Permalänk
Medlem

Jag har ett önskemål angående er hemsida, under orderstatus så hade det underlättat om man kunde se summan efter de ordrar som ligger där, som det är nu är det lite svårt att hitta en gammal order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

Jag har ett önskemål angående er hemsida, under orderstatus så hade det underlättat om man kunde se summan efter de ordrar som ligger där, som det är nu är det lite svårt att hitta en gammal order.

Orderstatus
Här kan du följa din order.
Här kan du se tidigare fakturor och skriva ut dem. <-- Tryck på den istället om de nu gäller "gamla ordrar" så finns priset med.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

5% rabatt är bra men jag ser ingenting om kampanjpriser. Trodde de öppnade idag och eventuellt skulle komma med något erbjudande. Har gått och väntat länge nu för att köpa min HDD hos Inet, gillar företaget och ska stödja dem i Stockholm.

Visa signatur

Ryzen 5600x, RTX 2080, Acer XN253Q 240Hz, MSI G241 IPS 1080p 144Hz, Varmilo VA88M (MX Brown), WLmouse Beast X Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahle86:

Orderstatus
Här kan du följa din order.
Här kan du se tidigare fakturor och skriva ut dem. <-- Tryck på den istället om de nu gäller "gamla ordrar" så finns priset med.

ah, aldrig klickat där, funkar prima. tack

Permalänk
Medlem

Vafan!

Ni har ju redan öppnat! )

http://www.inet.se/nyheter

Inte ens en nyhet på förstasidan på SWEC! skärpning nu!

Inet, går det att beställa varor på webben sen hämta ut dem i butiken på sveavägen?

#Ja det gick ju utmärkt sweet!

// Oneone

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inet
Skrivet av cosplay:

kommer inet att sälja ocz vertex 3 när de släpps?

Jajamensan!

http://www.inet.se/artikel/5315090/120gb-ocz-vertex3

Skrivet av DAoG:

Trodde att Sabertooth skulle komma till 1155 idag. Nu står det dock "obekräftat", vet ni något datum?

Tyvärr är leveransen från Asus försenad. Vi beräknar att få den senare under veckan!

Skrivet av Überklass:

http://www.inet.se/artikel/6900933/silverstone-grandia-gd06-s...

Det står att chassit har 2 st USB 2.0 men chassit har 2 st USB 3.0.

Fixat nu, tack!

Skrivet av edasvangen:

https://www.inet.se/artikel/5321604/cooler-master-hyper-212-p...

Står fortfarande 50+ i lager men det är fortfarande den enda varan som inte har reserverats, drygt, ville ju få det skickat idag :(.

Skrivet av edasvangen:

Härligt, blir att skicka iväg en order nu då!

Edit: Stämmer verkligen lagerstatus? Har beställt men allt förutom kylaren har reserverats :(.

Jupps, ska stämma, om inte er order gått iväg, vänligen kontakta kundtjänst så kollar vi på vad som blivit fel.

Skrivet av .maker:

Hej!

Jag hoppas att ni kommer att byta ut Acer GD245HQ mot den nya Acer GN245HQ om ett par veckor (4-8)?

Jag antar att ni inte kommer att ha möjlighet att ta in Planar SA2311W?

Tack!

EDIT; Kommer ni att ta in det uppdaterade 3D Vision-paketet?

Kommer upp på hemsidan om vi kan få in den!

När det gäller nytt 3D Vision-paket, vilket är det exakt du menar? Skicka gärna en länk i PM här på SweClockers.

Skrivet av henx1:

Sitter och väntar på att intel g3 ssd ska komma in så att jag kan beställa min nya dator. Ni skulle inte kunna lägga upp den på eran sida även om den inte finns i lager? Vill bara slutföra min beställning.

Är det dessa du menar?

http://www.inet.se/sok/intel%20320

Skrivet av Broken-arrow:

Om ni vill ha kvalité ta inte deras CX serie. De är ju som ett huntkey agg. Det har redan gått sönder 3 grafikkort med ett budget agg(går tyvärr inte att bevisa att agget är boven i dramat ).
Ni låter som min datorbutik som predikar om att sitt budget agg funkar kanon och att dom har kört med det i 10år.

Kan nämna ett den ena paja mitt i vintern de andra två i slutet av sommaren (först två 8800GT kort och sen ett HD5770 som jag köpte hos er, för garantin var tyvärr slut för de andra 8800 gt kortet).

Kan sägas att de funkar bra nu efter jag bytte till jordat uttag och köpte ett riktigt agg för inte så länge sen.

Men verkar vara en ok agg (hittade bara ett test på 430wattaren). fast ingen ni borde sätta i den värsta overkill varianten dock (alltså cx 600 watt): http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&...

Fast efter egna erfarenheter av budget agg, är de inget jag skulle vilja ha i burken. Men tyvärr går oftast Pris före kvalité.

Skrivet av Broken-arrow:

nä, de var ju så jag skrev. Men om den håller i 2-3år så behöver ju inte inet stå för kostnaden, för att agget drar med hela datorn. Mer om moral från deras sida (om dom vill låta sina kunder bli lurade på det).

Tycker de är synd att många inte bara inet litar på corsair bara gör kvalité.

Vi har kört kvalitetstester med CX-aggen utan att ha några problem varken stabilitets- eller kvalitetsmässigt. Detta innefattar även burkar som varit ute hos kunder ett tag.

Men givetvis lyssnar vi på er kunder och kommer i ett första skede (för nyproduktion) att byta ut CX600W till ett OCZ 700W för att senare diskutera vidare internt vad vi slutgiltigt ska bestämma oss att bygga med.

Skrivet av megagunnar:

Hej, när kan ni tänkas få in nya Scythe Kaze Master Pro 5.25" ??
http://www.inet.se/artikel/5321611/scythe-kaze-master-pro-5-2...

MVH

Datum finns på hemsidan!

Skrivet av SweSparky:

Jag hoppas att ni på Inet tar in Silverstones nya Fläktar i Air Penetration serien.. vill köpa 3st 180mm fläktar från inet..

Förfrågan är vidarebefordrad till ansvarig inköpare. Kommer med lite flyt upp på hemsidan under veckan!

Skrivet av PhenPhantom:

Hej inet!
Tänkte fråga om ni har något datum på Corsairs nya chassi obsidian 650D? Andra butiker säger 1 april men när säger NI?
Citera gärna så jag ser när ni svara,

Vi har valt att inte gå ut med något datum för dessa då Corsair har valt att sätta "obekräftad" som status. Så fort vi vet mer kommer det upp på hemsidan!

Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Har ni några planer på att ta in vanliga Asus P8P67? Ni har LE versionen dock har den sämre strömförsörjning och är värdelös att klocka med och det enda extra som PRO versionen ger över standard P8P67 är bättre nic vilket jag inte tycker är värt pengarna extra det kostar (kollar på vad P8P67 kostar hos andra butiker), jag har själv redan bättre nics liggande än det i PROn så ska man gå för extra features över standard P8P67 så får det ju bli Deluxe och i ett system med relativt tajt budget är det kortet inte aktuellt.

Kortet kommer upp senare under veckan!

Skrivet av xyllian:

OT: Jag tror inte killen förstår dels hur enormt kassa marginaler Inet har att göra med och dels att de inte har råd att gå back enorma summor som Mediamarkt för att få ut ordet om deras butik.

OnT: Ni på inet säljer mycket lian-li tillbehör och många chassin, men av någon anledning har tar ni inte in deras fläktkontroller som passar i alla(?) deras chassin.

PT-FN01 heter den - http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=4...

Skulle vara trevligt om ni kunder ta in sådana

Ditt önskemål är vidarebefordrat till ansvarig inköpare. Tyvärr är det riktigt långa leveranstider (upp till ett kvartal) från Lian Li. Produkten dyker upp på hemsidan inom kort om vi kan få in den.

Skrivet av verbeit:

Tjena!

Ni verkar inte ha speciellt utbud på grafikkort. Finns det några planer på att ta in tex Gainward GeForce GTX 580 3072MB PhysX eller MSI Geforce GTX 580 Lightning ? Är personligen mer intresserad av 3gb varianten.

Gainward är inget vi planerar in, däremot är det möjligt att vi får in MSI inom kort.

Sapphire är inget vi normalt jobbar med och tar in, men det vore intressant att få veta varför ni föredrar detta kort framför exempelvis Gigabyte eller XFX?

Skrivet av bennyfax:

5% rabatt är bra men jag ser ingenting om kampanjpriser. Trodde de öppnade idag och eventuellt skulle komma med något erbjudande. Har gått och väntat länge nu för att köpa min HDD hos Inet, gillar företaget och ska stödja dem i Stockholm.

Skrivet av Oneone:

Vafan!

Ni har ju redan öppnat! )

http://www.inet.se/nyheter

Inte ens en nyhet på förstasidan på SWEC! skärpning nu!

Inet, går det att beställa varor på webben sen hämta ut dem i butiken på sveavägen?

#Ja det gick ju utmärkt sweet!

// Oneone

Kommer lite trevliga erbjudanden inom kort, håll utkik här på SweClockers och i vår Facebookgrupp.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av inet.se:

Vi har kört kvalitetstester med CX-aggen utan att ha några problem varken stabilitets- eller kvalitetsmässigt. Detta innefattar även burkar som varit ute hos kunder ett tag.

Men givetvis lyssnar vi på er kunder och kommer i ett första skede (för nyproduktion) att byta ut CX600W till ett OCZ 700W för att senare diskutera vidare internt vad vi slutgiltigt ska bestämma oss att bygga med.

Mvh / Inet

Om ni ska byta från CX-serien så välj iaf något som är bättre. OCZs olika varianter i mellansegmentet håller generellt låg kvalitet och t ex ModXStream har brunnit vid fulllasttest. Komponenterna i SXS troligast inte ett dugg bättre. Just "StealthXStream" kan jag inte hitta något exakt på, men jag har inte hittat något som tyder på att det skulle skilja sig från övriga, mediokra, OCZ-agg. FSP bygger SXS och brukar sällan ha speciellt bra komponenter, precis som Sirtec som bygger MXS. FSP brukar dock ha marginellt bättre konstruktioner.

Varför inte sluta leta det billigaste ni råkar få tag i? Välj istället Antec High current gamer 400-620W som är byggda av Seasonic med bästa delar och mycket bra val. Eller varför inte XFX 650-750W, också Seasonic med högsta kvalitet.

Om ni får lägga på en hundralapp eller två på slutpriset kan omöjligen vara hela världen. Skillnaden i prestanda och livslängd över längre tid är mycket bättre. Något kunderna garanterat uppskattar. Det ser också mycket bättre ut att era paket verkligen innehåller toppgrejer, och inte nätagg som endast den okunnige byggaren skulle välja.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av MultiMan:

Om ni ska byta från CX-serien så välj iaf något som är bättre. OCZs olika varianter i mellansegmentet håller generellt låg kvalitet och t ex ModXStream har brunnit vid fulllasttest. Komponenterna i SXS troligast inte ett dugg bättre. Just "StealthXStream" kan jag inte hitta något exakt på, men jag har inte hittat något som tyder på att det skulle skilja sig från övriga, mediokra, OCZ-agg. FSP bygger SXS och brukar sällan ha speciellt bra komponenter, precis som Sirtec som bygger MXS. FSP brukar dock ha marginellt bättre konstruktioner.

Varför inte sluta leta det billigaste ni råkar få tag i? Välj istället Antec High current gamer 400-620W som är byggda av Seasonic med bästa delar och mycket bra val. Eller varför inte XFX 650-750W, också Seasonic med högsta kvalitet.

Om ni får lägga på en hundralapp eller två på slutpriset kan omöjligen vara hela världen. Skillnaden i prestanda och livslängd över längre tid är mycket bättre. Något kunderna garanterat uppskattar. Det ser också mycket bättre ut att era paket verkligen innehåller toppgrejer, och inte nätagg som endast den okunnige byggaren skulle välja.

Vi håller på och kollar runt lite mellan olika nätaggregatstillverkare och modeller. Tyvärr går det inte att bara byta till en annan modell med de volymer vi bygger datorer. Vi måste göra forecast månader i förväg så att leverantörerna kan beställa från tillverkaren och alla led är förberedda på volymökningen.

När det gäller bytet till OCZ var detta en snabb lösning för att få i en vassare nätdel i våra dyrare modeller (vi hade ett större antal på lager). Vi kommer att fortsätta jobba på och se till att det verkligen sitter kvalitetskomponenter i våra Taurusburkar. För varje dator som kommer in på service är i princip vinsten plus lite till borta i kostnader vilket gör det hela till en förlustaffär för oss. Därför är kvalité, både ur förtroende- och ekonomiskt perspektiv, en viktig fråga för oss.

Vi tackar för konstruktiv kritik och tar den till oss, även om vi inte alltid kan vidta åtgärder den minut vi får kritiken.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av inet.se:

Vi håller på och kollar runt lite mellan olika nätaggregatstillverkare och modeller. Tyvärr går det inte att bara byta till en annan modell med de volymer vi bygger datorer. Vi måste göra forecast månader i förväg så att leverantörerna kan beställa från tillverkaren och alla led är förberedda på volymökningen.

När det gäller bytet till OCZ var detta en snabb lösning för att få i en vassare nätdel i våra dyrare modeller (vi hade ett större antal på lager). Vi kommer att fortsätta jobba på och se till att det verkligen sitter kvalitetskomponenter i våra Taurusburkar. För varje dator som kommer in på service är i princip vinsten plus lite till borta i kostnader vilket gör det hela till en förlustaffär för oss. Därför är kvalité, både ur förtroende- och ekonomiskt perspektiv, en viktig fråga för oss.

Vi tackar för konstruktiv kritik och tar den till oss, även om vi inte alltid kan vidta åtgärder den minut vi får kritiken.

Mvh / Inet

Som Peter Dalle sa i Lorry: "Tänkte inte på det..."

Kom att tänka på nya TX650v2 (även 750/850), som nu ska vara från Seasonic igen efter en period av CWT. Eftersom ni uppenbart har bra kontakter (och volymer) med Corsair iom att ni använt CX-serien, kanske det är ett alternativ?

Edit: http://www.hardwaresecrets.com/article/Corsair-TX750-V2-Power...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Jajamensan!

Sapphire är inget vi normalt jobbar med och tar in, men det vore intressant att få veta varför ni föredrar detta kort framför exempelvis Gigabyte eller XFX?

Mvh / Inet

Just det kortet jag länkade klarar eyefinity via dvi utan adapter

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av Konichiwa:

Just det kortet jag länkade klarar eyefinity via dvi utan adapter

Aha, missade att man kan köra eyefinity med passiv HDMI- till DVI-adapter i stället för 2st. DVI + aktiv displayportadapter såsom på andra kort.

Om du vill köpa detta kort kan du dra ett mail till info@inet.se så kollar vi om det går att specialbeställa till din order.

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Aha, missade att man kan köra eyefinity med passiv HDMI- till DVI-adapter i stället för 2st. DVI + aktiv displayportadapter såsom på andra kort.

Om du vill köpa detta kort kan du dra ett mail till info@inet.se så kollar vi om det går att specialbeställa till din order.

Mvh / Inet

Kanske dröjer ett tag
Typ, när jag skaffar eyefinity efter sommaren

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Nu finns premiärerbjudandena uppe http://www.inet.se/kampanj/stockholm-premiar/, inget att hurra för, besviken.

Permalänk
Skrivet av dcxs:

Nu finns premiär erbjudandena uppe http://www.inet.se/kampanj/stockholm-premiar/, inget att hurra för, besviken.

Vad förväntade du dig då? att det ska vara erbjudande på exakt de delar du behöver?

Jag tycker personligen att det ser okej ut, en trevlig prissänkning på ett begränsat antal varor, väldigt varierat.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dcxs:

Nu finns premiär erbjudandena uppe http://www.inet.se/kampanj/stockholm-premiar/, inget att hurra för, besviken.

Tycker det är rätt fina priser. Kombinationen 2500K för 1499, GTX 560Ti OC för 1799 och Spinpoint 1 TB för 349kr borde ju vara rätt lockande för alla som planerar på att bygga nytt!

Permalänk
Medlem

klart folk ska klaga så länge det inte gynna dom själva.

Var glada att dom ens har något erbjudande, dom kunde lika gärna struntat i det...eller nää, då hade väl folk börjat gå med facklor och högafflar efter dom.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Bra erbjudande!! jag blir så besviken på folk som klagar på priserna när de är klart billigaste priset på t.ex. prisjakt.
Att sedan jämföra Inet med t.ex. media markt är ju direkt pinsamt. De stora elefanterna gör storförluster för att sälja in sig
i städer. detta skall naturligt vis inte seriösa firmor syssla med,det är ju bara kunden i slutänden som får betala kalaset.

Tycker Inet ska köra på och pressa marginalerna men se till så att lönsamheten finns där, annars får jag handla någon annan stans snart....
Men det är klart, viisa gnäller ju till och med över gratisgrejor!!!

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Nu lugnar vi ner oss lite.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Tjoflöjt Inet!

Först o främst, helnöjd med allt vad ni gör i era butiker i götet!

Nu till mitt lilla dilemma,
var in på ringön idag och köpte ett nytt grafikkort, kommer hem skitnöjd och öppnar lådan.. och det är först då (typ 5 minuter sen)! jag
inser att jag har köpt fel kort, skulle ha samma kort fast dubbelt så mycket VRAM (2gb) egentligen.

Så.. finns det någon chans att få byta till det andra trots att kartongen är öppnad, själva kortet lyfte jag
aldrig ens ur platsen i kartongen, om det hjälper.. däremot kikade jag på den coola "stör ej"-skylten från XFX

hoppas hoppas..

Visa signatur

Phenom 9950BE@3.1 | Thermalright eXtreme 120+Noctua 120 | Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | Corsair TX650W | 2x WD 500GB RAID0 | 2x Corsair Dominator 2048 | XFX HD6950(shaders plusmeny) 2048MB@880/1375 | Fractal Define R2 | Samsung T260 25,5" | Logitech G15 och G9 Gamingset |

Permalänk
Skrivet av Corbalin:

Tjoflöjt Inet!

Först o främst, helnöjd med allt vad ni gör i era butiker i götet!

Nu till mitt lilla dilemma,
var in på ringön idag och köpte ett nytt grafikkort, kommer hem skitnöjd och öppnar lådan.. och det är först då (typ 5 minuter sen)! jag
inser att jag har köpt fel kort, skulle ha samma kort fast dubbelt så mycket VRAM (2gb) egentligen.

Så.. finns det någon chans att få byta till det andra trots att kartongen är öppnad, själva kortet lyfte jag
aldrig ens ur platsen i kartongen, om det hjälper.. däremot kikade jag på den coola "stör ej"-skylten från XFX

hoppas hoppas..

Öppet Köp?

Du har ju rätt att lämna tillbaka inom rimlig tid om du inte är nöjd, dock måste allt vara i nyskick och alla tillbehör med, Kartong och Manualer ska vara i ny skick också.

Bara att ta med kortet + kvitto till butiken och be någon där hjälpa dig. Med Inets service och bemötande borde det inte var några problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Öppet Köp?

Du har ju rätt att lämna tillbaka inom rimlig tid om du inte är nöjd, dock måste allt vara i nyskick och alla tillbehör med, Kartong och Manualer ska vara i ny skick också.

Bara att ta med kortet + kvitto till butiken och be någon där hjälpa dig. Med Inets service och bemötande borde det inte var några problem.

Mjo, tänkte det med fast..

"För vara ur det ordinarie sortimentet vars originalförpackning och i förekommande fall diskett/cd-konvolut, toner/bläckpatron eller annat förbrukningsmaterial, ej brutits eller på annat sätt skadats eller använts, accepterar Inetdata i Göteborg AB återköp under sju (7) dagar"

För läser man det rätt av så gäller det ju nu inte eftersom orginalförpackningen (plast-plomberingen) brutits.
så jag är inte så säker och hoppas på att Inet's godvilja sträcker sig till mig med.

Visa signatur

Phenom 9950BE@3.1 | Thermalright eXtreme 120+Noctua 120 | Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | Corsair TX650W | 2x WD 500GB RAID0 | 2x Corsair Dominator 2048 | XFX HD6950(shaders plusmeny) 2048MB@880/1375 | Fractal Define R2 | Samsung T260 25,5" | Logitech G15 och G9 Gamingset |

Permalänk
Skrivet av Corbalin:

Mjo, tänkte det med fast..

"För vara ur det ordinarie sortimentet vars originalförpackning och i förekommande fall diskett/cd-konvolut, toner/bläckpatron eller annat förbrukningsmaterial, ej brutits eller på annat sätt skadats eller använts, accepterar Inetdata i Göteborg AB återköp under sju (7) dagar"

För läser man det rätt av så gäller det ju nu inte eftersom orginalförpackningen (plast-plomberingen) brutits.
så jag är inte så säker och hoppas på att Inet's godvilja sträcker sig till mig med.

Du har köpt det idag så jag tycker inte det borde göra så mycket. Sen det där med plast-plombering och orginalförpackning gäller nog bara diskett/cd-konvolut, toner/bläckpatron eller annat förbrukningsmaterial.
För just sånt kan inte säljas igen om man har brytit plasten eller nåt.

Om man kan skicka tillbaka något på öppetköp efter att ha provat och inte är nöjd så borde inte detta vara något problem

Permalänk
Medlem

Det bästa är nog att ta kontakt med butiken direkt istället.

Permalänk
Medlem

Inet, har ni haft PayPal som betalsätt i tanke? Inte för det är jätte nödvändigt, men ändå.

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, SG GGX 1.2, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus G305 Tangentbord Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det bästa är nog att ta kontakt med butiken direkt istället.

Jo jag tänkte göra det imorgon,
hade bara hoppats lite på ett snabbt svar här på om jag kan byta eller ej, om inte så hade
jag redan ikväll satt igång med uppgraderingen, för även med 1gb minne så är det bättre än min nuvarande
konfig. Anyways! det får lugnt vänta ett par dagar så får vi se.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilka affärssystem använder leverantörerna?

Är det någon som vet vilka olika affärssystem som leverantörerna typ Inet använder.
Jag har försökt kolla på siter för affärssystem typ www.affarssystem.net och www.dpu.se men det finns inget om elektronik leverantörerna. Anledningen till att jag vill vet är att jag tänkte försöka börja jobba hos någon av de stora leverantörerna och vill veta vad man ska läsa på om innan man träffar dem.

Permalänk

Tänkte bara säga underbar leverans på det jag beställde från er:
Moderkort:Asus Crosshair IV Formula], CPU: AMD Phenom II X6 1090T 3,2GHz BE, CPU Kylare: Corsair H50, Minnen:Corsair 8gb DDR3 1600MHz/CL8

Fick på 2dagar som alltid och allt fungera perfect och fick en pingvinstång såklart, keep up the good work ni är bäst!

Varför tar ni inte in NZXT nätdelar? Trodde dom var höll hög kvalite och så är dom ju sjukt snygga ;)?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

Har fläkten på länken nedan stöd för on/off-support på LED-ljuset? Fläkten är nämligen en likadan som den jag fick med i mitt CM Storm Sniper-chassi och är väldigt intresserad av att köpa en till likadan.
http://www.inet.se/artikel/5321563/cooler-master-megaflow-200...

Vad jag vet finns det nämligen två revisioner en med led-support och en utan, men det står inget om vilken det är på länken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Du har köpt det idag så jag tycker inte det borde göra så mycket. Sen det där med plast-plombering och orginalförpackning gäller nog bara diskett/cd-konvolut, toner/bläckpatron eller annat förbrukningsmaterial.
För just sånt kan inte säljas igen om man har brytit plasten eller nåt.

Om man kan skicka tillbaka något på öppetköp efter att ha provat och inte är nöjd så borde inte detta vara något problem

Fördelen med att handla online (/postorder) är att man har lagstadgad rätt att undersöka varan och man kan därefter skicka tillbaka den oavsett anledning (den måste dock självfallet vara i gott skick). Samma rätt finns inte när man handlar i en butik. Då är det upp till butiken att bestämma om de accepterar retur/byte, men de är på intet sätt skyldig att göra det.

Anyhow, ska i vart fall bli spännande att se vad Inet säger om saken