Läckt video visar Battlefield 3 i multiplayer

Permalänk

Sett på videon verkar det inte vara samma känsla som i BF2 som för övrigt är oslagbar, inte med det sagt att det är dåligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasnelson:

Sett på videon verkar det inte vara samma känsla som i BF2 som för övrigt är oslagbar, inte med det sagt att det är dåligt...

tro mig, videon gör inte spelet rätta, inte ens nära, om DICE inte lyckas förstöra spelet från alfa-versionen så kommer du inte sakna BF2-känslan......

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Jag vet inte om jag missförstår här men skillnaden mellan BC2 och BF2?? Seriöst?

BF2 var ju storskaligt krig medan BC2 var ett jävla CoDMW2 på en större bana :/

Angående videon: Varför är det alltid världens sämsta spelare som kommer över såna här videos? Stort plus att man kan gå prone iallafall, verkade ju inte fungera på BC2 för det var för högteknologiskt eller nåt... Fail-spel i allmänhet.

BC2 Fail spel??
Jag har lirat både Bf1942, BF2, BC2, BF3(Alpha) och man märker att BC2 är ett spel med kvalité.

Det var ett spel i "bad company" serien och inte "Battlefield" serien så om du klagar över att det inte liknade deras äldre spel så vet jag inte riktigt hur du tänker?

peace OUT!

Permalänk
Medlem

Fast bc2 var ett riktigt skitspel om du jämför med bf2 och 1942

Permalänk

När man spelat Alpha och sedan gått tillbaka till BC2 så känner man att de är klart två olika spel. BC2 är mera MW/BF (tempot, automat skjutande etc) det finns inga pauser i BC2 MP. Bra eller dåligt... Det är mera en smak sak tror jag. BF2 är en klassiker men, man kan inte bortse från många saker (OP saker), Varför blev infantry only så populärt? För att fordon kanske är grymt OP...

Man kan nästan inte jämföra BC2 med BF2 pga helt olika spel sätt. BC2 skulle inte ha fått "Battlefield" framför sig...

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Skrivet av xarl:

Fast bc2 var ett riktigt skitspel om du jämför med bf2 och 1942

Word.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg