Permalänk
Medlem

Första intrycket?
Var köpte du?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

Första intrycket?
Var köpte du?

Färgåtergivningen är helt otrolig (S-AMOLED)! Skön att hålla i och är oerhört rapp i menyer/spel/appar. Snabb skärmrespons och skön tryckkänsla, slimmad design och väger knappast många gram. Annat godis är NFC, gyroskop och "noise cancellation". För att inte tala om Gingerbread och snabba framtida uppdateringar. Nej, jag är väldigt, väldigt nöjd med mitt köp.

Köpte den begagnat från en kille som hade importerat den från USA för 4 600 kr inklusive frakt.

Permalänk

Blev ett nytt grafikkort!
Gigabyte Radeon HD6850 OC 1GB

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Skrivet av sharkfinz:

Blev ett nytt grafikkort!
Gigabyte Radeon HD6850 OC 1GB
http://www.eis.nu/shop/18640/art40/h0162/7050162-origpic-fc3d...

Bra köp!
Men du kommer bli galen om du inte drar ner fläkten till lägsta i afterburner vid idle.
Jag har gjort en snajsig fläktkurva, och egentligen behöver fläkten inte varva upp i 80% av fallen, för kortet håller sig svalt även på lägsta

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Nvidia GeForce GTX 460 1GB OC - Sparkle:

Wolfenstein(2009) Mitt andra exemplar:

Prey:

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Varför göra så mot sig själv?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av belga:

Varför göra så mot sig själv?

Huh, exakt vad syftar du på? xD

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Bra köp!
Men du kommer bli galen om du inte drar ner fläkten till lägsta i afterburner vid idle.
Jag har gjort en snajsig fläktkurva, och egentligen behöver fläkten inte varva upp i 80% av fallen, för kortet håller sig svalt även på lägsta

Haha okej, jag tycker inte den låter så värst mycket
Allt annat i vardagsrummet låter mer än vad datorn gör!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Själv blev det detta igår, lite svårt att ta bild på det så.... Äntligen en bättre mik att spela in med Jag glad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av usb:

Färgåtergivningen är helt otrolig (S-AMOLED)! Skön att hålla i och är oerhört rapp i menyer/spel/appar. Snabb skärmrespons och skön tryckkänsla, slimmad design och väger knappast många gram. Annat godis är NFC, gyroskop och "noise cancellation". För att inte tala om Gingerbread och snabba framtida uppdateringar. Nej, jag är väldigt, väldigt nöjd med mitt köp.

Köpte den begagnat från en kille som hade importerat den från USA för 4 600 kr inklusive frakt.

Ah! Vad trevligt. Är själv sugen, tänkte lägga min iPhone 4 åt sidan och testa Nexus S.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Köpte en digital kopia av Amnesia i förrgår.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Skrivet av sharkfinz:

Haha okej, jag tycker inte den låter så värst mycket
Allt annat i vardagsrummet låter mer än vad datorn gör!

Okey, du kanske har nåt i din dator som överröstar det, men i min dator hörde man vindbruset ganska väl

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Köpte en digital kopia av Amnesia i förrgår.

Gissar att du syftar på spelet, vad var dina tankar?
Själv tyckte jag att black plague var bättre..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Gissar att du syftar på spelet, vad var dina tankar?
Själv tyckte jag att black plague var bättre..

Det kände jag inte ens till att det existera. Kanske skulle köpa det också då

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Det kände jag inte ens till att det existera. Kanske skulle köpa det också då

Penumbra: Black plague heter det, rätt svårt men ganska underhållande, lite små läskigt också,

Finns även Penumbra: overture som är det första i serien, och Penumbra: Requiem som är någon form av expansion till black plague om jag inte minns fel

Det är från samma svenska spelmakare som Amnesia

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Huh, exakt vad syftar du på? xD

Prey. Det är ju bara så hemskt.
Det är ju nästan pinsamt förutsägbart, och för ett linjärt FPS-äventyr är det inte en bra sak

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av belga:

Prey. Det är ju bara så hemskt.
Det är ju nästan pinsamt förutsägbart, och för ett linjärt FPS-äventyr är det inte en bra sak

Jag tycker att det spelet är sjukt bra.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Idag fick jag hemma detta x 2:

Alla ser väl direkt vad det är?

Det är 30cm röd diodslinga som lyser åt sidan. »Läs mer här«
Tanken jag har är att dessa ska sitta under 1.5mm rostfri vattenskuren bit och lysa genom transparant plexi som också är vattenskuren. På min båt ska tilläggas.
Idén fick jag när jag hittade detta på nätet:
»Yatchsign«
Dyrt, då överdriver jag inte, original är de löjligt dyra. Runt 4 000:- per bokstav...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Snart dags att tvätta bilen igen.
Shampot luktar Dr Pepper, pluspoäng där
Fick även en påse godis, mycket vänligt.

Permalänk
Medlem

Diesel Fuel for life

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Jag tycker att det spelet är sjukt bra.

Ja det är tur att alla inte tycker likadant
Fast resten av inköpen såg ju bra ut, även enligt min smak

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av August:

Idag fick jag hemma detta x 2:
http://www.geting.se/image.php/290658-sideview_led.JPG

Alla ser väl direkt vad det är?

Det är 30cm röd diodslinga som lyser åt sidan. »Läs mer här«
Tanken jag har är att dessa ska sitta under 1.5mm rostfri vattenskuren bit och lysa genom transparant plexi som också är vattenskuren. På min båt ska tilläggas.
Idén fick jag när jag hittade detta på nätet:
»Yatchsign«
Dyrt, då överdriver jag inte, original är de löjligt dyra. Runt 4 000:- per bokstav...

Har du råd med dom båtarna som är på bild på deras hemsida har du råd att betala 4k per bokstav

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Etreme Cola från Willys

Permalänk
Medlem

Powerball Signature Edition

Gripmaster Pro Hand

Osram Diadem ("osynliga" blinkerslampor) + 3D-brillor

Permalänk
Medlem
Skrivet av teposen:

Brukar inte "osynliga" blinkerslampor vara kromade?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Brukar inte "osynliga" blinkerslampor vara kromade?

Jo de billiga varianterna är det och de lyser tydligen rätt klent. Dessa ska lysa mycket mer.

Citat:

Blinkerslampan som är lätt blåskimrande när den är strömlös och orange när den får ström.

http://img395.imageshack.us/img395/7854/dsc01737id6.jpg

Permalänk
Skrivet av belga:

Ja det är tur att alla inte tycker likadant
Fast resten av inköpen såg ju bra ut, även enligt min smak

Tackar tackar!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Hedersmedlem

Fick bli ett par nya in-ears idag. Riktigt fint ljud i de!

(sorry för produktbild)

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Så nu har man både 1an och 2an.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch