Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rorax:

Skaffade en T34 igår..riktigt underbar tank. Känns verkligen som att man kommit till T9. Riktigt kul att få sin T34 matchad mot en IS-4 eller VK...

Eller som en på forumet skrev:

"I DON'T CARE what its called, if it looks like a T 29, drives like a T 29 and shoots like a T 29 its a god damned T 29? get it?"

Är alltså samma turret, samma chassi och samma vapen som T29..tills man grindar strax över 100K och får 120mm kanonen. Kan säga att jag körde 8 matcher och sen gav upp. Ingen större mening med denna tank. T29 så var 105mm riktigt bra, på T32 var 105mm helt okej faktiskt, men på T34 är 105mm helt fruktanvsvärt dålig.

102mm frontal armor på T9 (drygt något sådant iaf) är helt hopplöst. Hoppas verkligen att det blir bättre med den nya tanken som ska ersätta T34:an. Om inte annat är det bara börja grinda ryss som alla andra..

The T34 Chronicles- Chapter one: The Purchase

congratulations! you have researched the T34!

Commander Spratling: Woohoo! Tier 9 here we come!
Driver Noble: this is gunna kick ass!
Gunner Summerfield: Lets buy this beast and start pwnin commies!
Loader Smart: YAY!
Radioman Asplin: whatever

You purchase the T34

Driver Noble: Its the most beautiful thing I've ever seen
Loader Smart: BOING!
Radioman Asplin: Meh
Gunner Summerfield: dont ruin this Ass Pin!
Radioman Asplin: it's asPLIN!
Commander Spratling: ALL OF YOU SHUT UP!
Gunner summerfield: Chief?
Commander Spratling: Does this tank look eerily familiar to any of you?

crew gazes in unison at the new T34

Driver Noble: Nope
Loader Smart: YES, WAIT... NO!
Radioman Asplin: I don't care
Gunner Summerfield: Sorry chief
Commander Spratling: Guys... are you seriously going to tell me that you cant see that this is the EXACT same thing as the T 29!?
Loader Smart: LOL WUT?
Driver Noble: I aint followin boss
Radioman Asplin: no one understands me
Gunner Summerfield: Chief, This is a new T34, its nothing like that old T29 we drove in Tier 7!
Commander Spratling: REALLY? Ok try and follow you mouth breathers... if it has the same Hull, same turret, same engine and the same F@#KING gun it its the same tank, understand?
Driver Noble: but it says T34?
Commander Spratling: I DON'T CARE what its called, if it looks like a T 29, drives like a T 29 and shoots like a T 29 its a god damned T 29? get it?
Radioman Asplin: sometimes, I cut myself on the radio dials just to feel alive.
Commander Spratling: ...
Gunner Summerfield: But chief, the devs wouldn't be cruel enough to make us play through the same tank twice! I think you are just stressed out from dying to artillery all day, want me to get you some coco?
Commander Spratling: F#$k you guys, I'm going to go talk a dev and get this sh!t sorted out.

Contacts a Dev

Russian Dev: According to your ticket there was a problem with your T-34? I assure you I will do everything in my power to get this sorted out. Customer satisfaction is our number 1 concern.
Commander Spratling: Thank god, Ive been dealing with f@#ktards all day, it will be a pleasant change to talk to a normal person for a change.
Russian Dev: My pleasure, so what is your problem with the T-34? the 57 not doing enough damage? Do we need to buff the armor and HP?
Commander Spratling: Oh whoops, my problem is with the American T34, not the Russian T-34, that's fine right?
Russian Dev: I C... □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: ???
Russian Dev: □ □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: You b@st@rd, I KNOW YOU SPEAK ENGLISH!!!
Russian Dev: □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: SERIOUSLY JUST TALK TO ME!

Russian Dev logs out

Commander Spratling: GOD D@MNIT!

Chapter 2: Popping the Cherry

30 seconds till start of battle!

Commander Spratling: Alright boys get ready, this is for real, battle starts in 30 secs, don't embarrass me... again.
Gunner Summerfield: Hell yea chief, were about to pop our girls battle cherry!
Driver Noble: So whys this tank a she Gunny, the sleek build?
Radioman Asplin: Nah, its a girl because it hits like one with the 105
Loader Smart: LOL!
Driver Noble: Thats harsh.
Gunner Summerfield: Don't mind Ass Pin, he's just angry because he knows that manning this tank is the only time he will ever be inside a "She"
Loader Smart: BURN!
Radioman Asplin: Hate you guys...
Commander Spratling: WTF are you retards doing!? the battle started 2 minutes ago, LETS GO, FFS!!!

The T 34 drives into the woods on the western part of Prohorovka

Commander Spratling: Alright were in position, Ass Pin, give me a sit rep!
Radioman Asplin: its AsPLIN sir and... you want a what?
Driver Noble:I think that's what they call 10 push ups
Gunner Summerfield: Or maybe its a...
Commander Spratling: FOR GODS SAKE just tell me whats going on.
Radioman Asplin: oh, well 4 mediums went up the hill without support and got roflstomped and 2 of our IS3s got in an argument about anime and ended up TKing each other soo... we are are down 6
Commander Spratling: 6 dead 5 minutes in... Must be our lucky day boys, were usually down 8 players 5 minutes in!
Loader Smart: YAY!

the T34 enters the main fray in the west

Commander Spratling: Alright were in range, Gunny what targets are in range?
Gunner Summerfield: an IS3!
Commander Spratling: Pass
Gunner Summerfield: Panther II!
Commander Spratling: Like we'd pen that...
Gunner Summerfield: A T 54!
Commander Spratling: Gunny are you f#$king serious? I'd have a better chance trying to kill the T-54 with a drop kick then shooting it with the 105, anything we can actually HANDLE?
Gunner Summerfield: A-20!
Commander Spratling: ...LOCK AND LOAD BOYS, lets do it!

drives to within 100 yards of A-20

Driver Noble: In position Sir!
Loader Smart: LOADED!
Gunner Summerfield:Target locked
Radioman Asplin: Looking busy!
Commander Spratling: FIRE!
Long silent pause
Gunner Summerfield: Sir... we have no shells.
Commander Spratling: WHAT? But Smart said we were loaded?!
Gunner Summerfield: Sir you know very well that hes not all there... he wore a helmet well before he enlisted after all.
Loader Smart: SORRY!
Gunner Summerfield: Sir.. did you click the auto resupply when we got the T34.
Commander Spratling: .....................................F#CK
Driver Noble: ...sir?
Radioman Asplin: dumbass.
Commander Spratling: ALRIGHT, battles near an end and I want a kill dammit!
Radioman Asplin: Sir there's a bus in the town to the east!
Commander Spratling: RAMMING SPEED!
Gunner Summerfield: but sir the bu-
Commander Spratling: I said RAMMING SPEED!
the T34 drives into town and rams bus, destroying it completely!
Driver Noble: Got it sir!
Commander Spratling: AHA! VICTO-...
T34 is Ammo racked and one shotted by Bison

[our battered crew checks the after action report

Commander Spratling: Alright Ass Pin, how'd we do
Radioman Asplin: well sir its one of the usual... we lost 15-0 and we personally had a score of -31.
Commander Spratling: -31, WTF how?! We got their bus!
Gunner Summerfield: Actually sir as I tried to tell you that wasn't a SU-14 "Bus" that was a Prohorovka School district bus...
Driver Noble: awkward...
Loader Smart: O.o
Commander Spratling: Well, they knew the risks.
Gunner Summerfield: Sir, they were between the ages of 8-12...
Commander Spratling: Well... I guess we have a rather large problem on our hands.
Gunner Summerfield: Indeed sir, shall I contact the families and file a report with high command?
Commander Spratling: What? No f@ck that. I meant that we have a problem because I'm not sure if we paint just the bus Icon on the side of the turret or an Icon for each kid.
Radioman Asplin: You are in command again why?

End Chapter

Dold text

Hehe men så farligt är det ju inte, är glad att du inte har en Panther 2 den använder ju faktiskt samma kanon som Pz4 en tier 5 tank. T-54 har samma kanon som T-34-85 and tier 6 tank.

Dom flest stock tanks suger ju men att T34 suger extra mycket är ju ingen nyhet, det är ju därför dom kommer att droppa den en tier och ta bort den från det vanliga trädet, den blir en tier 8 premium snart.
Är glad att du får en gratis tier 8 premium tank istället som är värd 7500 guld och spela den som den ska spelas, hull down. Och skaffa inte kanonen utan gå direkt till T30.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

T14 bör ju skjuta en Leichttraktor baklänges tycker man men det går ett par tre skott innan skiten står still...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Hehe men så farligt är det ju inte, är glad att du inte har en Panther 2 den använder ju faktiskt samma kanon som Pz4 en tier 5 tank. T-54 har samma kanon som T-34-85 and tier 6 tank.

Dom flest stock tanks suger ju men att T34 suger extra mycket är ju ingen nyhet, det är ju därför dom kommer att droppa den en tier och ta bort den från det vanliga trädet, den blir en tier 8 premium snart.
Är glad att du får en gratis tier 8 premium tank istället som är värd 7500 guld och spela den som den ska spelas, hull down. Och skaffa inte kanonen utan gå direkt till T30.

Det som verkligen gör att T34 suger är att man är lika mycket bepansrad som en blöt lerhydda. Men ska köra med min T-43/SU-152/Löwe medan jag väntar på att T34 byts ut mot något som förhoppningsvis är bättre

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta är rätt ställe att fråga, men i alla fall:
Hej

Har ganska nyligen börjat spela WoT tillsammans med en kompis. Dock har vi stora problem med FPSen (Avarage runt 25), både han och jag. Settings är på recommended, och upplösning 1920 X 1080 för mig. Dator finns i signaturen. Min kompis har snäppet bättre dator. Tycker att vi borde ha bättre FPS än så här, eller är spelet dåligt optimerat? Hjälp är välkommen!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Man börjar väll redan inlärningen vid t29 / t32?
Dem är ganska sköra i hullet, Kanske inte t29 men t32an jämfört med is-3 och KT fullt upgraderade så är det ju bara tornet den har riktig armor i.

Men efter bara 80k så är det ju bara 45k för motor och sen bara 191k till tank

Ja tycker det på något sätt känns som T32an är mer svårpenetrerad, och var kanske lite mer personligt men känns lite annorlunda att köra emot T29/T32

mm... är på 191k trappan nu, härligt tuggande där
Tur ja har en hög gold/elite tanks så ja kommer mata in gold för att låsa upp T30

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Vet inte om detta är rätt ställe att fråga, men i alla fall:
Hej

Har ganska nyligen börjat spela WoT tillsammans med en kompis. Dock har vi stora problem med FPSen (Avarage runt 25), både han och jag. Settings är på recommended, och upplösning 1920 X 1080 för mig. Dator finns i signaturen. Min kompis har snäppet bättre dator. Tycker att vi borde ha bättre FPS än så här, eller är spelet dåligt optimerat? Hjälp är välkommen!

Testa och slå av skuggor, samt AA/AF.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Skrivet av Atlas Tasume:

Vet inte om detta är rätt ställe att fråga, men i alla fall:
Hej

Har ganska nyligen börjat spela WoT tillsammans med en kompis. Dock har vi stora problem med FPSen (Avarage runt 25), både han och jag. Settings är på recommended, och upplösning 1920 X 1080 för mig. Dator finns i signaturen. Min kompis har snäppet bättre dator. Tycker att vi borde ha bättre FPS än så här, eller är spelet dåligt optimerat? Hjälp är välkommen!

Jag tycker detta är ett riktigt tungt spel att dra runt med min rigg iallafall. Kör 1920x1080 utan AA och har 50-70fps

Slår jag på allt maxat så är det inte spelbart

Har dock inte testat SLi ännu, har det stöd för Sli eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Jag tycker detta är ett riktigt tungt spel att dra runt med min rigg iallafall. Kör 1920x1080 utan AA och har 50-70fps

Slår jag på allt maxat så är det inte spelbart

Har dock inte testat SLi ännu, har det stöd för Sli eller?

Har inte testat utan crossfire, men får dryga 40-60 fps med två stycken 6970 och allt på max. Däremot kan det gå ner till 5 fps om man står i en kulle och zoomar genom gräset (så att det är precis i siktet och täcker 90% av bilden) av någon anledning. Men förutom det så laggar det inte ett dugg.

edit: Kör 1920x1200 kan det vara värt att tillägga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rorax:

Har inte testat utan crossfire, men får dryga 40-60 fps med två stycken 6970 och allt på max. Däremot kan det gå ner till 5 fps om man står i en kulle och zoomar genom gräset (så att det är precis i siktet och täcker 90% av bilden) av någon anledning. Men förutom det så laggar det inte ett dugg.

edit: Kör 1920x1200 kan det vara värt att tillägga

Testa denna mod?

Sniper mode

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Testa denna mod?

Sniper mode

Tack för tipset, ska testa när jag kommer hem..men blir först imorgon kväll.

Permalänk

Mitt konto har blivit hackat idag på WoT.
Min mejl finns inte längre samt användarnamnet är borta från listorna.

Vad göra?

Permalänk

Vet någon om developers har uttalat sig om förändringar ang. artilleri? Känner att jag börjar surna mer och mer, det är för frustrerande att bli träffad trots att du rör dig så snabbt du bara kan och camo är ändå värdelöst efter första skottet. Sen att de förvandlas till riktigt feta TD:s när man ska nära inpå och cappa fiendebasen gör bara saken värre.

Blir sugen att grinda en T-54 och ränna runt som en skållad råtta haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Mitt konto har blivit hackat idag på WoT.
Min mejl finns inte längre samt användarnamnet är borta från listorna.

Vad göra?

https://support.worldoftanks.eu/

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dai the Flu:

Blir sugen att grinda en T-54 och ränna runt som en skållad råtta haha!

Är själv ute efter en T-54, föredrar kalla dom för kackerlackor för de är så seglivade.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Hej hej!
Hur fanken vet man vilken pansarvagn man ska köpa/ eller bygga upp :S
tacksam för lite hjälp, har precis börjat spela också.
Spelar det något roll vilken sida man spelar på, tysk usa elr ryss?

Permalänk
Medlem

Satsa på ryska heavyledet. Du kommer inte bli besviken. Kör T-54 efter det.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Satsa på ryska heavyledet. Du kommer inte bli besviken. Kör T-54 efter det.

Okidoki ^^
Men måste man köra research på alla tanks, för att kunna köpa dom som är efter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

Okidoki ^^
Men måste man köra research på alla tanks, för att kunna köpa dom som är efter?

Du måste "researcha" den tanken som är före i ledet.

Ex. Du har en KV (Tier5 rysk heavy tank), du måste "researcha" din KV tills du låser upp och kan "researcha" KV-3 (Tier 6 rysk heavy tank).

Du behöver alltså inte "researcha" alla tanks. Bara den tank som är före i samma led.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krimsarn:

Du måste "researcha" den tanken som är före i ledet.

Ex. Du har en KV (Tier5 rysk heavy tank), du måste "researcha" din KV tills du låser upp och kan "researcha" KV-3 (Tier 6 rysk heavy tank).

Du behöver alltså inte "researcha" alla tanks. Bara den tank som är före i samma led.

Ok, tack för infon!
Men hur får man en Medium tank då? går inte att köpa nån elr så ju, står bara research. ^^ har en bt-7 nu o den suger ju verkligen ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

Ok, tack för infon!
Men hur får man en Medium tank då? går inte att köpa nån elr så ju, står bara research. ^^ har en bt-7 nu o den suger ju verkligen ^^

Om du trycker på "Tech Tree" och sen går till USSR och håller över BT-7an utan att trycka så står det "Light Tank".
Efter BT-7an kommer du till A-20 som även det är en light tank, sen efter det så kommer T-34, den första ryska medium tanken. (vilket du kan se genom att hålla över den i Tech Tree)

Så gå in på Research på din BT-7 så ser du i botten någonstans bland alla uppgraderingar att du kan uppgradera till A-20.
När du gjort det kan du köpa en A-20, och i botten på A-20 trädet finns T-34an, och där börjar alla medium tanks!

Du måste tyvär spela igenom BT-7 (buuuuuuh!) och A-20 (BUUUUUUH!) först innan du får leka med dina medium tanks.
Men tro mig, ryska medium tanks är skitroligt!

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem

Är det värt att fortsätta ner i det amerikanska ledet? Jag håller på att skramla fram slantar till T29 som jag har förstått ska vara en bra investering, men efter det verkar det mest vara samma skrot och korn?

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk

Har provat detta men även denna metod kräver e-mail vilket den nya ägeren lyckats ändra på snabbt som tusan.

Går det inte att få kontakt med de ansvariga via mejl någonstans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guteklockaren:

Har provat detta men även denna metod kräver e-mail vilket den nya ägeren lyckats ändra på snabbt som tusan.

Går det inte att få kontakt med de ansvariga via mejl någonstans?

support@worldoftanks.eu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krimsarn:

Om du trycker på "Tech Tree" och sen går till USSR och håller över BT-7an utan att trycka så står det "Light Tank".
Efter BT-7an kommer du till A-20 som även det är en light tank, sen efter det så kommer T-34, den första ryska medium tanken. (vilket du kan se genom att hålla över den i Tech Tree)

Så gå in på Research på din BT-7 så ser du i botten någonstans bland alla uppgraderingar att du kan uppgradera till A-20.
När du gjort det kan du köpa en A-20, och i botten på A-20 trädet finns T-34an, och där börjar alla medium tanks!

Du måste tyvär spela igenom BT-7 (buuuuuuh!) och A-20 (BUUUUUUH!) först innan du får leka med dina medium tanks.
Men tro mig, ryska medium tanks är skitroligt!

Aha ok! nu hänger jag med! tack så mycket för så bra svar! bara rocka på me dessa pisstanks tills man kmr högre upp då alltså.-

Permalänk
Medlem

Nån som har problem med att kanon rör uppåt när man är närheten av en byggnad?
Tex: man är bakom en byggnad med sin tank och vill rulla fram vid hörnet för att skjuta ett skott men kanonen rör sig upp för man så pass nära väggen.

Rätt störande tycker jag.

*edit*
Samt ibland så hoppar min fps ner till 1-5 av nån skum anledning men hoppar upp igen efter ett litet tag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Om det är nån här med bra insikt på pansarvagnarna, vilken skulle då vara bäst av alla tanks? även dom man kan köpa för guld..
Men varför köpa en tank? dom kan man väl inte uppgradera? ^.-

Permalänk
Medlem

Har spelat Heavy sedan tidig beta.
Mina 2 cent:
Maus: Feting. Bäst armor. Bäst HP. Skaplig bössa. Slö. Tål mycket stryk.
T30: Värstingbössan. Halvsnabb. Skaplig HP. Bra armor i huvudet men vekling i underlivet. Tål inte så mycket överlag. Bäst som feg-snipe.
IS-7: Snabb i förflyttning och torn, bra armor förutom i rumpan. Skaplig bössa. Tål skapligt överlag.
------
VK4502: Bra armor. Slö. Felkonstruerad med tornet på fel plats (värdelös i städer där man trackar den och kan skjuta på dem utan att de kan skjuta tillbaka vid hushörnen). Skaplig kanon. Tål mycket.
T34: Papperstank med ok bössa. Skapligt snabb. Skjut dem i underlivet så går de ner snabbt. Bäst om du har en sten att skjuta över så bara tornet syns.
IS-4: Bra armor runt om men inte massor med HP. Skaplig bössa. Slö. Tål stryk. Den jag spelat mest med.
-------
Köpetanks:
KV-5. Piece of shit. Som att skjuta en halvdöd and i en tunna med vatten. R2D2 och den är nere på 2 skott.
Löwe: Helt ok. Bra bössa. Lite slö men tål en hel del och som sagt en helt ok bössa.

Har inte någon köpe-tanks själv men Löwen är vad jag förstår en riktig moneygrinder om man saknar cash. 50% mer. Så premium account (x1.5) och premium tank (x1.5) = x2.25. Då rullar stålarna in kan jag tänka mig.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

Okidoki ^^
Men måste man köra research på alla tanks, för att kunna köpa dom som är efter?

Notera att det är ett research-träd, titta på hur strecken mellan fordon går.

Du kan vad jag minns t.ex. inte utveckla ryska heavy tanks från medium tanks hur som helst, även om det finns korskopplingar lite här och där (KV-13 bryggar från medium till heavy nu tror jag), och även om det finns kanske det inte alltid är den smidigaste vägen att gå.

Men det är bara att öppna träden och titta ordentligt så ska det nog ge sig vilken tank som kan leda till vilken.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Hum här kommer en liten fråga igen!
Många man frågar i spelet o på forum säger dom vill ta T-54, men varför? vad är det som gör den bättre än tex USA T-30 T32? ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lovebird:

Om det är nån här med bra insikt på pansarvagnarna, vilken skulle då vara bäst av alla tanks? även dom man kan köpa för guld..
Men varför köpa en tank? dom kan man väl inte uppgradera? ^.-

Tanksen du köper för guld har inbyggd premium bonus så dom ger 50% mer silver varje fight.

Har du en tank som du tjänar 10k på en runda, hade den varit en guld tank så hade du fått 15k och hade du sen haft ett premium konto på det så hade den get 22k.

Vill du ha en bra premium tank så kör på US, deras tier 9 heavy, T34 kommer snart att andras till T8 premium så har du den redan så får du en väldigt bra moneymaker utan att behöva betala 7500 guld

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG