Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Same, om du vill veta lite extra skoj så är chansen ungefär 1% att man vinner i de tävlingarna jag deltagit i

Jag gick med i tävlingen på playstar.se

Såg att chansen var 1 av ca 1711 (som höjs hela tiden)
att man ens lägger tid på skiten är ju fan sorgligt

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av qif:

Vad hände med steamgruppen vi hade?

Den är kvar bara joina! Länk finns i första inlägget i tråden!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

jag har fan god lust att säga att jag ska köpa en key sen ska jag fan reporta dom och få dom bannade så är min känsla just nu x)

Permalänk
Medlem

Vissa folk har fått mer keys/ langa här plz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

Vissa folk har fått mer keys/ langa här plz

jasså? source?

Permalänk
Medlem

Sitt inte och tryck på era extrakeys, gör mig glad!

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Skrivet av Zeroastic:

jasså? source?

gissar på att han menar i torsdags då de som blivit inbjudna fick invites osv..

Permalänk
Inaktiv

Verkar som en till wave har kommit enligt playdota och reddit. Någon lyckligt sate bland svenska klockarna?

Permalänk
Skrivet av anon106584:

Verkar som en till wave har kommit enligt playdota och reddit. Någon lyckligt sate bland svenska klockarna?

Ja jag såg det, men icke fått något. Skrev upp mig för beta samma dag som The International, äger alla Valve spel, gjorde surveyn 15min efter mailet, skapade mitt Steam-konto 1-2 månader efter Steam lanserades.

Men nejdå Valve tycker inte jag är värdig en dota-key.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av korreWorre:

Ja jag såg det, men icke fått något. Skrev upp mig för beta samma dag som The International, äger alla Valve spel, gjorde surveyn 15min efter mailet, skapade mitt Steam-konto 1-2 månader efter Steam lanserades.

Men nejdå Valve tycker inte jag är värdig en dota-key.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha samma här. Var även med under steam-betan.. Det svider rejält när jag ser en bekant på facebook som skriver att han säljer sina invite nycklar istället för att bara ge dom till någon som faktiskt vill vara med på samma vilkor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Haha samma här. Var även med under steam-betan.. Det svider rejält när jag ser en bekant på facebook som skriver att han säljer sina invite nycklar istället för att bara ge dom till någon som faktiskt vill vara med på samma vilkor.

steam-betan Lol. Har aldrig hatat en mjukvara så mycket.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Igelkott:

steam-betan Lol. Har aldrig hatat en mjukvara så mycket.

Haha, kan ju tillägga att det är bland dom värsta sakerna som jag har provat på i hela mitt liv, krångligare sak fick man leta efter! Helt annan sak nu dock, som tur är. Och såhär i efterhand var det såklart ett geni-drag från Valves sida.

Permalänk
Medlem

ser mörkt ut för min del x) får väll hoppas att dom ger ut massor av keys till DH

Permalänk
Avstängd

Får se om jag kan fixa mina tre sista keys idag/asap.
Ifall någon vill bidra med en nyckel till tävlingen så är det bara att PM:a.

Tävlingen lär hända, om den händer idag vid 21:00.
Skriver väl runt en 17:00 tiden om det blir av idag.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Får se om jag kan fixa mina tre sista keys idag/asap.
Ifall någon vill bidra med en nyckel till tävlingen så är det bara att PM:a.

Tävlingen lär hända, om den händer idag vid 21:00.
Skriver väl runt en 17:00 tiden om det blir av idag.

Jag håller tummarna för dig hela dagen :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Får se om jag kan fixa mina tre sista keys idag/asap.
Ifall någon vill bidra med en nyckel till tävlingen så är det bara att PM:a.

Tävlingen lär hända, om den händer idag vid 21:00.
Skriver väl runt en 17:00 tiden om det blir av idag.

Noes! Ska ju på konsert idag. Kommer det vara en tävling, eller hade du tänkt lotta ut dem? Om det är utlottning så skriv gärna upp mig redan nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Får se om jag kan fixa mina tre sista keys idag/asap.
Ifall någon vill bidra med en nyckel till tävlingen så är det bara att PM:a.

Tävlingen lär hända, om den händer idag vid 21:00.
Skriver väl runt en 17:00 tiden om det blir av idag.

Härligt initiativ! ska hålla utkik då. Vad för typ av tävling rörs det om, eller är det inget du vill avslöja? ;P

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RawN:

Härligt initiativ! ska hålla utkik då. Vad för typ av tävling rörs det om, eller är det inget du vill avslöja? ;P

Det är fortfarande väldigt osäkert faktiskt.

@aejt -
Det kommer vara en tävling, antagligen med några frågor, eller dess liknande.
Kommer antagligen dela upp den på en-tre dagar, så alla har möjlighet för att vara med.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

låter mysigt! ska in och kolla mailen nu som vanligt var 15 minut X_X

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av craxido:

låter mysigt! ska in och kolla mailen nu som vanligt var 15 minut X_X

Måste säg även fast man vet att wavesen rullar in vid regelbundna tider, så hindrar det ändå inte en att F5a sin mail hela dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Måste säg även fast man vet att wavesen rullar in vid regelbundna tider, så hindrar det ändå inte en att F5a sin mail hela dag.

Sorgligt men ack så sant. Brukar vara på natten också så på morgonen är det bara att kolla mailen och bli besviken, samma procedur vaaaarje morgon. *suck*

Permalänk
Avstängd

Verkar inte ha någon tur med dem tre sista nycklarna.
Men jag fortsätter leta!

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Verkar inte ha någon tur med dem tre sista nycklarna.
Men jag fortsätter leta!

Puss på dig! Du är galet go som gör detta!

Hoppas du hittar någon key/invite, skule gärna hjälpt dig om jag kunnat :s ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Verkar inte ha någon tur med dem tre sista nycklarna.
Men jag fortsätter leta!

Haha förstår inte hur du får tag på keys. Har själv försökt på massor av siter och tävlingar, men aldrig haft turen med mig. Bra jobbat iaf!

Vad tror du då? Blir det någon tävling ikväll, eller tar du det någon annan gång?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RawN:

Haha förstår inte hur du får tag på keys. Har själv försökt på massor av siter och tävlingar, men aldrig haft turen med mig. Bra jobbat iaf!

Vad tror du då? Blir det någon tävling ikväll, eller tar du det någon annan gång?

Tror först det blir på onsdag, då jag kommer jobba från 19:00 till 04:00 imorgon, har en jävla spelning i stockholm.

Men jag kommer fortsätta leta efter nycklar.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Tror först det blir på onsdag, då jag kommer jobba från 19:00 till 04:00 imorgon, har en jävla spelning i stockholm.

Men jag kommer fortsätta leta efter nycklar.

Okejokej, får hålla extra utkik då. GL HF med spelningen iaf!

hahahah jo, jag med! ;P

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Tror först det blir på onsdag, då jag kommer jobba från 19:00 till 04:00 imorgon, har en jävla spelning i stockholm.

Men jag kommer fortsätta leta efter nycklar.

Skönt då hinner jag komma hem från NYC

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Inaktiv

Äntligen fick man sin nyckel, INGEN SÖMN I NATT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon106584:

Äntligen fick man sin nyckel, INGEN SÖMN I NATT!

Grattis! Hur fick du den?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av riggfisk:

Grattis! Hur fick du den?

En bekant på facebook hade lovat mig en nyckel om han inte lyckades sälja båda! Var helt inställd på att han skulle lyckas rätt lätt, så blev helt överraskad!