Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Svenskar trollar bara medans ryssar har ett gravt fel.

Sen så ska man taunta fienden, på lite "smakligt sätt", och inte bara "fcking noobs lololol".
Varje gång man dödar någon så slänger man iväg en lätt spydig kommentar. "Thanks for the gold", "Oh did you die again?" etc.
Finns mycket att lära sig av Sun Tzu och applicera det i HoN.
"If your enemy has a choleric temper, seek to anger him"
"If your enemy is superior, evade him. If angry, irritate him. If equally matched, fight, and if not split and reevaluate"

Blir motståndaren arg, så kommer han inte tänka helt klart och deras team work faller sönder.
Kan även försöka få de andra i laget att börja klaga på en av sina egna.

Jo. Märker man att någon i motståndarlaget börjar bli arg så försöker man ju självklart göra honom ännu argare. Som du säger kommer han inte spela så bra när han är arg

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Vafan asså.... Hatar vårt jävla community.... i ett helt vanligt 1650+ mm game får jag 4 randoms som e polare första archer skriver när hon säger hon och tort top medans jag (pred) och behe ska gå bot (legion) är "Ignored" när jag börjar whinea kring double melee... Börjar myta kring att det är mitt subacc och jag inte bryr mig om hur det går men försöker spela så seriöst så möjligt. Helt plötsligt drar de votekick och får igenom. Jag pallar inte asså... helt sjukt.

Någon som ahr tips på något annat att spela? Blir att lägga av med HoN på obestämd framtid....

E: Om någon ärr sugen på att få mig taggad igen kan ni adda mig på nicket Chackis då jag antagligen kommer logga in lite då och då endå....

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

haha, ja!
Sprang runt och ksade som en liten räka, men vad gör man inte för att hamna på 1200G/M? (sen att jag lirade NH och motståndarlaget inte köpte rev wards, eye eller dust gjorde ju inte saken sämre när man sprang runt och hade 900max damage..

Borde haft en crit på det där också.. Hade kunnat bli fina röda siffror

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konne-:

Borde haft en crit på det där också.. Hade kunnat bli fina röda siffror

Ja, tänkte fixa det, men hann inte innan dom concedade.. can't blame them antar jag

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob14:

Vafan asså.... Hatar vårt jävla community.... i ett helt vanligt 1650+ mm game får jag 4 randoms som e polare första archer skriver när hon säger hon och tort top medans jag (pred) och behe ska gå bot (legion) är "Ignored" när jag börjar whinea kring double melee... Börjar myta kring att det är mitt subacc och jag inte bryr mig om hur det går men försöker spela så seriöst så möjligt. Helt plötsligt drar de votekick och får igenom. Jag pallar inte asså... helt sjukt.

Någon som ahr tips på något annat att spela? Blir att lägga av med HoN på obestämd framtid....

E: Om någon ärr sugen på att få mig taggad igen kan ni adda mig på nicket Chackis då jag antagligen kommer logga in lite då och då endå....

Känns rättvist, du är en sån svensk som ger oss dåligt rykte och som alla hatar. -.-

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

Känns rättvist, du är en sån svensk som ger oss dåligt rykte och som alla hatar. -.-

Varför det? Försöker väl göra det bästa för laget med att köra 1 range och melee? Eller vad menade du?

Permalänk
Musikälskare

Vad tycker ni om den nya hjälten då?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jag har inte märkt att svenskar är så farliga.

Men igen så blir gamet förstört av idiot ryssar. Som inte kan snacka och springer farmar ensama medans vi ska pusha...

Så concedar de ett game som var långt ifrån över...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

orkar inte kolla igenom hela tråden så jag frågar här, kostar HoN varje månad eller är det bara en engångs summa?

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidd3n:

orkar inte kolla igenom hela tråden så jag frågar här, kostar HoN varje månad eller är det bara en engångs summa?

Engångssumma.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Entusiast

Kul folk man möter online, HoN har verkligen noll tolerans emot nybörjare. Istället för att förklara och lära ut så får man bara skit.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Kul folk man möter online, HoN har verkligen noll tolerans emot nybörjare. Istället för att förklara och lära ut så får man bara skit.

Håller med.

Jag är verkligen helt sämst. Skulle inte förvåna mig om jag är en sån som vissa här i tråden kallar för ryss eftersom jag inte har någon aning om någonting i princip. :/

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Shrudder:

Håller med.

Jag är verkligen helt sämst. Skulle inte förvåna mig om jag är en sån som vissa här i tråden kallar för ryss eftersom jag inte har någon aning om någonting i princip. :/

Jag har ifrån matcherna jag spelats idag blivit kallad idiot fler gånger än hela mitt liv hittills, pinsamt betéende från spelarna där det inte räcker att bli kallad newb utan man ska även be om ursäkt för att man fötts och man ska helst avinstallera spelet efter matchen. När man ställer en fråga så blir man bombarderad med alla möjliga slagord av alla 4 medspelare när dom lika gärna kunde varit tyst och fortsätta spela om de ändå inte vill hjälpa.

Hur står ni ut med communityn egentligen? Helt otroligt.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Det är kul när man har blivit bra.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jag spelar knappt med folk jag inte känner. Man blir så trött på folk annars. Folk blir otrevliga när saker är anonyma. :/

Visa signatur

P5Q-E, Q9550 @ 3GHz, 2x2GB Corsair Dominator, HD4870 1GB 790/1005, T220

Permalänk

Haha. Ja fortsätt beröm S2 Games fanboys.

I juli 2009 lyssnade dom på fansen. De fixade Dev Heroes så man kunde spela HoN när det kom ut en ny hjälte. Detta är helt borta nu. Loggade in idag och såg att det var en ny patch. Frågade mina polare som fortfarande spelar om den va bra eller inte.

Svaret var att dom också skulle sluta spela nu. Det gick inte spela. Tydligen var den nya hjälten väldigt bra (som alla nya hjältar ska vara) men problemet var att den inte var under Dev Heroes.

Ja vad säger man hahaahahaha.

Ser fortfarande att folk whinar på svenskar och ryssar här inne. Fortfarande älskar ni S2 Games och säger att det inte är deras fel. Det är deras fel när ska ni inse? Detta var ingen problem innan MMR kom.

hahaha

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Haha. Ja fortsätt beröm S2 Games fanboys.

I juli 2009 lyssnade dom på fansen. De fixade Dev Heroes så man kunde spela HoN när det kom ut en ny hjälte. Detta är helt borta nu. Loggade in idag och såg att det var en ny patch. Frågade mina polare som fortfarande spelar om den va bra eller inte.

Svaret var att dom också skulle sluta spela nu. Det gick inte spela. Tydligen var den nya hjälten väldigt bra (som alla nya hjältar ska vara) men problemet var att den inte var under Dev Heroes.

Ja vad säger man hahaahahaha.

Ser fortfarande att folk whinar på svenskar och ryssar här inne. Fortfarande älskar ni S2 Games och säger att det inte är deras fel. Det är deras fel när ska ni inse? Detta var ingen problem innan MMR kom.

hahaha

Den nya heroen är inte bra, dina polare är nog bara dåliga.
Sen hur är det S2's fel att ryssarna inte kan engelska?

Varför klaga på att folk kallar dig dålig på internet, blir du ledsen eller? Bara ignorera dem och köra vidare...

Eller om man är ny, så finns det klaner som tar emot helt nya spelare och som man sen kan lära sig av då man kör tillsamans.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Ninotramp:

Haha. Ja fortsätt beröm S2 Games fanboys.

I juli 2009 lyssnade dom på fansen. De fixade Dev Heroes så man kunde spela HoN när det kom ut en ny hjälte. Detta är helt borta nu. Loggade in idag och såg att det var en ny patch. Frågade mina polare som fortfarande spelar om den va bra eller inte.

Svaret var att dom också skulle sluta spela nu. Det gick inte spela. Tydligen var den nya hjälten väldigt bra (som alla nya hjältar ska vara) men problemet var att den inte var under Dev Heroes.

Ja vad säger man hahaahahaha.

Ser fortfarande att folk whinar på svenskar och ryssar här inne. Fortfarande älskar ni S2 Games och säger att det inte är deras fel. Det är deras fel när ska ni inse? Detta var ingen problem innan MMR kom.

hahaha

Ja vad säger man

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Då har man köpt sig ett eget acc. Blir jobbigt att lira upp sig till bra MMR igen...

Edit: Nickar Rullknufs

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Lessnade med på folk online. Stog hela tiden "vote kick Zidd3n". Så nu gick jag tillbaka till LoL istället där de flesta är trevliga

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidd3n:

Lessnade med på folk online. Stog hela tiden "vote kick Zidd3n". Så nu gick jag tillbaka till LoL istället där de flesta är trevliga

Skrivet av Firkraag:

Kul folk man möter online, HoN har verkligen noll tolerans emot nybörjare. Istället för att förklara och lära ut så får man bara skit.

Blir ett problem i spel av denna typ då en persons misstag kan kosta laget hela matchen, många andra spel är betydligt mer förlåtande och där kan bättre spelare i större utsträckning väga upp för de nya..
Problemet är minst lika stort i DotA, kommer vara lika stort i DotA2. LoL räknas av många som spelar det mer som ett casual spel (vem kan ta det seriöst, helt ärligt!?) och då bryr sig folk inte lika mycket om de förlorar eller inte..
Skulle rekommendera att öva i nostats spel i början, där brur sig folk mindre och framförallt så räknas det inte så du behöver inte bry dig det minsta om vad någon säger iaf utan bara fokusera på att lära dig heron.. Skulle även rekommendera att testa varje hero iaf en gång i practice så du lär dig alla skills, detta hjälper enormt då du vet vad du behöver akta dig för alternativt kan vänta dig för hjälp..
För övrigt så gnäller folk oftast bara om det faktiskt finns en anledning, så om man spelar stabilt så brukar man inte ha problem.. finns självklart alltid idioter men överlag så tar stabilt spel och trevlig attityd dig väldigt långt!!

Skrivet av Ala_95:

Då har man köpt sig ett eget acc. Blir jobbigt att lira upp sig till bra MMR igen...

Edit: Nickar Rullknufs

95a? Är du ens gammal nog att ha "Rullknufs" ;P

Skrivet av Ninotramp:

Haha. Ja fortsätt beröm S2 Games fanboys.

I juli 2009 lyssnade dom på fansen. De fixade Dev Heroes så man kunde spela HoN när det kom ut en ny hjälte. Detta är helt borta nu. Loggade in idag och såg att det var en ny patch. Frågade mina polare som fortfarande spelar om den va bra eller inte.

Svaret var att dom också skulle sluta spela nu. Det gick inte spela. Tydligen var den nya hjälten väldigt bra (som alla nya hjältar ska vara) men problemet var att den inte var under Dev Heroes.

Ja vad säger man hahaahahaha.

Ser fortfarande att folk whinar på svenskar och ryssar här inne. Fortfarande älskar ni S2 Games och säger att det inte är deras fel. Det är deras fel när ska ni inse? Detta var ingen problem innan MMR kom.

hahaha

Haters gonna hate verkar passa bra in här men om vi ska svara ordentligt..
Kan hålla med om att det är lite konstigt att de slutat använda dev heroes, dock är det ännu mer konstigt att dina vänner gnäller nu, de två senaste herosarna (Aluna och Tremble) har varit väldig väl balanserade vid release. Jag antar dock att dina vänner är relativt dåliga på spelet för i lägre tiers så är allt som kan bli osynligt per automatik också imba.. skaffa en ward och så kan han inte gömma sig i sina hål längre? 100g för att vinna lanen, jobbigt!?

Sen som sagt, hur är det S2s fel att folk inte kan snacka engelska eller beter sig som idioter? Är det också S2s fel att barn svälter i Afrika och att Kärnkraftverk pajar i Japan?
Vi förstår att du ogrundat inte gillar S2, men du kan ju hålla sig saklig och inte skämma ut dig själv iaf..

Sedan får du gärna förklara varför MMR inte funkar, för om du menar att du inte längre kan välja vilka som ska vara i ditt lag så fungerar det ju precis som det ska. Är bara folk som brukade ninjastacka eller välja de bra spelarna till sitt lag som klagar på MMR, de spelare som är bra spelar lika bra oavsett om det är PSR eller MMR..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

95a? Är du ens gammal nog att ha "Rullknufs" ;P

Byxmyndig sen ett år tillbaka, så teoretiskt sett, ja

Spelade ett game igår. Public nostats och eftersom man inte har några stats än så kan man ju komma med i noob games. Spelade flint och slutade med ca 550gpm Fick möta en Tremble mid som feedade snällt, hehe

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fire_Ice:

Det är kul när man har blivit bra.

Skrivet av Essin:

Blir ett problem i spel av denna typ då en persons misstag kan kosta laget hela matchen, många andra spel är betydligt mer förlåtande och där kan bättre spelare i större utsträckning väga upp för de nya..
Problemet är minst lika stort i DotA, kommer vara lika stort i DotA2. LoL räknas av många som spelar det mer som ett casual spel (vem kan ta det seriöst, helt ärligt!?) och då bryr sig folk inte lika mycket om de förlorar eller inte..
Skulle rekommendera att öva i nostats spel i början, där brur sig folk mindre och framförallt så räknas det inte så du behöver inte bry dig det minsta om vad någon säger iaf utan bara fokusera på att lära dig heron.. Skulle även rekommendera att testa varje hero iaf en gång i practice så du lär dig alla skills, detta hjälper enormt då du vet vad du behöver akta dig för alternativt kan vänta dig för hjälp..
För övrigt så gnäller folk oftast bara om det faktiskt finns en anledning, så om man spelar stabilt så brukar man inte ha problem.. finns självklart alltid idioter men överlag så tar stabilt spel och trevlig attityd dig väldigt långt!!

Men vaddå, så när jag är grym på spelet så kommer jag bli "accepterad" av alla "coola" noob bashare? Nej tack, det är inte människor jag vill spela med oavsett vilken sida av hatet jag sitter.

Det värsta är ju att från vad jag läst så är detta helt normalt betéende i HoN, hela mobbnings attityden verkar vara standard och accepterad? Jämför inte detta med andra spel, inget annat online spel har någonsin ens kommit i närheten av detta förutom kanske DoTA.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Men vaddå, så när jag är grym på spelet så kommer jag bli "accepterad" av alla "coola" noob bashare? Nej tack, det är inte människor jag vill spela med oavsett vilken sida av hatet jag sitter.

Det värsta är ju att från vad jag läst så är detta helt normalt betéende i HoN, hela mobbnings attityden verkar vara standard och accepterad? Jämför inte detta med andra spel, inget annat online spel har någonsin ens kommit i närheten av detta förutom kanske DoTA.

Det handlar inte om att bli accepterad av det "coola" som för övrigt inte är coola. Det handlar om att HoN och DotA har en sådan brutal inlärningskurva jämfört med 99% av alla andra spel. Mänden info du måste ha för att ens kunna spela på låg nivå är så enormt mycket större än andra spel.. Du måste i stort sätt kunna alla skills på alla heroes utantill, detta innebär alltså att du måste lära dig hur ~ 4*70 skills fungerar, dvs ~280 skills! Finns inget annat spel med ett sådant krav för att ens spela på låg nivå!
Här kommer också problemet med att det är ett 5v5 spel, i andra spel kan du suga och lära dig ensam och ingen kommer drabbas av det, här kommer dock fyra andra personer lida för att du inte lärt dig grundkunskapen i spelet ännu. Lägg här också till att en match kan ta relativt lång tid, och för en person som jag som inte har så mycket tid att spela så är det trist att få den lilla tid man har "förstörd".

Nu måste jag dock tillägga att jag inte har några problem med nya spelare, så länge de inser att de är nya och lyssnar. Problemet är dock att de flesta vägrar inse att de behöver hjälp, verkar vara svårt att sänka sin värdighet.. Men jag klarar mig ofta väldigt bra från whine. En kombination av stabilt spel och allmänt bra manners ingame hjälper. Om jag är mitten och laget inte köper wards på länge så istället för att skrika på en supportspelare att köpa wards och kalla honom noob o.s.v. så köper jag en ward själv och ber sedan när den börjar ta slut om någon skulle vilja köpa nästa. När någon har köpt och vi behöver nya igen brukar jag också lägga till saker som att det är wardsen som gör att vi vinner spelet eller likande. Underskatta andrig vad man kan få av att vara lite trevlig, även i HoN..

(De "du" jag använder är inte riktade till dig utan mer allmänt)

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Men vaddå, så när jag är grym på spelet så kommer jag bli "accepterad" av alla "coola" noob bashare? Nej tack, det är inte människor jag vill spela med oavsett vilken sida av hatet jag sitter.

Det värsta är ju att från vad jag läst så är detta helt normalt betéende i HoN, hela mobbnings attityden verkar vara standard och accepterad? Jämför inte detta med andra spel, inget annat online spel har någonsin ens kommit i närheten av detta förutom kanske DoTA.

Du kan ju alltid börja med LoL. Är inte lika hemskt som nybörjare med levelingsystemet. Visst finns det mobbare och idioter men det är ändå rätt mycket trevligare folk.
Och hamnar du på elitnivå kan du få åka till Korea och USA och tävla

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Jag har ifrån matcherna jag spelats idag blivit kallad idiot fler gånger än hela mitt liv hittills, pinsamt betéende från spelarna där det inte räcker att bli kallad newb utan man ska även be om ursäkt för att man fötts och man ska helst avinstallera spelet efter matchen. När man ställer en fråga så blir man bombarderad med alla möjliga slagord av alla 4 medspelare när dom lika gärna kunde varit tyst och fortsätta spela om de ändå inte vill hjälpa.

Hur står ni ut med communityn egentligen? Helt otroligt.

Det är det vi inte gör

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Några som känner för att lira kan adda sjoblom, ligger på ~1700 mmr. Dock är inte statsen något att hänga i granen, ungefär 1k matcher spelade sammanlagt.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Haha. Ja fortsätt beröm S2 Games fanboys.

I juli 2009 lyssnade dom på fansen. De fixade Dev Heroes så man kunde spela HoN när det kom ut en ny hjälte. Detta är helt borta nu. Loggade in idag och såg att det var en ny patch. Frågade mina polare som fortfarande spelar om den va bra eller inte.

Svaret var att dom också skulle sluta spela nu. Det gick inte spela. Tydligen var den nya hjälten väldigt bra (som alla nya hjältar ska vara) men problemet var att den inte var under Dev Heroes.

Ja vad säger man hahaahahaha.

Ser fortfarande att folk whinar på svenskar och ryssar här inne. Fortfarande älskar ni S2 Games och säger att det inte är deras fel. Det är deras fel när ska ni inse? Detta var ingen problem innan MMR kom.

hahaha

Gillar du inte mmr så spela pubs. Och vet u inte hur nya heroen är så spela honom i training. Och är har väldigt bra så spela honom själv. Tycker du inte om spelet behöver du inte spela det. Folk som du klagar bara för att när ni förlorar måste ni skylla på något eller någon. Det är aldrig att ni bara hade ett dåligt game. Väx upp.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Det jag inte gillar är den strikta normen i spelet som alla tar för givet.
Man måste ha en carry, det ska alltid vara solo mitt, den som är mid måsta alltid springa runt och ganka, den som är carry can absolut inte köpa wards, alla heroes har en build som man måste följa.

Så fort detta bryts finns det risk för att någon går afk vid start eller tjatar och ger upp väldigt lätt.

Det tycker jag är lite synd för jag gillar att tänka nytt och testa något annat än standard support,ganker,carry.
Men o andra sidan tycker jag själv inte om när folk inte spelar som jag vill (kanske är för passiva eller bestämmer sig för att köra någon tung carrybuild o bara farma t.ex) Så jag antar att de inte går att ha kakan samtidigt som man äter upp den.

Att folk blir sura får man bara se förbi, ingen idé att tjafsa emot. Har lärt mig det nu efter att jag kört med min 12åriga lillebror nu ett tag, han kan nästan inget om HoN så självklart feedar han ofta men det finns ju bara ett sätt att lära sig. Folk runt ~1500 ska inte klaga över att dom bara kör med noobs för klarar man inte av att ta sig högra är det med noobs man ska lira ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Några som känner för att lira kan adda sjoblom, ligger på ~1700 mmr. Dock är inte statsen något att hänga i granen, ungefär 1k matcher spelade sammanlagt.

Kan ju adda Rullknufs. Köpte kontot igår kväll så har inte hunnit lira något än. Men på accountet jag lirade på förut så låg jag mellan 1670 och 1700MMR.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare