Permalänk

hjälp med 3D

visste inte vart jag skulle läga tråden:S aja iallfall: har köpt en samsung 3D skärm (S23A750D) och det följde med 3D glasögon. har ett gtx 560 Ti pch en sprilans ny gameing data så allt stödjer 3D. lyckas inte få igång 3D:/. hsr provat starta metro2033 men det visar bara två bilder brevid varandra. när man går i på skärmens OSD så finns det flera olika 3D allternativ. jag antar att man ska ha sida vid sida? när jag ska köra nvidias wizard för att starta stereoscopic så kommer detta fel medellande(bilden). har installerat om drivrutinerna till grafikkortet emn det hjälpte inte. och jag har syncat glasögona med skärmen.

tack på förhand

Visa signatur

i7 2600k ;Corsair H80i med två Noctua NF-P12 PWM;8GB Corsair Vengeance;EVGA GTX 760 4GB; Sabertooth p67; Plexgear PS-600; Crosair Force GT; Coolermaster HAF X ;

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

fail xD

För att skärmen skall kunna ta emot 120Hz krävs att man har ett grafikkort i AMD HD5000-serien eller högre samt att den ansluts via DisplayPort!

Fungerar EJ med Nvidia 3D Vision

Permalänk

men borde den inte funka genom hdmi med samsungs egna program för 3D spel(Tridef)?

Visa signatur

i7 2600k ;Corsair H80i med två Noctua NF-P12 PWM;8GB Corsair Vengeance;EVGA GTX 760 4GB; Sabertooth p67; Plexgear PS-600; Crosair Force GT; Coolermaster HAF X ;

Permalänk
Hedersmedlem

Nope!

Visa signatur

Permalänk

fan va nice...är det biligast att köpa nvidias glasögon eller ett likvärdigt grafikkort från amd? har ett GTX 560 Ti directcuII TOP från asus

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Varför inte byta skärm till en som klarar nVidia.

Visa signatur

Permalänk

ännu dyrare?

Visa signatur