Har Age of Conan dött ut än eller lirar folk det ännu?

Permalänk
Avstängd

Har Age of Conan dött ut än eller lirar folk det ännu?

Börjar folket komma tillbaka till AoC?

Permalänk
Medlem

Pvp är mest dött medan pve-servern Crom lever och frodas.

Permalänk
Avstängd

Okej. Kanske värt att börja spela det igen då.

Permalänk
Medlem

PvP-RP lever

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Någon bra server man kan börja på?
Vill helst spela på en PVP-server.

Permalänk
Medlem

Du har ju alltid Fury, va iofs lite halvdött sist jag var inne (för ett antal veckor sen). Annars är det väl bara Crom du får nöja dig med.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Skrivet av KlosterKatten:

PvP-RP lever

Haha Aquilonia är nästan helt död

Permalänk
Skrivet av Madonion735:

Haha Aquilonia är nästan helt död

Lies du tog sånt plats så nu när du e borta känns det tomt, dessutom så ligger inte Norrland i Öster Götaland?

Permalänk
Medlem

Ny update för AoC igår, förbättringar i motorn som gör det både snyggare och gav mig trippla FPS från förut.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ny update för AoC igår, förbättringar i motorn som gör det både snyggare och gav mig trippla FPS från förut.

Ohh, låter nice!

Lite pics?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Tycker inte bilder ser lika bra ut som den rörliga bilden. Är rätt horribel på att ta bilder. Men här är det iaf.
DX10 max med alla distanser fullt på slidern. 5040x1050 och får ca. 25-30FPS. Fick 3-4FPS förut på den upplösningen.

Tog PNG för bästa format, den blir lite stor.

http://knuttinatoll.net/klosterkatten/pictures/Baizhanshi_pic...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ny update för AoC igår, förbättringar i motorn som gör det både snyggare och gav mig trippla FPS från förut.

Har dom fixat så crossfire funkar med spelet?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Har dom fixat så crossfire funkar med spelet?

Kan inte svara angående Crossfire. men har vet däremot att Nvidias SLI blev bra mycket sämre för månge med den senaste uppdateringen som innehöll Dreamworld motorn.. Fick ca 1/3 av performance efter patch jämnfört med innan.. jag fikc själv bättre "flyt" i spelet med mitt GTX480..

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Fan vad snyggt det var då :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Är sugen på börja på den nya PVPservern dom ska fixa upp. Gäller bara att hitta vänner att köra med.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

När kommer den nya servern upp? Jag lirade Age of Conan på realese men slutade ganska efter ett tag, tyckte dock att det var ett riktigt charmigt mmo!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuriden:

När kommer den nya servern upp? Jag lirade Age of Conan på realese men slutade ganska efter ett tag, tyckte dock att det var ett riktigt charmigt mmo!

I Maj tror jag. Kommer bli feting pvpserver där man bara får ha en karaktär.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Varför tror du den kommer bli fetare än de andra? Fury har ju droppat rejält har jag läst. Länka gärna en källa till servern Om detta är sant så är jag lätt på att starta en svensk guild på den färska servern!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuriden:

Varför tror du den kommer bli fetare än de andra? Fury har ju droppat rejält har jag läst. Länka gärna en källa till servern Om detta är sant så är jag lätt på att starta en svensk guild på den färska servern!

Tror den kommer lyckas till skillnad från andra servrar

Hittade inte nyheten som jag läste för ett tag sedan men ser att det kommit fram en massa nya topics med pools till spelarna.
http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=10

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk