Permalänk

Ja, snart är man då inne på sin fjärde dag där ordern listas som "varorna packas". Jag hoppas innerligt att det är som tidigare personer i tråden sagt: CDON har släppt iväg paketen men inte uppdaterat orderstatusen.. För detta är verkligen allt annat än professionell hantering, speciellt när det handlar om lagervaror.
Gör mig inte besviken CDON :/

Visa signatur

Fractal r6 R5 3600 h115i pro 1080ti@ Accelero xtreme IV 16GB vengeance

Permalänk
Medlem

SteelSeries Siberia V2 Fullsize är dagens julklapp för 249:- vilket är sjukt bra pris så jag var tvungen att beställa då jag behöver nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

SteelSeries Siberia V2 Fullsize är dagens julklapp för 249:- vilket är sjukt bra pris så jag var tvungen att beställa då jag behöver nya.

Hoppas du har ett par andra att använda under de månaderna som cdon packar dina hörlurar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phelix:

Hoppas du har ett par andra att använda under de månaderna som cdon packar dina hörlurar.

Jag sitter med SteelSeries Siberia V1
V2 kostar mer än det dubbla överallt så jag kan vänta den extra tiden.
Den kommer inte denna vecka, men hoppas på senaste på tisdag nästa vecka

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

SteelSeries Siberia V2 Fullsize är dagens julklapp för 249:- vilket är sjukt bra pris så jag var tvungen att beställa då jag behöver nya.

Kul att även 15% rabatten fungerade (SWECNOV), alltså 211:- + frakt

Permalänk
Medlem

Och klockan 05.30 var det slut med dagens julklapp.....tillfälligt slut = går ej att köpa/beställa......Visst är det kul med CDON's julkalender...?!

Skrivet av leafbranch:

SteelSeries Siberia V2 Fullsize är dagens julklapp för 249:- vilket är sjukt bra pris så jag var tvungen att beställa då jag behöver nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av draxen:

Och klockan 05.30 var det slut med dagens julklapp.....tillfälligt slut = går ej att köpa/beställa......Visst är det kul med CDON's julkalender...?!

Oj var de slut redan 05.30. Blev grymt irriterad över att de inte gick att beställa strax innan kl. 07.00. Har sett ena ointressanta erbjudandet efter det andra ( tex leksaksugnar) och när det äntligen kommer ett som är intressant så går det inte att beställa...

Verkligen dålig PR ni skapar åt er själva CDON om dagens julklapp är slut innan de flesta ens vaknat (05.30).

Visa signatur

//Hokvinge

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hokvinge:

Oj var de slut redan 05.30. Blev grymt irriterad över att de inte gick att beställa strax innan kl. 07.00. Har sett ena ointressanta erbjudandet efter det andra ( tex leksaksugnar) och när det äntligen kommer ett som är intressant så går det inte att beställa...

Verkligen dålig PR ni skapar åt er själva CDON om dagens julklapp är slut innan de flesta ens vaknat (05.30).

Går väl att beställa nu...
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Och denna kod ger fri frakt: cNQhtm87

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Går väl att beställa nu...
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Och denna kod ger fri frakt: cNQhtm87

xY59assu - ger 50 kr rabatt istället. Alltså 228 kr inkl frakt totalt.

Beställde precis

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Beklagar att era leveranser tar längre tid. Vi har full bemanning på lagret och vi hoppas på att vara ikapp i början på nästa vecka. Tyvärr så kan jag inte prioritera någon order hur mycket jag än vill. Jag ber dem som har haft statusen packas mer än 5 arbetsdagar, att ni pm:ar mig så skall jag undersöka saken. Jag lovar inga mirakel men ska göra mitt bästa för er. När ni Pm:ar så skicka med ert ordernummer. /Andreas

Hej,

Detta gäller fortfarande, så har ni saker som fortfarande packas i mer än 5 dagar, släng iväg ett PM till mig.

/Andreas

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Detta gäller fortfarande, så har ni saker som fortfarande packas i mer än 5 dagar, släng iväg ett PM till mig.

/Andreas

En annan fråga: Har ni lagt ner chatten eller är jag blind? Funkade inte igår heller.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Jag beställde i måndags morse, blev nästan direkt att varorna packas, o först idag blev de status postad, men när jag kollar på kolli id så blev mitt gtx 580 kort skickat igår, så nu e de nära i hamn eller hur man nu säger
Dem e ju lite sega med sitt uppdaterande eller så har dem ett riktigt dåligt datasystem!

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk
Citat:

En annan fråga: Har ni lagt ner chatten eller är jag blind? Funkade inte igår heller.

Den e uppe titt som tätt

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk

Finally! Fick mail idag om att min order har postats idag, men i själva verket sorterades den redan igår. Nu håller jag tummarna för att jag får den innan helgen!

Visa signatur

Fractal r6 R5 3600 h115i pro 1080ti@ Accelero xtreme IV 16GB vengeance

Permalänk

samma här, vi bör ha den idag

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel87:

xY59assu - ger 50 kr rabatt istället. Alltså 228 kr inkl frakt totalt.

Beställde precis

Tack Beställde en nyss också!

Permalänk
Medlem

finns det någon tid för att denna ska komma in på lager?
http://cdon.se/hemelektronik/logitech_driving_force_gt_wheel_...

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av admirgaraplija:

samma här, vi bör ha den idag

Hehe ja kanske du som bor mer söder ut, men vi som rider på isbjörnar till skolan får allt vänta lite längre

Visa signatur

Fractal r6 R5 3600 h115i pro 1080ti@ Accelero xtreme IV 16GB vengeance

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att jag otrolig nöjd efter det vart strul med edin löste allt bra. Dagens lucka var kanon erbjudande :)=

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Nu har SWECNOV rabattkoden gått ut. Funkade för en timme sedan och nu hade jag precis fixat iordning min varukorg för att dra iväg beställningen och då fungerade inte koden längre. Duktigt surt. Finns ny 15% kod för december (jul)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MurdinE:

Nu har SWECNOV rabattkoden gått ut. Funkade för en timme sedan och nu hade jag precis fixat iordning min varukorg för att dra iväg beställningen och då fungerade inte koden längre. Duktigt surt. Finns ny 15% kod för december (jul)?

Samma sak för mig, står ju "Erbjudandet gäller endast tom 2011-12-20", så förstår inte riktigt vad de har gjort nu?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Casilj:

Samma sak för mig, står ju "Erbjudandet gäller endast tom 2011-12-20", så förstår inte riktigt vad de har gjort nu?

Står även "Erbjudandet gäller de 1000 första beställningarna" men det kan ju bara vara nåt tillfälligt fel.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Står även "Erbjudandet gäller de 1000 första beställningarna" men det kan ju bara vara nåt tillfälligt fel.

Jag uppfattar det som att det gäller VIP-erbjudandet, inte 5% rabatten på alla komponenter. Får hoppas att det bara är ett tillfälligt fel..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casilj:

Jag uppfattar det som att det gäller VIP-erbjudandet, inte 5% rabatten på alla komponenter. Får hoppas att det bara är ett tillfälligt fel..

Fattade det också som att första 1000 beställningarna gällde VIP-erbjudandet. Det var 15% de skulle ha till 20 dec (om jag inte fattat det fel). Ex Core i5 2500k för 1487 kr (istf ord 1750 kr) osv...

Permalänk
Medlem
Skrivet av admirgaraplija:

Jag beställde i måndags morse, blev nästan direkt att varorna packas, o först idag blev de status postad, men när jag kollar på kolli id så blev mitt gtx 580 kort skickat igår, så nu e de nära i hamn eller hur man nu säger
Dem e ju lite sega med sitt uppdaterande eller så har dem ett riktigt dåligt datasystem!

beställde också i måndags morse, men min packar dom fortfarande. är ju ändå 3 grejer tar ett tag liksom.

Permalänk
Medlem

är koden slut, satt precis med en klass-kompis som skulle beställa väldigt snart?

När kommer nästa erbjudande isåfall!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bourne94:

är koden slut, satt precis med en klass-kompis som skulle beställa väldigt snart?

När kommer nästa erbjudande isåfall!

Hej,

Swecnov koden har tagit slut, så ni har använt koden 1000 gånger.

Men vi har precis förlängt den med 500 st till!

Så nu är det bara till att beställa igen

/Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Swecnov koden har tagit slut, så ni har använt koden 1000 gånger.

Men vi har precis förlängt den med 500 st till!

Så nu är det bara till att beställa igen

/Andreas

Okej, tackar för det!:)

Då får jag säga till min "desperata" klasskompis att skynda på lite:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Dom måste ha rätt bra tryck på ordrarna borte på cdon just nu känns det som, mer än hälften av alla grejer jag beställde i söndags är redan slut på lagret :/ man får bara hoppas att statusen är bra uppdaterad på sidan så man får grejerna innan jul iaf. Och snälla cdon, försök ändra statusen till nåt annat! Man får ju bara nervsammanbrott när det fortfarande står "varorna packas" efter 5 dagar Typ "order behandlas" elr vad som helst. Annars bra jobbat med den underbara rabatten ni har, worth waiting for

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

Jag försöker att beställa med rabattkoden med det fungerar inte.

Jag går in här:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/
Ser att MSI 560 TI Twin Frozr finns i listan och lägger den i varukorgen
http://cdon.se/hemelektronik/msi_n560gtx-ti_twin_frozr_ii%252...
Loggar in på mitt konto och lägger till rabattkoden men inget händer? Jag får ingen rabatt.

Om jag lägger i något annat i korgen får jag rabatt för det men fortfarande inte för grafikkortet. Vad är det för fel?
Det är väldigt frustrerarnde för jag vill väldigt gärna köpa just det där kortet.

Är det någon som lyckas få rabatt på det?