SweClockers.com snart i mobiltelefonen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SollieFoto:

Sweet!
Efterlængtat!

Perfekt att sløsurfa på då man åker tåg/bil (ja inte om man då kør!!)!

Råkade ställa om tangentbordet till norska/danska?

Som sagt det var lite knepigt att besöka hemsidan med iPhone.
Dessutom var jag inne på en iPad igår och märkte att sökfunktionen inte funkar alls. :S
Kanske något som ni kan se över?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Vore fint om Sweclockers Forum skulle få support av Tapatalk också.
Skulle underlätt mycket för en

Permalänk

Kommer forumet stödjas?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!! Hoppas ni gör en iPhone och Android app också så man kan få notifieringar när man får svar på bevakade trådar och när man får PM m.m. Den appen skulle ja kunna tänka mig att betala en rimlig summa för.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

gött mos!!

Visa signatur

uber3000

Permalänk
Medlem

Nice!
Dock aldrig tyckt att det är jobbigt att surfa på sidan i vanlig storlek på Defyn

Förslag: Kanske ni kan göra så att det blir som en mobil app på iPhone? Då kan dom bara lägga till den på hemskärmen så blir det som en app utan url-fältet. Men vet inte hur det blir när man går in på länkar, hmm...

Permalänk

HTC-telefoner skalar väl ändå om sidan, men trevligt att det optimeras

Permalänk
Medlem

I´m so happy :,D
Som jag har väntat på detta!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

UNDERBART!!!!!!!!

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem

JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen!

Permalänk

Gött! brukar slösurfa lite på swec via mobilen ett par gånger i veckan, vore klart trevligt om det var lite mer mobilanpassat, stor tumme upp! ett steg i rätt riktning!

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Skrivet av LillOgi:

Sweet! Blir det en app sen också kankse?

Skrivet av nae0:

Tycker dock ni borde satsa på appar, mysigare på något sätt.

Skrivet av ToJa92:

Bra att ni gör en riktig mobil-webbsida istället för enbart en iPhone och Android-app, alla kör ju inte dessa två operativsystem...

KANON! Appar för hemsidor är dock meningslöst. Poängen med webbsidor är just att de funkar för alla. Appen är snart död!

//14cc

Permalänk
Medlem

bra skit. men se till att användaren kan välja om hon vill använda den mobila siten eller den vanliga!

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Is nice!

Permalänk
Avstängd

Det här har man inte längtat efter!!!!!

ÄNTLIGEN!!!! JA!!! :D:D:D:D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mycket trevligt
En app hade varit underbart med.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av 14ccKemiskt:

KANON! Appar för hemsidor är dock meningslöst. Poängen med webbsidor är just att de funkar för alla. Appen är snart död!

//14cc

Håller med! Med att ni gör en riktig mobilanpassad sida istället för en app!

Permalänk
Medlem

Tapatalk

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Kommer det vara lika mycket reklam? För det är anledningen att jag skippar SweC i mobilen, fungerar utmärkt med tar för lång tid att ladda

Permalänk
Medlem

Haha, kul att läsa alla personer som flippar ur helt med caps o allt Visst det är najs, men undra hur många det är egentligen som kommer gå över till sina mobiler från sina datorer när dom ska skriva i forumet eller läsa nyheter. Jag har då aldrig ens använt min mobil för sweclockers. Men vem vet, det kanske jag börjar göra nu

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Äntligen!!! Dessutom vill jag tillägga att jag föredrar detta framför en app!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk

Helt perfekt!
har länge tänkt föreslå detta men jag gissade att ni har koll på sådant ^^

Permalänk
Avstängd

Skulle ni snälla söta rara kunna ändra så att det inte ser ut så här "default" när man går in på er sida:

Utan att det istället blir korrekt in-zoom'at direkt, så här:

Det hade varit helt underbart. Tack.

Permalänk
Medlem

Riktigt najs!
Har skaffat mig en Optimus 2x och surfar på SC dagligen, lite problematiskt så en mobilanpassning sitter fint =D

Gäller det forums delen ochså eller tänker ni bädda in det med tapatalk?

Permalänk
Medlem

Håller med om tapatalk.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Underbart det är på hög tid att den finns som mobil sida. Jag skulle inte alls må illa av en app til Android dock... Men detta är ju så mycket bättre än at försöka klura til hur orginalsidan syns bäst på en 4,3 tummare *lol*

Permalänk
Medlem

Har verkligen undrat varför det aldrig har funnits någon app. Känns lite efter att vara en teknik sida utan att ha en app. Hoppas den blir bra och inte för slafsigt. Utan egentligen bara laddar upp nyheter. Skulle vara skönt. Ser verkligen fram emot den

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Entusiast

Jag som precis skulle skriva i feedbackforumet och önska en mobil version. Har tröttnat på alla stora flashannonser som inte är optimala för en telefon. Sen är gränstitten lite pilligt för en telefon också. Forumet har fungerat bra men nyhetssidor har av någon anledning aldrig skalat om sig så texten matchar skärmen. Det är inte jättekul att läsa nyheterna på min HTC Hero.

Bra att ni gör det ordentligt och inte utvecklar en fånig app som många andra. Snacka om slöseri med tid att göra en app för en hemsida.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Äh, min DHD klarar Sweclockers i sitt naturliga format. Men ändå en mycket trevlig nyhet

Säger detsamma , är inga problem i dagsläget men ändå trevligt att det kommer en mobilversion

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk

har dock inga problem med som det är nu, skulle gärna vilja att man kan skifta mellan vanligt och mobilt manuellt.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.