Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle.Lid:

Vart ska du åka?

Hemlandet (Kosovo)

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Hemlandet

Ta med dig projektet dit och jobba lite?
Så får vi ju lite att läsa

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Ta med dig projektet dit och jobba lite?
Så får vi ju lite att läsa

jag kommer att ta med mig nätagget och paracorden :), samt lite krymp och mina sleeveverktyg, kommer ta med mig laptopen så jag har lite o scetcha !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

jag kommer att ta med mig nätagget och paracorden :), samt lite krymp och mina sleeveverktyg, kommer ta med mig laptopen så jag har lite o scetcha !

Jag är besviken på att det inte finns någon gilla-knapp här på SweClockers...

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Nu vill jag berätta att jag snart ska åka på semester i 2-3 veckor från och med måndag, så ifall ni undrar varför jag inte uppdaterar så vet ni vad jag gör

Åh fan. Hoppas du skyndar dig hem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle.Lid:

Jag är besviken på att det inte finns någon gilla-knapp här på SweClockers...

jag med :(, det borde ju finnas på ett sånt här grymt furum

Skrivet av Goo5e:

Åh fan. Hoppas du skyndar dig hem

Man måste ju ha lite semester också :), jadå jag kommer ju inte vara där så länge... ni kommer ju fortfarande få updates på sleevingen

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

jag kommer att ta med mig nätagget och paracorden :), samt lite krymp och mina sleeveverktyg, kommer ta med mig laptopen så jag har lite o scetcha !

Alltid kul och bli sysselsatt när man har tråkigt :), det är inte hela tiden som man har roligt på en semester :P, hoppas du får det bra bara och kommer hem med nya krafter inför moddingen !

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

Alltid kul och bli sysselsatt när man har tråkigt :), det är inte hela tiden som man har roligt på en semester :P, hoppas du får det bra bara och kommer hem med nya krafter inför moddingen !

Jo det är det väl :P, neeh du har rätt faktiskt...det hoppas jag med!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

Jo det är det väl :P, neeh du har rätt faktiskt...det hoppas jag med!

Fick du paracorden föresten...har ju inte blivit en bildupdate :O????

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

Fick du paracorden föresten...har ju inte blivit en bildupdate :O????

faktiskt inte :O, jag skulle fan fått den i fredags :O, har ingen aning om vad som har hänt

Permalänk
Medlem

Dags o resa för mig då då :), ni får ha en undebar sommar sålänge :), jag kommer upp med updates ifall det inte är för mycket att göra där nere med nya stooora lägenheten

Permalänk
Medlem

Ha det fint i värmen, här är det ju svinkallt! :/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KsKz_91:

Dags o resa för mig då då :), ni får ha en undebar sommar sålänge :), jag kommer upp med updates ifall det inte är för mycket att göra där nere med nya stooora lägenheten

okej hur ska du då kunna uppdatera om du inte har material? trevlig semester

Skrivet av SteFFoo:

Ha det fint i värmen, här är det ju svinkallt! :/

vart bor du någon stans. i nkpg är det iaf inte kallt snarare att det är lite för varmt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Dags o resa för mig då då :), ni får ha en undebar sommar sålänge :), jag kommer upp med updates ifall det inte är för mycket att göra där nere med nya stooora lägenheten

Ha det så trevligt på semestern!!

Skrivet av SteFFoo:

Ha det fint i värmen, här är det ju svinkallt! :/

Var fan bor du? Här har det varit varmt i 3 veckor xD (börjar bli jobbigt som fan!)

Permalänk
Medlem

Här har varit typ 16 grader hela dagen
Känns som att sommaren inte har börjat ännu, tycker synd om turisterna haha

Bor på västkusten så klart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Ha det fint i värmen, här är det ju svinkallt! :/

ha kul i 37-graders hetta skullle jag så värst inte tro :O, holy fuck tur att det finns ac i huset :P, neeh men visst är det ändå trevligt med lite hetta, vi har haft det mulet och runt 15grader hela resan till kosovo, från gbg och i falkenberg där vi hälsade på kusinerna och hela vägen genom danmark, tyskland, tjeckien,hungarien, montenegro, makedinen, en bit utav serbien(bujanovac) och då fan när vi var framme i kosovo xD, holyfuck då satte vi på ac:n i bilen

Skrivet av og900turbo:

okej hur ska du då kunna uppdatera om du inte har material? trevlig semester

vart bor du någon stans. i nkpg är det iaf inte kallt snarare att det är lite för varmt

jag har ju med mig laptopen, nätagget tillammans med verktygen, lite krymp i olika storlekar, samt paracorden och system kameran!

själv bor jag i GBG, i hemlandet bor man då i Kosovo i staden Mitrovica

Skrivet av Goo5e:

Ha det så trevligt på semestern!!

Var fan bor du? Här har det varit varmt i 3 veckor xD (börjar bli jobbigt som fan!)

tackar tackar ! som jag för mig själv sa ovan...

Skrivet av SteFFoo:

Här har varit typ 16 grader hela dagen
Känns som att sommaren inte har börjat ännu, tycker synd om turisterna haha

Bor på västkusten så klart!

Västkusten skare vara !

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

tackar tackar ! som jag för mig själv sa ovan...

GÖTEBORG!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

GÖTEBORG!

Göteborg och Falkenberg är det som gäller !

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Göteborg och Falkenberg är det som gäller !

Mindre väder och mer uppdates När kommer du hem sa du? (för lat för att leta)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Mindre väder och mer uppdates När kommer du hem sa du? (för lat för att leta)

om 2 till 3 veckor hade jag tänkt :), mer än så blir det inte

Permalänk
Medlem

Tjenare !
Vill berattta att jag har det javligt skont her nere och allt ar som det ska, igar lirade man paintball i 3 timmar och 500 kulor senare var man hemma och dags att bestamma sig for alla mobler tapeter osv for nya lagenheten....jag ogillar sant har da det intear min grej lixom men tur att min morbror och kusin ar architekter samt designers sa dem kommer ju fixa detta bra :), jag kommer inte fa min paracord denna vecka da bussen som sakerna skickades i har konkat, motorn pa den strulade ett tag tills generatorn tills slut gav upp, all reparation osv kommer att ta en vecka till sager dem sa man far ju helt enkelt vanta, jag tror dock att jag kommer att borja med natagget lite smatt och loda pa 4-pins kontakten fran sata-kontakterna sa den ar i en hel slinga, jag har fixat i ordning satakontakterna -samt klippt av 7v-kabeln som blev over forstass, nar jag loder klartden sa blir det en bildupdate!

Ha det gott sa lange sverige !

Permalänk
Medlem

Skriftlig lagesuppdate:

Sorry for att jag inte har kunnat komma upp med en uppdate, jag har sen jag kommit vart ute pa fotojobb och ett brollop vilket var en utav dem storsta i hemlandet :), snacka om festtligt!, jag ska aven ut med min kusin som ar arkitekt idag for att ga runt i kosovo och kolla pa olika butiker for at valja ut det jag ska ha i rummet :D, har aven med mig en burk kameleontlack som jag planerat att anvanda nagonstans :), jag kanske kommer med en ppdate senare pa det jag gjort med natagget sa far ni lite bilder ocksa!

Ha det gott sa lange!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

Tjenare !
Vill berattta att jag har det javligt skont her nere och allt ar som det ska, igar lirade man paintball i 3 timmar och 500 kulor senare var man hemma och dags att bestamma sig for alla mobler tapeter osv for nya lagenheten....jag ogillar sant har da det intear min grej lixom men tur att min morbror och kusin ar architekter samt designers sa dem kommer ju fixa detta bra :), jag kommer inte fa min paracord denna vecka da bussen som sakerna skickades i har konkat, motorn pa den strulade ett tag tills generatorn tills slut gav upp, all reparation osv kommer att ta en vecka till sager dem sa man far ju helt enkelt vanta, jag tror dock att jag kommer att borja med natagget lite smatt och loda pa 4-pins kontakten fran sata-kontakterna sa den ar i en hel slinga, jag har fixat i ordning satakontakterna -samt klippt av 7v-kabeln som blev over forstass, nar jag loder klartden sa blir det en bildupdate!

Ha det gott sa lange sverige !

Skrivet av KsKz_91:

Skriftlig lagesuppdate:

Sorry for att jag inte har kunnat komma upp med en uppdate, jag har sen jag kommit vart ute pa fotojobb och ett brollop vilket var en utav dem storsta i hemlandet :), snacka om festtligt!, jag ska aven ut med min kusin som ar arkitekt idag for att ga runt i kosovo och kolla pa olika butiker for at valja ut det jag ska ha i rummet :D, har aven med mig en burk kameleontlack som jag planerat att anvanda nagonstans :), jag kanske kommer med en ppdate senare pa det jag gjort med natagget sa far ni lite bilder ocksa!

Ha det gott sa lange!

Me like!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

me like too

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

me like too

blir det en uppdate snart ?????

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

blir det en uppdate snart ?????

jag ska forsoka gora det naer jag aer ledig, har en del fotojobb haer nu nere nu pa olika klubbar, restuaranter, arkitektbyroer osv :), men jag har inte hunnit mer aen att jag har lodit en kabel :P, paketet med rovarorna som vi ska skicka hit kommer mot lordagen da hoppas jag att borja sleeva :D!

Permalänk
Medlem

Gemä updateeeeeee!!!

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

Gemä updateeeeeee!!!

kommer snart...har ju en uppdate ! mitt fucking paracord har kommit här i kosovo :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

kommer snart...har ju en uppdate ! mitt fucking paracord har kommit här i kosovo :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WOOHOOO!

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

gissa vad jag gör nu då ;)!