Permalänk
Medlem

DiRT 3-tråden

Minimum:
Processor: AMD Athlon™ 64 X2 2.8GHz, Intel Pentium® D 2.8Ghz
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 15GB
Video Card: AMD Radeon™ HD 2000 256MB, NVIDIA® GeForce® 8000 Series 256MB
DirectX®: DirectX® 9
Sound: DirectX® compatible soundcard

Recommended:
Windows Vista® or Windows® 7
Processor:AMD Phenom™ II or Intel® Core™ i7
Memory: 3GB
Hard Disk Space: 15GB
Video Card: AMD Radeon™ HD 6000 Series
DirectX®: DirectX® 11
Sound: DirectX® compatible soundcard

Posta gärna era videos, screenshots eller bara diskutera om spelet.

Permalänk

varken ettan eller tvåan funkar för mig, lite surt då jag köpt skiten genom steam och det inte funkar

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Cropsgrinder, vad får du för error ^^?

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem

tyckte helt klart 2an var roligt som fan 1an har ja oxå men känslan finns inte riktigt där.. Hoppas detta blir kul blir till att köpa lätt! kanske inte vid release , sedan då priset gått ner ...

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Kommer det någon DiRT 3 demo till PC? Om detta blir bra skippar jag förmodligen Crysis 2.

Permalänk
Medlem

Längtar Blir nog att förhandsboka. Vet någon hur länge steam brukar ha rea innan den går upp till normal pris?

Visa signatur

AMD Phenom2 X6 1055T l Asus Crosshair IV Formula l XFX Radeon HD6870 l Corsair 2x 2GB 1600MHz XMS3 l Samsung SH-S223C l Seagate 2x 320GB, Samsung HD204UI 2x RAID 1 HDD's l Corsair HX 850W l Cooler Master HAF 922

Permalänk
Medlem
Skrivet av v2:

Längtar Blir nog att förhandsboka. Vet någon hur länge steam brukar ha rea innan den går upp till normal pris?

det är lite olika men jag hoppas på att det håller sig till release, skulle gissa att den gör det då det inte står något slutdatum.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

det är lite olika men jag hoppas på att det håller sig till release, skulle gissa att den gör det då det inte står något slutdatum.

Vi hoppas på det!

Visa signatur

AMD Phenom2 X6 1055T l Asus Crosshair IV Formula l XFX Radeon HD6870 l Corsair 2x 2GB 1600MHz XMS3 l Samsung SH-S223C l Seagate 2x 320GB, Samsung HD204UI 2x RAID 1 HDD's l Corsair HX 850W l Cooler Master HAF 922

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Verkar faktiskt riktigt bra, kanske inte simulatorkänsla men (är nog inte tänkt att vara heller) snyggt spel med fartkänsla. Hoppas på detta spel, är rätt less Richard Burns

Permalänk
Medlem

Ska bli riktigt roligt att köra klass B som återupplivas i 3an :). Blir ett självklart köp för min del. 2an har man kört väldigt mycket.
Hoppas det blir lika bra med ratt i 3an bara

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Vad skiljer det mellan DiRT 3 Nordic Limited Edition och vanliga? Steam värkar inte ha den.

Visa signatur

Permalänk

Bara 3 veckor kvar nu

Snygg trailer på fz

Visa signatur

Define r2 med 2*Scythe gt1150 och Noctua s12b | Seasonic x-560 | Asus p7p55d med u3s6 | i5 750@3,7GHz | Coolermaster hyper 212+ med Noctua p12 | 8 GB ddr3 Corsair xms3 1600 | OCZ vertex 4 256 GB | Samsung f2 500GB | gtx570 med AC xtreme+ | Dell u2410 | Pantone huey

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevligt ut, Är det som dom sa i recensionen på FZ att det har känslan från Dirt2 så blir det att lira igenom detta helt klart!

Permalänk
Medlem

Jag längtar galet mycket!
Hoppas verkligen att gymkhana blir så awesome som det ser ut i filmerna@youtube

Permalänk
Medlem

någon som vet vad som skiljer mellan nordic limited edition och nordic edition på webhallen är det nordic limited edition och det står att det är 4 packs of Super teams men på cdon är det nordic edition men där står det inte att det är något som medfäljer är det bara de som skiljer melllan dom?

letade lite och hittade att det är samma

Permalänk
Medlem

Ser fram emot Dirt 3,då jag gillar både 1:an och 2.an grymt mycket.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

fick dirt 3 idag och jag gillar det

Permalänk
Medlem

Dirt 2 är grymt!, har riktigt höga förväntningar på 3:an som kommer imorgon!(vilket man kanske inte borde ha eller?)

Tror även att dom kommer att få med mer körkänsla i Dirt3 än 2:an vilket kommer bli helt sinnes om dom får med det, för körkänslan är grymt och då har dom även sagt att det inte är det dom prioeterar. Codemasters bättre än förväntat!

Permalänk
Medlem

Oh, är det redan dags.

Spelet kommer bli grymt!

Well done Codemasters!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebr:

Dirt 2 är grymt!, har riktigt höga förväntningar på 3:an som kommer imorgon!(vilket man kanske inte borde ha eller?)

har inte kört 2:an men tycker 3:an är riktigt kul att sladda runt på tycker även det är bra körkänsla men jag har inte spelat så många spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av cebet:

har inte kört 2:an men tycker 3:an är riktigt kul att sladda runt på tycker även det är bra körkänsla men jag har inte spelat så många spel

Hm, okej har du tankat något demo då eller? för det släpps ju imon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Jag laddade precis in skivan i krysslådan... men får inte spela det förrän flickvännen sett klart på Big Brother.

Hoppas att det inte är sämre än förra Dirt... då är jag nöjd iallafall.

Säger du att Dirt 2 var kasst ? ;D

Varför i sådana fall?

Permalänk
Medlem

Vad e det för skillnad på Nordic och vanliga? Är det bara texten på förpackningen? I så fall vem sjutton pröjsar mer för det?

Permalänk
Medlem

Nordic Limited Edition innehåller:
• Includes 4 packs of Super teams:
- Teams reward the player with driver rep for completing bonus objectives
- The Super Teams will reward the player from the start of the game with Bonuses equivalent to those seen in the final seasons of the game > they will boost the players Driver Rep if they drive for them
- With each Super Team there will also be four Superstar events added to the DiRT Tour. These bonus
events will occur throughout the career and will give them extra races to compete in.

http://www.webhallen.com/spel/pc/108677-dirt_3-nordic_limited...

Skrivet av krrjon:

Vad e det för skillnad på Nordic och vanliga? Är det bara texten på förpackningen? I så fall vem sjutton pröjsar mer för det?

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

har köpt DiRT 3 nu via steam men kan inte få igång det =/

någon som har någon aning om vad DSS launcher är?

för DSS launcher crashar så fort jag försöker få i gång det via steam.

Har testat ominstallera,starta om datorn. Vill gärna spela spelet idag iaf =(

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Får nog hem spelet idag. Blev skickat igår
Ska bli väldigt intressant att testa sen

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolbarn5:

har köpt DiRT 3 nu via steam men kan inte få igång det =/

någon som har någon aning om vad DSS launcher är?

för DSS launcher crashar så fort jag försöker få i gång det via steam.

Har testat ominstallera,starta om datorn. Vill gärna spela spelet idag iaf =(

Spelet är väl bara pre-loaded och släpps inte förs än ikväll?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Köpte pre-realease har fått decrypting på pre-loaded filen.

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Spelet är väl bara pre-loaded och släpps inte förs än ikväll?

spelet blev släppt idag vid midnatt, har en polare som redan har 1 timmes speltid =/

Visa signatur