Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av feesk:

Där skulle inte jag logga in om jag var du... Luktar scam så det skriker om det...

Eller har jag missat något? Är det en "Bekräftad" sida från Dice?

Det är den officiella Battlelog-sidan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

skicka mig istället, så kan du sitta hemma och spela:)

Hade varit snyggt att någon annan hade kommit ner till växjö för det kundbesöket

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166922:

Det är den officiella Battlelog-sidan!

Ok... NICE!!

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem

Det skulle vara ganska kul, och inte alls osannolikt, om betaservrarna går ner/laggar stup i kvarten under de första dagarna/veckorna. Vad är meningen med att "hänga på låset" för att komma in i betan?

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

Det skulle vara ganska kul, och inte alls osannolikt, om betaservrarna går ner/laggar stup i kvarten under de första dagarna/veckorna. Vad är meningen med att "hänga på låset" för att komma in i betan?

Antagligen kommer de första 2 dagarna (early access) att vara mest laggfria, för då är ju iallafall inte ALLA tillåtna att spela, och alphan funkade ju ganska klockrent förutom att klienten var trasig och krashade stup i kvarten.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Antagligen kommer de första 2 dagarna (early access) att vara mest laggfria, för då är ju iallafall inte ALLA tillåtna att spela, och alphan funkade ju ganska klockrent förutom att klienten var trasig och krashade stup i kvarten.

Fast det är ju snarare nVidias drivrutiner som kraschade stup i kvarten, och drog med sig BF3. Inte BF3-s fel.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Nya drivrutiner till Nvidia på måndag inför betan: http://bf3blog.com/2011/09/nvidia-preparing-special-drivers-f...

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Fast det är ju snarare nVidias drivrutiner som kraschade stup i kvarten, och drog med sig BF3. Inte BF3-s fel.

Nej, jag snackar om att min klient krashade till och med innan den ens kommit in i spelet de första 2 dagarna.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av fRg!!!:

Kunde inte sagt det bättre själv. Jävligt respektlöst att sitta och nöta på dem när datum redan blivit angivet.

Du har nog inte läst vad folk skrivit till supporten. Vi har inte(!) frågat om datum utan om varför vi inte fått early access mailet nu när det bara är några dagar kvar. Om den enda anledningen till att man köpte MoH var för att få early access så vore det trist att inte få den.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkah:

Okej för det står att man skall logga in med orgin account, men kanske öppnas när closed beta öppnas

"Your account is not allowed to login" står det nu för mig.. Stod något annat förut idag, men har inte fått komma in ännu efter att alphan tog slut nej ^^

EDIT:

Skrivet av flyawaynille:

Du har nog inte läst vad folk skrivit till supporten. Vi har inte(!) frågat om datum utan om varför vi inte fått early access mailet nu när det bara är några dagar kvar. Om den enda anledningen till att man köpte MoH var för att få early access så vore det trist att inte få den.

Tror inte jag har fått det heller. Köpte det via steam (förhand t.o.m.). Spelade det dock inte förens för en vecka sedan (ville egentligen bara ha beta access) och det enda jag har fått är ett mail med texten "Välkommen till Tier 1. Du är nu en del av eliten." osv. men ingen early access info ännu..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Ser ju ut att vara äkta vara.

Och jag kan hålla med honom om att det finns en hel del otacksamma 14-åringar som borde hålla käften i väntan på:
A - De växer upp och lär sig veta hut
B - Betalar sin egen dator och internetuppkoppling.

Sedan tycker jag att rubriken är lite väl dramatiskt. Lashes out? Come on...

//Farbror Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Förmodligen äkta. Söker man på google (Thank you for the feedback Battlefield 3 UK Forums) så kommer tråden upp överst, men är borta när man trycker på länken.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Hedersmedlem

Låter helt rätt i vilket fall som helst. väldigt mycket whine om en gratis beta där vem som helst får spela.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av Kinekin:

Ej fake, vad det ser ut som. Har nån form av sympati till snubben.

Tycker faktiskt att spelarnas attityd blir värre och värre genom åren. Man kan fan inte spela mer än 1 timme utan att möte minst 1 rage-player, i ett spel eller forum.

Permalänk
Medlem

Det jag tänkte. Inte kan de vara så dumma att ha det så krävande för endast medium! Med tanke på att den största delen av marknaden inte har så bra dator.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Det var goda nyheter!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

good shit

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Gör inte det då?

Varför betala extra när man lika gärna kan betala med kort?

Alla kanske inte kan/vill betala med kort, finns många anledningar, men inget som är relevant i denna tråd.

Skrivet av Aphex:

Det är bullet drop på alla vapen, utom tracer dart.
http://www.youtube.com/watch?v=q6i9tpKiWKM

Vad jag vet så har tracedart drop, men väldigt minimal drop. Siktar du rakt på över mer än halva kartan så lär du träffa ändå, är bara logiskt att den måste ha lite drop, även om den skulle vara ackurat till 99,9%

Skrivet av JHL1994:

Wth... Detta är sämre än ett demo.. Vill inte vara en av dom som klagar men vafan kan dom inte ens ge oss full grafik? Det jag väntat mest på med betan är ju att testa om mitt grafikkort pallar högsta/höga grafik inställningar

Hmm vill också ha tillgång till full grafik för att testa prestanda osv så jag kan avgöra om jag behöver ett till grafikkort eller inte.

Skrivet av Cindori:

Varför tror alla att Recommended Settings är vad som krävs för att köra på Low/Medium? Är nog snarare så att Dice har satt Recommended på det som krävs för High/Very high .... Sedan är det ju inte direkt synbar skillnad med en massa Anti Aliasing om man kör på 1920x1200 tex.

Vet inte hur det är nu, de har ju gått ut med att Recommended settings är för medium först, sedan såg jag en post om att det skulle vara för high settings, vi får se helt enkelt. I vilket fall så är det minst medium, minimum kraven är ju för att starta spelet/low mer eller mindre.

Nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Så nedskräpning är okej för att det finns städare som städar upp det?

Det där var den sämsta jämförelsen du någonsin!

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Nya drivrutiner till Nvidia på måndag inför betan: http://bf3blog.com/2011/09/nvidia-preparing-special-drivers-f...

Det låter verkligen bra

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

klarar man att spela bf3 med en AMD Athlon2 X3 440 3,0GHz och XFX Radeon HD5830 1GB?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Orka teasers! Fast det lever ju upp till sitt namn...

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått mail om early beta access ( syfta på dem som förhandsbokat på origin som jag )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Är det någon som fått mail om early beta access ( syfta på dem som förhandsbokat på origin som jag )

nope

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Avstängd

Får ut mail den 25de har jag för mig jag läste någonstans ...

Permalänk
Medlem

Den där ska visas som reklam is USA på tv:n har jag för mig.

Dålig gjord imo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Jag har inte fått än, då man måste beställa innan 25 för att få early access så tror ja man får mail den dagen

Visa signatur

Asus Z690 Gaming| Intel Core I9 12900K 5.4Ghz | Gigabyte 4090 Gaming OC | 32GB Corsair Vengeance 5200Mhz | Corsair HX1000 | Skärm: Asus ROG 31.5 Strix XG32VQ | BeQuiet Base 802