Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Snygg!
Kostade hur mkt?

Runt 1400 på klockia!

Permalänk
Medlem

För jobbpendling och olika sommarutflykter.
Nishiki Pro SLD.

Dock i vit variant, klicka nedan.

Dold text
Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

En ny förgasare kom på posten idag. Samt en öppen luftrenare med kromat lock. Det blir nog fint när det är på plats. Men den dumma instruktionsmanualen sa att det var nått som jag glömde köpa till, en liten bit slang för bränslet.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Merkur 34C och 20 st Featherblad.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett av dom 6970 DCII

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

http://www.nishiki.se/img/bicycles/large/145.jpg

För jobbpendling och olika sommarutflykter.
Nishiki Pro SLD.

Dock i vit variant, klicka nedan.

Snygg! Men varför la du inte bara in den vita direkt o skippade bilden på svarta?

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

En Stjärnbädden Diamant fick det bli.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

En liten förstärkare hittade hem till mig. Här i jämförelsestorlek med ett minne.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharkfinz:

Snygg! Men varför la du inte bara in den vita direkt o skippade bilden på svarta?

Bilden var mycket större när jag öppnade den i webbläsaren än vad den visades här. Eller så spelade jag mig själv ett spratt.

Den är både fin och robust. Åkt fyra mil idag lite spontant, totalt ca 2h 30 minuter vilket blir snitt på drygt 20km/h. Går fint, och för första gången så känns det som en stabil cykel med fungerande grejer. Tidigare har det knakat och sprakat när jag (197cm och 110+kg) åkt och fått lite hastighet. Nu när jag låg i dryga 40km/h i en lång lättsluttande backe kändes den fortfarande pålitlig. Jag är lite smått kär :). Jag hoppas på fler fina dagar, men gärna med mindre motvind :).

Visa signatur

Permalänk

Grym prestanda

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Bilden var mycket större när jag öppnade den i webbläsaren än vad den visades här. Eller så spelade jag mig själv ett spratt.

Den är både fin och robust. Åkt fyra mil idag lite spontant, totalt ca 2h 30 minuter vilket blir snitt på drygt 20km/h. Går fint, och för första gången så känns det som en stabil cykel med fungerande grejer. Tidigare har det knakat och sprakat när jag (197cm och 110+kg) åkt och fått lite hastighet. Nu när jag låg i dryga 40km/h i en lång lättsluttande backe kändes den fortfarande pålitlig. Jag är lite smått kär :). Jag hoppas på fler fina dagar, men gärna med mindre motvind :).

Grattis till fin cykel.. jag hade föregångaren dvs Nishiki Pro SL som blev stulen förra året, ska nog in och införskaffa mig en Pro SLD nu nästa vecka tror jag! Alternativt en Pro Air, bara för att jag är lite förtjust i Vit/blå.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Grattis till fin cykel.. jag hade föregångaren dvs Nishiki Pro SL som blev stulen förra året, ska nog in och införskaffa mig en Pro SLD nu nästa vecka tror jag! Alternativt en Pro Air, bara för att jag är lite förtjust i Vit/blå.

Tackar.
Jo, man är ju lite orolig över stöldrisken. Hemma har jag den i vardagsrummet över natten och när jag ska in till centrum så har jobbet en bra cykelkällare med video-övervakning där jag kan parkera (även på helger etc).

Jag är nöjd som fan. Prislappen var ju högre än vad man är van vid för en cykel, men skillnaden är enorm. Ingen cykel jag haft tidigare skulle jag ha sådan körglädje under fyra mil som relativt orutinerad cyklist. De hydrauliska skivbromsarna (som är skillnaden mellan SL och SLD om jag förstått det rätt) är riktigt mysiga.

Det enda som jag kom att tänka på som 'negativt' under premiärturen var att det kändes stumt när det var större grus/sten vid vägkanten. Samt att röva gjorde sig påmind efteråt. Det sistnämnda är förhoppningsvis en vanesak och det förstnämnda var hanterbart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick min bokde leverans från discshop.se

sen lite impulsköp, snabba puckar från inet som vanligt
580GTX
3x 800 rpm GT
och en pingvinstång

En red bull
Smörgåstårta för 11-15p
2x vaniljpannacotta

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Keeper of the Bamse

Aldrig i livet att den lilla tårtan räcker till 15pers, prova 5, max

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Aldrig i livet att den lilla tårtan räcker till 15pers, prova 5, max

Det är väl lika som det här med dessa mått som finns på pasta och ris paketen. 1½ dl rå ris/pasta till en person. You wish...

Ang. tårtan, den kanske ser mindre ut på bild än vad den egentligen är.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Tackar.
Jo, man är ju lite orolig över stöldrisken. Hemma har jag den i vardagsrummet över natten och när jag ska in till centrum så har jobbet en bra cykelkällare med video-övervakning där jag kan parkera (även på helger etc).

Jag är nöjd som fan. Prislappen var ju högre än vad man är van vid för en cykel, men skillnaden är enorm. Ingen cykel jag haft tidigare skulle jag ha sådan körglädje under fyra mil som relativt orutinerad cyklist. De hydrauliska skivbromsarna (som är skillnaden mellan SL och SLD om jag förstått det rätt) är riktigt mysiga.

Det enda som jag kom att tänka på som 'negativt' under premiärturen var att det kändes stumt när det var större grus/sten vid vägkanten. Samt att röva gjorde sig påmind efteråt. Det sistnämnda är förhoppningsvis en vanesak och det förstnämnda var hanterbart.

Införskaffa dig ett par riktiga cykelbyxor, det tjänar man rätt rejält på när man börjar cykla lite längre sträckor! Och ja det var gamla vanliga V-bromsar på PRO SL, får se hur det är att cykla med skivbroms..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Grym prestanda

Jo det går undan Men en en lite fetare cpu hade ju inte suttit fel! Ordentlig flaskhals där :/

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Det är väl lika som det här med dessa mått som finns på pasta och ris paketen. 1½ dl rå ris/pasta till en person. You wish...

Ang. tårtan, den kanske ser mindre ut på bild än vad den egentligen är.

Oja, det vet jag.
Jag och sambon tömmer den lådan själva utan problem =P
ikväll sen lagom till förmiddag imorgon så är den slut.

Förstår inte riktigt hur jäfla små bitar man måste ta för att upp till 15 pers kan äta ut den.
sista 3 måste ju få smulorna? :S

Te.x rebullen brevid är dom 50cl burkarna. så vinkel på tårtan gör att den ser mindre ut.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Fick min bokde leverans från discshop.se
http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMG_1665...

sen lite impulsköp, snabba puckar från inet som vanligt
580GTX
3x 800 rpm GT
och en pingvinstång
http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMG_1664...

En red bull
Smörgåstårta för 11-15p
2x vaniljpannacotta

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMG_1666...

Impulsköpte du ett gtx 580? Grym prestanda med 2 sånna

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Impulsköpte du ett gtx 580? Grym prestanda med 2 sånna

yes, funderar på när man köper andra.
dock måste jag byta moderkort och nätagg på köpet :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

http://forumbilder.se/images/df6201191747Pf290.jpg

En liten förstärkare hittade hem till mig. Här i jämförelsestorlek med ett minne.

Haha vilken sköning, den där jäkeln har ju FM radio trots sin lilla storlek När min förstärkare ger upp så ska jag satsa på litet och 2 mindre högtalare vid datorn.

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

yes, funderar på när man köper andra.
dock måste jag byta moderkort och nätagg på köpet :S

jaha, jag trodde du hade ett och köpte ett till

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av fesen:

Haha vilken sköning, den där jäkeln har ju FM radio trots sin lilla storlek När min förstärkare ger upp så ska jag satsa på litet och 2 mindre högtalare vid datorn.

Har den? o.O

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Underbart snygg klocka. Använder inte klockor men denna var fan redig granner

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Skulle egentligen komma hem med Portal 2, men kom hem med detta för 49:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Har den? o.O

Ja enligt informationen på nätet som jag hitta så ska det finnas FM radio, vet inte om det var prisjakt det jag såg det på och det är ju lite som Wikipedia när folk ändrar på den tekniska informationen utan att ha koll

Är det bra ljud i den lille? Vad kör du för högtalare till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zack_Ersa:

ooh bra grejer, vart köpte du de?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Fick bli en. Hopplöst att inte ha en, känner jag.

Kommer på en då och då om man verkligen har tagit det man ska, eller om man inte har tagit.
Så, det fick bli en söt liten histora från Apoteket.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

ny kedja och krans från shimanos xt serie

Uploaded with ImageShack.us
ska även köpa ny styr/hjullager

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Tre T-shirts från www.undisputed.se ska se om jag inte kan ta någon bild med....

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤