Video: Battlefield 3 med 64 spelare, flygplan och fordon

Permalänk
Medlem

Haha, kommer ihåg Black Ops. ETT självstyrt plan i luften. Spy planes och blackbird och sånt fanns ju uppe men man fick bara ha tex. en chopper gunner i luften. Och om fienden hade en uppe så fick man snällt vänta.

Permalänk
Skrivet av Thewiruz:

Vad är det du inte förstår?Spelat MW2 och COD black ops så borde du förstå ungefär hur MW3 kommer se ut!!
same old shit since MW och ännu tråkigare!

http://www.fz.se/filmer/20110810/call-of-duty-modern-warfare-...
Ser du skillnaden?

hur verkligt är det när man drar av en atombomb i en byggnad och den står kvar? COD är dött för min del!

Håller med dig. Men du kanske skulle ha varit lite tydligare i ditt inlägg. Det lät som att du jämförde/likställde BF3 med MW3

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Avstängd
Skrivet av coolacrille:

Håller med dig. Men du kanske skulle ha varit lite tydligare i ditt inlägg. Det lät som att du jämförde/likställde BF3 med MW3

höhö nej BF3 med quake 2 motorn med lite finare texturer!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Jag kom!

Visa signatur

.

Permalänk

Verkar ballt. Det som är synd är synd är att man måste ha en SUPER dator för att kunna spela detta med vettiga FPS siffror i hög grafik :'/ MEN JÄVLAR vad coolt det ser ut! OMG!

Permalänk
Medlem

kommer att knäcka MW3!!!

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut, kan knappt bärga mig..

Permalänk
Medlem

En i7 920 @ 3.8 GHz, 12 GB RAM ihop med ett eller två nya grafikkort i SLI/CF borde la inte va några problem å lira detta på ganska höga inställningar?

Längtar som fan efter detta! Fick lite riktig BF känsla igen när man såg videon

Garvade så satan åt roboten Så random!

Visa signatur

NZXT Phantom 820 - Asus Rampage IV Black Edition - Intel i7 4930K - 32 GB Corsair Dominator Platinum 2133MHz - 2x EVGA 780 Ti SLI - Corsair AX1200W PSU - 2st Samsung 840 PRO 256GB SSD- Samsung 840 PRO 512GB SSD - 2st WD Caviar Black 4TB - Windows 10 Pro 64-bit - Acer X34 Predator.

Permalänk
Medlem

Är inte ens en fråga längre om det blir ny dator till BF3, det är en självklarhet.

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Medlem

Hmm var lika imponerad av trailern till BFBC2 som många här i tråden verkar vara av denna tralier.
Lärde mig dock att ta deras traliers med en nypa salt efter det att BFBC2 släpptes om ni förstår vad jag menar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Nerdummat skitspel precis som föregångarna.

Vapnen gör knappt någon skada alls, ingen rekyl utan det är bara spray and pray som gäller. Tacka vet jag 1942.

Haha och förbeställ special edition så får man x-packet på köpet fyfan vilken skit alltså. Vadå, får man några extra vapen och nån karta till med special edition eller? Expansionen, kommer den en månad efter spelet och sen en expansion varannan månad efter det
Jag äcklas av spelindustrin!

Vapnen gjorde då alldeles lagom med skada i Alphan. Rekylen har dom sagt att dom ska tweaka.

Jag säger samma sak som på alpha forumet, det är fortfarande alpha inget demo och definitivt inte en färdig produkt.

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

0:38 in ser jag 6 st flaggor/MCOM(?) döpta A till E, tyvärr syns inga avstånd i metrar.

0:46 ifrån planet ser de ut som de sitter riktigt tight flaggorna/MCOM.

1:03 in står det A med en cirkel runt, verkar vara MCOM.

Rush på motorväg?

Videon ser trevlig men lite rörig ut. Med så mycket flygplan hoppas de har något AA fordon

Tror att det är bekräftat att rush kommer ha max 32 spelare utan flygplan, inte 100 dock.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobias75:

Vad, har du hört något om att fallskärm skulle vara bortplockat?

Nej, men jag har inte sätt nått om att det finns med, blir lite orolig.. Det måste vara med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm var lika imponerad av trailern till BFBC2 som många här i tråden verkar vara av denna tralier.
Lärde mig dock att ta deras traliers med en nypa salt efter det att BFBC2 släpptes om ni förstår vad jag menar.

detta är dock ingen cinematic trailer, det är ingame. Detta visar hur folk spelar, och kan man jämföra detta med bc2? nej, kan man jämföra det med bf2, ja.
OT detta spelet verkar så sjukligt bra. Och jag kommer spawncampa varenda jävla jetfighter för de ska flygas en hel del

Visa signatur

pro

Permalänk
Konsolgrävare

Här har du Battlefield 3 Gamescom om du missade live streamningen http://www.youtube.com/watch?v=p2n08Wlbzdg&feature=player_embedded den har också CO-OP Gameplay

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Zenzo:

Dom testade 128 till bf2 om jag minns rätt men var tydligen inte roligt att spela då

det funkar och flytter på bra Tro mig har spelat på flera sådana servra

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3,2 Ghz 16 Gb ram b300 prime+ Ssd samsung 250 Gb,Hdd 2x500 Hdd 2x 250 wd Gpu Nevida 1060 6Gb vram Os Windows 10

Permalänk
Medlem

Freaking sweeeeeeeeeeeet!!
Pants in my jizz!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Ser SJUKT intensivt ut! cant wait!

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Medlem

Ser lovande ut...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Knuppe:

Nerdummat skitspel precis som föregångarna.

Vapnen gör knappt någon skada alls, ingen rekyl utan det är bara spray and pray som gäller. Tacka vet jag 1942.

Haha och förbeställ special edition så får man x-packet på köpet fyfan vilken skit alltså. Vadå, får man några extra vapen och nån karta till med special edition eller? Expansionen, kommer den en månad efter spelet och sen en expansion varannan månad efter det
Jag äcklas av spelindustrin!

U mad bro?

Permalänk
Medlem

La en pre-order direkt efter att ha sett denna videon

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schrimp:

Tänk vad som hänt på 10 år, och tänk 10 år framåt igen.. 128 spelare, 256 spelare?
Battlefield MMO..?

Ja eftersom BF42 är 10år nu och det hade 64-spelare så borde det rimligtvis vara 64 spelare i BF5 om 10år också.

Grafiken ser riktigt sexig ut men troligtvis är det lika kasst som alla andra spel i battlefield serien. Förutom BF42.. Som jag fick ett litet sug att installera nu faktiskt.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrfresh:

haha

undrar då hur det kommer gå för dig när du ska sitta hemma å spela det

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Nej, men jag har inte sätt nått om att det finns med, blir lite orolig.. Det måste vara med!

Efter han har skjutit ett pansarskott på en stridsvagn @ 1.31 så ser du att en person landar med en fallskärm på en container, var inte orolig du.

Skrivet av Tobias75:

0:38 in ser jag 6 st flaggor/MCOM(?) döpta A till E, tyvärr syns inga avstånd i metrar.

0:46 ifrån planet ser de ut som de sitter riktigt tight flaggorna/MCOM.

1:03 in står det A med en cirkel runt, verkar vara MCOM.

Rush på motorväg?

Videon ser trevlig men lite rörig ut. Med så mycket flygplan hoppas de har något AA fordon

Båda lagen har tickets, så någon typ av conquest.

Även AA fordon är med i videon

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir en Alpha Trial på den också annars får man vänta till closed beta

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

Här har du Battlefield 3 Gamescom om du missade live streamningen http://www.youtube.com/watch?v=p2n08Wlbzdg&feature=player_embedded den har också CO-OP Gameplay

Hehe, såg precis den där videon. En av presentatörerna slinter dock lite med tungan (1:30), rätt så roligt! "...singleplayer is just the tip of the bajsberg."

http://www.youtube.com/watch?v=p2n08Wlbzdg&t=1m30s

Permalänk
Skrivet av Thewiruz:

MW fanboj!
Eller en som inte har råd att uppgradera P4an

Å ja. Att uppgradera datorn var inget dåligt val altså. Hälvvägs igenom med ett Sabertooth p67, 2600k och vengaence (LP) minnen på 8GB.
Blir 8GB till nu samt dubbla 6870, 2st stripade SSD's och lite annat och känna sig stolt över =D

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Skrivet av M1NT:

Det finns. Kan ses i video 1:29-1:31...

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Har förhandsbokat för någon månad sedan, känns som jag kommer fortsätta ha roligt framför datorn i framtiden.
BF3 köper jag helt klart för multiplayer-delen.

Visa signatur

AMD 7800X3D // Geforce RTX 4080 // 32GB DDR5 6000MHz