saker själv utan bara har länkar till gamla citat. Du förstår att du inte driver tråden framåt genom detta. Dessutom bör du som representant, ägare eller vad du föredrar skriva mer formellt om du ska försvara dig mot kritik.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk

Per, jag har försökt resonera med dig men det går inte och eftersom du inte såg liknelsen mellan diskussionen och ett fartyg med slagsida utan istället tog det som ett personangrepp och svarade på en nivå som jag inte ens tänker bemöta har du likt tidigare beskrivna företag totalt förlist i mina ögon. Jag begriper inte för mitt liv vad du tror att du tjänar på att bete dig som du gör och sedan kontaktar oss utanför forumet för att ha synpunkter på vad som skrivs på sweclockers forum? Förstår du verkligen inte att du själv satt dig i denna situation?

Så sluta upp med att försöka tala om att alla andra försöker misskreditera dig, du vet såväl som jag att vi gett dig både en, två och tre chanser.

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem

Aldrig sett ett företag tjafsa med medlemmar såhär förut.
Väldigt gammal tråd med såg jag.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd

Personangrepp

Skrivet av Dreadlock:

Tog det som ett personangrepp

Jag det gjorde jag, du nämner mig vid namn, vem är du? Kliv fram göm dig inte bakom ett alias, men det vågar du inte.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Skrivet av SEGE IMPORT:

Jag det gjorde jag, du nämner mig vid namn, vem är du? Kliv fram göm dig inte bakom ett alias, men det vågar du inte.

Men herregud, är det här nåt sorts skämt eller?
Vad håller du på med?
Driver du ett företag och beter dig på det här viset?
Skärp förfan till dig, vad håller du på med?

Permalänk
Medlem

Sege Import - Din Vän på nätet

LOL

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Avstängd

MIN HEMBIO

Skrivet av Dreadlock:

Jag har försökt resonera med dig.

Läste du inte mailet?

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd

Hahahahahaha.... Sege är ju de mest oseriösa och barnsliga företag jag någonsin stött på! Tur att han själv varnat framtida kunder att hålla sig borta ifrån honom!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreadlock:

Du förstår verkligen inte problematiken här?

jO, VI FÖRSTÅR, LÄSTE DU MAILET? #10761911

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av SEGE IMPORT:

jO, VI FÖRSTÅR, LÄSTE DU MAILET? #10761911

Kan du sluta klippa i det du citerar? Omöjligt att hålla koll på vad du citerar/skriver, otroligt osammanhängande.

Tack.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Agile:

Kan du sluta klippa i det du citerar? Omöjligt att hålla koll på vad du citerar/skriver, otroligt osammanhängande.

Tack.

VI VAR TVUGNA ATT BACKA LITE I DISKUSSIONEN EFTERSOM MAILET TYDLIGEN INTE HADE LÄSTS.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd

MIN HEMBIO

Skrivet av Dreadlock:

Felaktigheter?

LÄSTE DU MAILET? #10761911

ETT MYCKET HETT TIPS, PASSA PÅ ATT FYNDA! ETT FÅTAL KVAR MED RESERVATION FÖR SLUTFÖRSÄLJNING.

http://www.segeimport.se/product.php?id_product=11666

UPPDATERING
Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Medlem

Seriöst jag börjar tro att någon kapat SEGE konto, för inte fan kan en företagare bete sig på detta viset helt oacceptabelt och barnsligt så det inte finns. Och om det nu är den verkliga ägaren så kan jag inget annat än sucka, helt jävla puckad måste ju människan vara dels hur denne skriver och dels hur meningslösa citat gång på gång upprepas.

Ja ta det som ett förtal/personangrepp om du vill men det är den syn du ger oss här i forumet genom att bete dig som du gör.

Edit: verkar som de använder sig av 2 olika konton

Med detta konto skrev de i början av tråden
http://www.sweclockers.com/profil/segeimport

Numera använder de denna istället
http://www.sweclockers.com/profil/sege+import

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SEGE IMPORT:

VI VAR TVUGNA ATT BACKA LITE I DISKUSSIONEN EFTERSOM MAILET TYDLIGEN INTE HADE LÄSTS.

Skrivet av SEGE IMPORT:

LÄSTE DU MAILET? #10761911

detta är 2:a gången jag berättar för dig att det finns en (Citera flera) knapp att använda sig utav istället för att dubbelposta!

Man förstår verkligen att INGET som man skriver går fram!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

MIN HEMBIO

Skrivet av Pissespann:

detta är 2:a gången jag berättar för dig att det finns en (Citera flera) knapp att använda sig utav istället för att dubbelposta!

Man förstår verkligen att INGET som man skriver går fram!

Än en gång LÄS: #10792466

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd

MIN HEMBIO

Skrivet av Dreadlock:

Felaktigheter?

Läste du mailet: #10761911

ETT MYCKET HETT TIPS, PASSA PÅ ATT FYNDA! ETT FÅTAL KVAR MED RESERVATION FÖR SLUTFÖRSÄLJNING.

http://www.segeimport.se/product.php?id_product=11666

Uppdatering
Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Skrivet av SEGE IMPORT:

Än en gång LÄS: #10792466

Ska göra som en viss person brukar göra. HAR DU LÄST DET HÄR? http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/837234-sege-import-ej-helt-kundorienterat/index8.html#post10797223

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fritjof92:

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Medlem

Någon har sagt att se ett företag göra bort sig på internet är som att se ett flygplan störta. I segeimports fall är det som att se ett litet modellflygplan försöka störta för att bara studsa upp igen - inte särskillt spektakulärt, men ack så underhållande.

Jag tror att segeimport sätter upp ribban så högt att väldigt få kommer någonsin att kunna slå han. Braskens är sedan länge slagen och passerad.

Grattis segeimport snart hamnar du i Svenska Akademins Ordlista, på ett bizzart sätt har du lyckats åstadkomma något!

Permalänk
Avstängd

BRASKENHISTORIEN PÅ MIN HEMBIO

Skrivet av borz:

BRASKENHISTORIEN, JA, DET ÄR NOG DET DE HANDLAR OM.

DEN FÅR VI NOG TA OCH LYFTA FRAM.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd

Hahaha, sege är redan kännda på de flesta större forumen! Planeras även att flooda ned deras hemsida!

Tack å adjö sege!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Skrivet av Pissespann:

sege är redan kännda.

BRASKENHISTORIEN, JA, DET ÄR NOG DET DE HANDLAR OM.

DEN FÅR VI NOG TA OCH LYFTA FRAM.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd

OJJ vad det går utför.. Ser balansraporterna framför mig som visar på sämre och sämre nettovinster!

Nya slagordet!
-"Hej jag jobbar och driver Sege Import och jag hatar allt vad kunder är"

Funderat på att bli konsult istället och lära ut konsten att bli hatad av så många som möjligt?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Skrivet av Pissespann:

--------------------------------------------------------------------------------

Visa signatur

Med vänliga hälsningar
SEGE IMPORT
www.segeimport.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SEGE IMPORT:

--------------------------------------------------------------------------------

Vet du vad, det skiter vi fulla fan i för här är det Sweclockers som står för forumet!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

SEGE: Ett litet råd i all vänlig mening - som för övrigt inte skall tolkas som stöd för dig, ditt företag eller din argumentation här på forumet.

1) Påbörja skademinimering - dvs skriv inget mer... varje inlägg du gör försämrar ditt läge och företaget uppfattas mer och mer som ett fullkomligt oseriöst företag.
2) Om du trots allt känner att du måste svara - sluta klipp i citaten. Att klippa i citat förstärker bilden av att du har något att dölja.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060