Permalänk
Medlem

Hej.

Tänkte kolla om ni har något datum för Benqs 27" VA skärm EW2730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Jag har märkt att ni cache-lagrar nästan alla era sidor trots att vissa verkar vara inaktuella.
1:a aprilskämtet ligger fortfarande kvar som sida, men den finns inte länkad på hemsidan via nyheter eller liknande.

Likaså med vissa produkter. Hittade bl.a https://www.inet.se/artikel/8301156/cisco-t-shirt-m genom att läsa i denna forumtråden. Hittar inte den däremot om jag söker på hemsidan. Vet inte om detta är avsiktligt ifrån eran sida att ha "dolda" produkter (som den fraktfria Sweclockers-produkten) men vad händer om jag exempelvis lägger en beställning på en Cisco T-shirt? Kommer jag få den leverererad eller kommer jag bli besviken? (if you get the point )

Tror det beror på att om en produkt går ur lager så ska köpen ännu kunna läser specifikationer mm, gissar alla sidor sparas automatisk fast man tar bort dessa.

Permalänk

När man sorterar Grafikkorten efter modell så står det "GTX 560"
"Ti" saknas. Det kommer ju bantade versioner med enbart GTX 560 som namn så det kan va värt att ändra
Såg att "GTX 550 Ti" var rättmärkt dessutom.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Nu vet jag inte om du har 10 kronor över efter att ha köpt grejjer för sammanlagt 16 000 men Ica har pingvin stänger 3 för 10 kr och man får till och med välja smak själv istället för lakrits!

Var på COOP för någon vecka sedan och såg pingvinstänger för 1 :- styck
Vet inte om det var något tillfälligt erbjudande eller så dock, handlar aldrig där.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Sluta skicka pingvinstänger med lakrits-smak, dom är inge go!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi kollar på att ta in fler grafikkortstillverkare. MSI kom upp under förra veckan!

Njae, några populära märken har vi allt. Exempelvis har Gigabyte som vi för fullsortiment av ett av Sveriges populäraste grafikkort.

Men som sagt, vi kollar på att ta in fler tillverkare!

Mvh / Inet

Intressant är det möjligt att en av dessa tillverkare äntligen kan bli EVGA?
Om så är fallet hoppas jag ni kör bättre priser än vad komplett gör.

Föresten vad hände med Leadtek?

Permalänk
Medlem

Just EVGA frågan har kommit upp oändligt många gånger i den här tråden.
Dom hade EVGA förut, men då det inte var så pass stor efterfrågan på dom drogs märket ut från butiken.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sergeant44:

Just EVGA frågan har kommit upp oändligt många gånger i den här tråden.
Dom hade EVGA förut, men då det inte var så pass stor efterfrågan på dom drogs märket ut från butiken.

Det var väl i princip ingen som köpte öht?

Många ber om det, men få köper. En olönsam ekvation.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Om det är något grafikkortsmärke de borde ta in så är det ASUS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Kommer ni ta in Silverstone Raven RV03?

Detta undrar även jag, ser fram emot att införskaffa ett sådant.

Permalänk
Medlem

Corsair Graphite 600T Svart Färg: svart
Corsair Graphite 600T Vit Färg: svart

ska det inte stå färg: vit på den vita?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Undrar lite över senaste tidens prishöjningar på datorkomponenter såsom moderkort och CPU:s hos er. Helt plötsligt ligger ex i7 2600k nästan 250spänn över andra återförsäljare. Likaså moderkort med socket 1155. Gillar Inet mest och köpte moderkort från er i dagarna men med priskillnader på flera hundralappar så har jag svårt att motivera mitt köp av en 2600k från er :/

Är det stigande råvarupriser, katastrofen i Japan eller annat som sätter sina spår?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av epizk:

Undrar lite över senaste tidens prishöjningar på datorkomponenter såsom moderkort och CPU:s hos er. Helt plötsligt ligger ex i7 2600k nästan 250spänn över andra återförsäljare. Likaså moderkort med socket 1155. Gillar Inet mest och köpte moderkort från er i dagarna men med priskillnader på flera hundralappar så har jag svårt att motivera mitt köp av en 2600k från er :/

Är det stigande råvarupriser, katastrofen i Japan eller annat som sätter sina spår?

Du kollar på butikspriset och inte webbpriset. Längst uppe i högra hörnet kan du växla mellan de två.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Hur lång tid brukar det ta normalt när när man skickar in en vara för lagning på garantin?
Klart det är olika beroende på vad det är som är fel och så, men ungefär så..

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Du kollar på butikspriset och inte webbpriset. Längst uppe i högra hörnet kan du växla mellan de två.

Jasså minsann där har vi varför. Är det för att dom skickar direkt från centrallagren det är billigare? Eller vad är det som motiverar de 220kr som det kostar extra att handla i butiken?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av epizk:

Jasså minsann där har vi varför. Är det för att dom skickar direkt från centrallagren det är billigare? Eller vad är det som motiverar de 220kr som det kostar extra att handla i butiken?

Butik och personal kostar helt enkelt mer än ett stort lager med några lagerplockare och de tycker nog att de som beställer på webben inte skall behöva betala för de som handlar i butik.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Butik och personal kostar helt enkelt mer än ett stort lager med några lagerplockare och de tycker nog att de som beställer på webben inte skall behöva betala för de som handlar i butik.

Jo jag det förstår jag också, men tycker det borde finnas hämta i butik som det finns hos många andra återförsäljare men då till internetpriser. Bara springa in och betala, dessutom inga emballagekostnader. Boka kan man ju redan, men då till butikspriser.

Jaja ska sluta gnälla över nån hundralapp hit o dit

Permalänk
Medlem

http://steelseries.com/products/surfaces/steelseries-qck-limi...

Såg att maxfps har den inne. Kommer ni också ta in den?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

ca 4900 svar i tråden nu, närmar sig 5000
SweC erbjudande då? :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

ca 4900 svar i tråden nu, närmar sig 5000
SweC erbjudande då? :3

Vore skoj med ssd, eller varför inte fri frakt oavsett summa en vecka?

Visa signatur

B I U

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Är väl högre skatt också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jajd:

Vore skoj med ssd, eller varför inte fri frakt oavsett summa en vecka?

Det vore toppen!! Måste beställa några fläktar. Får ju nästan en hel fläkt för fraktpriset...

Permalänk
Medlem

Någon chans att ni kommer börja ta in Gainwards grafikkort?

Permalänk
Inet
Skrivet av Sergeant44:

Kommer ni ta in Silverstone Raven RV03?

Uppe nu, vi tar in efter beställning!

http://www.inet.se/artikel/6901014/silverstone-raven-rv03-sva...

Skrivet av Poison:

Jag har märkt att ni cache-lagrar nästan alla era sidor trots att vissa verkar vara inaktuella.
1:a aprilskämtet ligger fortfarande kvar som sida, men den finns inte länkad på hemsidan via nyheter eller liknande.

Likaså med vissa produkter. Hittade bl.a https://www.inet.se/artikel/8301156/cisco-t-shirt-m genom att läsa i denna forumtråden. Hittar inte den däremot om jag söker på hemsidan. Vet inte om detta är avsiktligt ifrån eran sida att ha "dolda" produkter (som den fraktfria Sweclockers-produkten) men vad händer om jag exempelvis lägger en beställning på en Cisco T-shirt? Kommer jag få den leverererad eller kommer jag bli besviken? (if you get the point )

Skicka gärna ett mail till info@inet.se när det uppstår problem så får vi undersöka det.

När det gäller dolda artiklar är det medvetet då de i vissa fall ej ska köpas löst eller kan vara ett erbjudande via en unik länk.

Om du beställer en Cisco T-shirt kommer du att få den levererad.

Skrivet av Nivity:

Hej.

Tänkte kolla om ni har något datum för Benqs 27" VA skärm EW2730

Skicka ett mail till info@inet.se så kollar vi upp!

Skrivet av Blackgoat:

När man sorterar Grafikkorten efter modell så står det "GTX 560"
"Ti" saknas. Det kommer ju bantade versioner med enbart GTX 560 som namn så det kan va värt att ändra
Såg att "GTX 550 Ti" var rättmärkt dessutom.

//BG

Fixas inom kort, tack för att du uppmärksammade oss!

Skrivet av LeafBox:

Sluta skicka pingvinstänger med lakrits-smak, dom är inge go!

Vi har även lite andra smaker på lagret, du får beställa fler gånger.

Skrivet av Dani05:

Intressant är det möjligt att en av dessa tillverkare äntligen kan bli EVGA?
Om så är fallet hoppas jag ni kör bättre priser än vad komplett gör.

Föresten vad hände med Leadtek?

Huvudproblemet med EVGA att inköpspriserna är på tok för höga jämfört med andra märken och att de inte prioriterar Europa vilket gör att det i princip är omöjligt att få tag på populära bristprodukter.

Men vi jobbar på att få in dem, inte omöjligt att de dyker upp som beställningsvaror i framtiden.

När det gäller Leadtek har vi valt att fasa ut tillverkaren ur sortimentet.

Skrivet av Toivo83:

Corsair Graphite 600T Svart Färg: svart
Corsair Graphite 600T Vit Färg: svart

ska det inte stå färg: vit på den vita?

Fixat, tack för hjälpen!

Skrivet av Myggiz:

Hur lång tid brukar det ta normalt när när man skickar in en vara för lagning på garantin?
Klart det är olika beroende på vad det är som är fel och så, men ungefär så..

Det är tyvärr svårt att ge något generellt svar då det beror på hur svårt felet är att hitta etc. Dra gärna iväg ett mail till service@inet.se så får du hjälp!

Skrivet av Konichiwa:

http://steelseries.com/products/surfaces/steelseries-qck-limi...

Såg att maxfps har den inne. Kommer ni också ta in den?

Kommer upp på hemsidan om vi kan få in den!

Skrivet av Typen:

Någon chans att ni kommer börja ta in Gainwards grafikkort?

Gainward är tyvärr inget vi kommer att ta in som det ser ut nu.

Trevlig helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Sweet! Billigare än artikeln sa också

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Som sagt ta in denna http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=1099

Vet att ni i ett tidigare inlägg skrivit att man kan specialbeställa denna, men undrar då hur det blir med betalning? Kan man göra en direktbetalning via banken eller måste det bli faktura? Hade även tänkt lägga till några nya fläktar på ordern.

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Ni har inte tankar på att ta in Lian Li BZ-502

eller

Scythe Kama Bay Plus ?

Är i stort behov av lite mer flås och vill inte byta ut mitt gamla trogna Lian Li V2000 chassi!

Permalänk

Såg att ett chassi hamnat galet Silverstone TemjinTJ08B Svart är ju iallafall enligt Silverstones hemsida ett mATX Chassi men ligger under ATX Torn

Mvh Erik Tilosius

Visa signatur

Game PC: Silverstone Ft2|Asus P9X79 DELUXE |Intel 3930K|16GB Corsair 1600 MHz|ASUS 290X DCII|480 GB Seagate 600 + 120 GB Corsair GTX|WD Raptor 150 Raid 0|Corsair AX750.
HTPC/Filserver: Fractal Design XL|ASUS Z87-A|Intel i5 4670K|16 GB Corsair 2400MHz|256 GB MX100 + 22 TB WD|Corsair 750HX. Laptop: ASUS N55SL|Hackintosh: HP dv5-1095eo 4GB|60 GB SSD

Permalänk
Medlem

Kommer det verkligen att ta 2 veckor tills ni får in Cooler Master Hyper 212 Plus på lager igen?

http://www.inet.se/artikel/5321604/cooler-master-hyper-212-pl...

Permalänk
Medlem

Om man köper delar hos och sen ångrar sig och inte vill montera ihop allt själv, kan man då komma in till en av era butiker o köpa montering där?

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H