Köpa den här brännaren?

Permalänk

Köpa den här brännaren?

Ska beställa den här om ingen har några invändningar!

så?

Permalänk
Medlem

Vad ska du betala för den?

Visa signatur

E det så?

Permalänk

590:- inkl moms

Permalänk
Medlem

Jag skulle aldrig köpa någon datorkomponent, förutom minne, tillverkar av Samsung. Har haft problem med både cd-rom och diskar från Samsung.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sattsa på Lite-On eller LG bännare istället!

http://www.disc4you.de/news/99min.html#4

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har en samsung sw-232 och det har inte varit något problem med den.

Permalänk
Medlem

Jag har bara haft problem med grejor från samsung.
Minne är undantaget...

Visa signatur

If a word in the dictionary were mispelled, how would we know?
Steven Wright

Permalänk

Köp en Lite-On om du kan.. billga och bra!
Har brännt typ 20-skivor och krachat 1, och då brände jag i 32x med 24x skivor

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Jag kan inte säga hur pass bra/dålig denna brännare är. Men för ett halvår sedan köpte jag en Samsung 52X cd-rom. Måste säga att det är den sämsta cd-rom jag någonsin haft under mina 7år som pc-ägare. Den gav intrycket av skrot. Den lät så illa så jag inte orkade använda den. Dessutom ville den inte köras i annat än PIO-mode. Två veckor senare var den utslängd ur datorn.

En brännare som jag gillar, och funderar på att köpa är LG. Testade en LG 32x10x40 i min dator. Släden kom ut mjukt och fint utan en massa rassel etc. Läsaren upplevdes som tyst vilket jag tycker är viktigare än några sekunders kortare bränningstid. Den doftade kvalitee samtidigt som den kostade 590kr. och då ingick Nero och ide-kabel.

Permalänk

Tack för alla tips... ska köpa en LG 48x16x48 för 690:-