Permalänk
Medlem
Skrivet av d3nnis1337:

jaha =P men tar de 2-4 veckor? =(

Står det så så är det nog tyvärr så. Du kan ju ta ett vitt Define R3 om du vill ha något vitt annars

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Hej Intet!

Jag köpte lite hos er för några månader sedan jag ville bara säga att jag är väldigt nöjd tack så mkt

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Står det så så är det nog tyvärr så. Du kan ju ta ett vitt Define R3 om du vill ha något vitt annars

Svar: Nej. Här blir det inte något R3^^ Blir ett raven eller ett 650D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d3nnis1337:

Svar: Nej. Här blir det inte något R3^^ Blir ett raven eller ett 650D.

Ta 650D om du inte orkar vänta då

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Någon chans att ni kommer erbjuda paypal som betalningsalternativ i framtiden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Ta 650D om du inte orkar vänta då

aa eller Raven rv02 svart, väldigt svårt å välja....^^

Permalänk
Hedersmedlem

Skapa en egen tråd om du är osäker på vilket chassi du ska välja, annars börjar jag rensa.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Har ni någon ungefärlig tidtabel på när Core-I5 2500S blir tillgänglig i Sverige.
Ska uppgradera min arbetsburk och då den är byggd på ett HFX chassie så är 65W TDP lagom

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av d3nnis1337:

jaha =P men tar de 2-4 veckor? =(

Det motsvarar knappt en halv till en promille av en normal livstid för en man i Sverige. Sköter du dig och lever längre är det en ännu mindre del.

Nu blev det lättare att vänta, eller hur?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Det motsvarar knappt en halv till en promille av en normal livstid för en man i Sverige. Sköter du dig och lever längre är det en ännu mindre del.

Nu blev det lättare att vänta, eller hur?

aa men be beror ju hur gammal man är också ;P

Men tror jag får vänta lite, men Inet är så bra med leveranstider så räknar på 2 veckor sen kanske de drar över lite

Permalänk
Medlem

Jag undrar när ni ska sänka priset på Logitech G35 hörlurar. Andra butiker säljer den för runt 600 kr men ni tar 899. Det är 50% mer!

Permalänk
Medlem

Jag kollade samtliga mina gamla beställningar hos Inet idag och jag har sedan 2008 köpt prylar hos er för samanlagda exakta 41300:-
Tycker jag förtjänar en extra pingvinstång i min liggande order

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Bägge MSI 560ti korten ni säljer, varav en är en HAWK modell har samma bild, dvs en bild på den vanliga med Twin Frozr II istället för en bild på Hawken som har Twin Frozr III

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Är fel på texten till OCZ SSD Vertex3 240GB MAX IOPS: alltså texten under till står att den är en 120GB. Storlek: 120GB.

Tillägg i txt.
Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk

Liten rättelse till Corsair AX750 samt AX850 på fläktstorleken.
https://www.inet.se/artikel/6909557/corsair-ax-750w-80-gold - står 140mm.

Taget från Corsairs hemsida: "An ultra-quiet 120mm double ball-bearing fan delivers...", på båda nätaggen!
Trevlig kväll!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Vill bara berömma Inet för fin service. Gick jättebra att lämna in burken i Stockholm istället för att skicka den till Sveriges baksida idag

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Än en gång så ska privata ärenden inte tas upp i tråden http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Inet, ni borde ta in ergonomiska handledsstöd och liknande. Typ silikonkuddar man kan ha framför musmattan.

Dessutom är jag gravt besviken på att det bara finns lakritsstänger i stockholmsbutiken. Det får en inköpare ta hand om, mer fruktsmak till folket!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Inet, ni borde ta in ergonomiska handledsstöd och liknande. Typ silikonkuddar man kan ha framför musmattan.

Dessutom är jag gravt besviken på att det bara finns lakritsstänger i stockholmsbutiken. Det får en inköpare ta hand om, mer fruktsmak till folket!

Mm och jag brukar alltid få lakritsstång i mina paket, och jag HATAR lakrits! Lyssna på oss inet, vi vill ha fruktsmak!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fritjof92:

Menar du sån?
http://www.inet.se/artikel/6101585/handledsstod-i-gele-for-mu...

Permalänk
Inaktiv

Varför finns inte fyndhörnan online?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Får vi Sweclocker medlemar fortfarande fraktfritt? isåntfall hur använder jag fraktfritt då jag inte ser något alternativ.

Mvh

Permalänk
Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 @ 3,9GHz | MSI 870A-G54 AM3 | Corsair 1600MHz XMS3 8GB | Gigabyte Radeon HD6950 2GB | Crucial M500 240GB | FSP Aurum 700w

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hallå SweClockers!

Från idag kommer Inet att synas i forumet!

Sedan tidigare har vi haft en bred närvaro med kampanjer och förmånliga erbjudanden för SweClockers medlemmar, nu tar vi ytterligare ett steg genom att finnas tillgängliga direkt i forumet.

I denna tråd besvarar vi frågor och tar gärna emot konstruktiv kritik på webbplatsen, sortimentet och servicen. Passa på att tipsa om nya produkter, önska nya funktioner i butiken eller bara säga hej till oss som jobbar på Inet.se!

Vi kommer endast att vara tillgängliga och besvara frågor/synpunkter i denna tråd, och det går givetvis även bra att skicka privata meddelanden.

Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar.

Kontaktuppgifter
Adress: www.inet.se
Kundtjänst: 031-65 27 00 / order@inet.se
Teknisk support: 031-65 27 07 / service@inet.se

Med Vänliga Hälsningar,
Erik med personal
Inet.se

Har en fråga till er Inet Är detta verkligen sant? Grafikkort för 190 000? http://www.inet.se/artikel/5408791/pny-quadroplex-2200-s44x58...

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Inaktiv

Tackar.

Man kan fan googla allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilgf:

Har en fråga till er Inet Är detta verkligen sant? Grafikkort för 190 000? http://www.inet.se/artikel/5408791/pny-quadroplex-2200-s44x58...

Nej, det står ju 135k.

http://www.sweclockers.com/forum/4-ovrigt/927218-pny-quadropl...

Permalänk

Oh tack så mycket, men var i stockholmsbutiken och de hittade inget sådant blir väl till att åka in igen vid tillfälle.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Avstängd

Tjena inet!

Köpte nya delar till min nya rigg förra veckan och vill tacka för den snabba leveransen! Beställde 16:55 och fick det 11:00 dagen efter

En fråga dock bara, har ni fått det bekräftat att ni får in nya OCZ:s Agility 3 SSD nu efter kommande helg?