Guild för oss över 18 som föredrar ett lugnt tempo.

Permalänk

Guild för oss över 18 som föredrar ett lugnt tempo.

Hej sweclockers!

Jag och min bror aktiverade I lördags våra wowkonton. Vi skapade två stycken alliancekaraktärer på aerie peak. Alla som vill spela med oss där är hjärtligt välkomna!

Vi är just nu kring level 30!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad innebär ett lugnt tempo för er då?

Permalänk
Medlem

Och vad heter ni ingame?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limerence:

Jag och min bror aktiverade I lördags våra wowkonton. Vi skapade två stycken alliancekaraktärer på aerie peak. Alla som vill spela med oss där är hjärtligt välkomna!

Vore ju bra om man visste vad ni heter också...

Visa signatur

Intel i9 9900k | ROG STRIX Z390-F GAMING | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC | Fractal Design Define R6 | Corsair AX1200 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum

Permalänk

Jag heter invalid på min krigare! Med lugnt tempo menade jag mest att vi inte har någon deadline för något

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Haha lolade så hårt när du skrev att du hete invalid, då jag tänkte det på svenska

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Skrivet av Grusburk:

Haha lolade så hårt när du skrev att du hete invalid, då jag tänkte det på svenska

Haha! Är ju en invalid night elf

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur går det för er i guilden? Vilken lvl är era gubbar på nu och har ni fått med mer vettigt folk i guilden? Har lite funderingar på att aktivera mitt konto igen o köra igång en ny gubbe så. Och är ute efter ett lugnare tempo utan gear och levlings hets.

Permalänk
Skrivet av piddepan:

Hur går det för er i guilden? Vilken lvl är era gubbar på nu och har ni fått med mer vettigt folk i guilden? Har lite funderingar på att aktivera mitt konto igen o köra igång en ny gubbe så. Och är ute efter ett lugnare tempo utan gear och levlings hets.

Mest jag, min bror och farsgubben som spelar än så länge! Men du är varmt välkommen att spela med oss!

Skickades från m.sweclockers.com