Permalänk
Medlem

Bättre alla lägger in hax o sen står alla i spawn o vevar med kniven..

Sen skyller vi allt på dice o punkbuster.. Blir ett jäkla roligt spel för alla...
Ryggradslösa.....

Permalänk
Medlem

Hej!

Visst finns fuskandet där ute och det märks av mer eller mindre. Vissa moments är bara WTF moments som jag ibland undrar om det är ren tur eller smygfusk som ni kallar det (visste inte att smygfusk fanns). Men vanligtvis så stör jag mig inte på fuskare i allmänhet för dem brukar inte komma åt mig på det sättet. Utan jag ser ju mest på orimliga stats om nån fuskar, inte att den personen dödat mig 10 ggr i rad. Oftast ser man också hur den personen spelar om han är fuskare eller ej. Det syns ju på rörelser och reaktioner samt taktiken. Tur nog så har jag sett en del blivit kickade från servrar nu om dem fuskar.

Men jag undrar också om det inte kan ställa till problem för dem som inte fuskar men som är jävligt bra på spelet? Jag menar hur många gånger har jag inte tittat när polarn spelat cs och ägt upp en hel server för att sedan blivit kallad fuskare osv? Han är också väldigt bra på battlefield och kan på metro ex ha stats runt 70/5 med sniper. Samma med mig! jag säger inte att jag är världens bästa spelare, men fan på metro hade jag ändå ca 200 kills och 60 deaths med support och landade på 91 000 i score. Medaljerna bara rullade in! jag menar, om folk börjar bli paranoida och börjar reporta för fusk helt vilt så påverkar det dem som faktiskt kanske väldigt duktiga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SgtAMG:

Om du slutar är det ju en bra början.
Ditt sätt att resonera är allt annat än sunt, lite som att , det är helt ok att gå in och
stjäla i hus, åtminstone fram till dagen de skaffat larm.
Nä, sätt dig framför spegeln och titta dig djupt i ögonen så kanske du ser de vi andra
ser så uppenbart, att HARPAN är spelet för dig......

Det är du som jämför dataspelsfusk med inbrott så titta i din egen spegel kanske. Spel är lek.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Det är du som jämför dataspelsfusk med inbrott så titta i din egen spegel kanske. Spel är lek.

Jag betalar för mina spel o din sort förstör dem för mig. Ingen större skillnad.. säg snatteri då, som är lite lindrigare... Det är ok om man inte har ett välbetalt jobb (läs skills)?

Permalänk
Skrivet av cracko:

Okej då, jämför det med några barn som leker krig med små pinnar och slår varandra, så kommer du med en järnstång och smäller till dom över käften.
Finns bara en anledning till att fuska, att man är för dålig för att spela på riktigt.

Visa signatur

7900 xt -:- 5800x3D -:- 32gb 3800 cl 14 -:- 2x480+360

Permalänk
Skrivet av cracko:

Jag kollade innan med moderator och fick ok på att båda "sidor" fick komma till tals i fuskdebatten så länge en trevlig ton hölls. Det betyder rimligen att specifika fusk och deras funktion kan diskuteras. Funktionen när man knivar alla från andra sidan kartan har ju tex gått bra att diskutera.

Fast nu var det varken ett svar på ett debattinlägg eller sagt med otrevlig ton, den andra personen frågade vad det fanns för fusk som gjorde det han letar efter. Det är som sagt knappast ett debattinlägg.
Diskutera deras funktion betyder inte aktivt delta i spridningen av fusk.

fixade lite med språket
Visa signatur

7900 xt -:- 5800x3D -:- 32gb 3800 cl 14 -:- 2x480+360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BC2-GOKOR/#

Någon som tycker denna kille ser skum ut??
Stötte på honom på Metro och han fuskade garanterat!

sen hur kan man ha över 100% i aim?

Aim King
BC2-GOKOR
Accuracy
119%

mmm

Borde gå att få över 100% utan att fuska om man kör mycket med RPG osv mot infantri för då kan man ju lyckas med fler kill på ett skott. Säger inte att han inte fuskar säger bara att det kan va möjligt

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Borde gå att få över 100% utan att fuska om man kör mycket med RPG osv mot infantri för då kan man ju lyckas med fler kill på ett skott. Säger inte att han inte fuskar säger bara att det kan va möjligt

Fast samma kille har 97% med ett hagel. Kanske om man bara kör metro men nja?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BC2-GOKOR/itemin...

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Jag tror säkert han fuskar men gav ett exempel på hur han kunde fått 119% eftersom Thewiruz frågade "sen hur kan man ha över 100% i aim?"

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Jag själv har haft ca 140% med hagel. Tror jag ligger på 97% nu så det är lång ifrån omöjligt. Men om han har en total på över 100 så börjar man undra. Min totala ligger på ca 15. (har inte kollat hans profil då jag sitter på mobilen)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Nu får det vara färdigsnackat om hur man går till väga för att fuska här. Forumet skall inte vara en knutpunkt för hur man hittar fusk till onlinespel. Vill man ägna sig åt sådan informationsspridning/sökning så finns det andra kanaler på nätet för detta.
Huruvida man fuskar eller ej lägger jag mig inte i, men jag vill inte se någon förmedling av dessa tjänster för onlinespel här.
Extra omdömeslöst är det att ta upp sådant i en tråd som denna där folk redan är förbannade på fuskandet. Det leder bara till frustration och arga kommentarer.

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Förstår det absolut. Har kokat över x antal gånger själv i wow när bots gjort det omöjligt att tjäna guld på auktionshuset tex. Egentligen är det ju bara löjligt att bli arg över ett spel och ta sånt på allvar men det kanske tar lite tid att komma till den insikten.
Det kommer alltid att finnas fusk och fuskare i alla onlinespel och det får man tyvärr leva med. Om man ska sitta och hetsa upp sig pga det så bör man göra något annat så man inte drar på sig en hjärtinfarkt eller något sånt. Åtminstone tills dom fixat det så fuskarna blir ytterst få.

Nyper mig själv i pungen och undrar fall du är på riktig. Armen gick inge bra, pungen gjorde ont, men dessvärre så blev jag inge klokare på människorasen för det.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Förstår det absolut. Har kokat över x antal gånger själv i wow när bots gjort det omöjligt att tjäna guld på auktionshuset tex. Egentligen är det ju bara löjligt att bli arg över ett spel och ta sånt på allvar men det kanske tar lite tid att komma till den insikten.
Det kommer alltid att finnas fusk och fuskare i alla onlinespel och det får man tyvärr leva med. Om man ska sitta och hetsa upp sig pga det så bör man göra något annat så man inte drar på sig en hjärtinfarkt eller något sånt. Åtminstone tills dom fixat det så fuskarna blir ytterst få.

Du får nog hitta på annat, än förstöra spel som alla betalat för.

Känner inte längre ens för att starta BF 3, vill inte bli dödad av såna som du.

Skrivet av Bloopy:

www.google.se + "AA BF3" betala 100 pix i månaden samt stämpla dig officiellt korkad samtidigt.
Det kommer alltid finnas folk som spelar dåligt. Men man blir inte bättre för att fuska, lär dig spelet igen.
Sätt dig verkligen in i vad är det som gör att du dör. Missar du å kommer inte på vad, spela in dig själv.
Å se igenom filmen sen där du kan ta olika sekvenser för å ta lärdom.

Vanligaste felen man gör är att hålla ryggen fri, dvs man lämnar sig för öppen så nån sniper plocker en, eller så är man för högljudd.

Nä fuskare kan brinna långt så in i h-vete. Finns absolut inget värre än dom.
"Vi gör ingen skada" NÄHÄ?!?! Om ni dödar just den där killen som håller på att plocka en flagga, eller han som precis ska HS heli drivern.

1 enda som fuskar skapar så fruktansvärt mycket obalans.

MMM, du har rätt i obalansen. Körde metro så klart med flagor och det var en som fuskade i fiendelaget (minst en vad jag tror i alla fall).

Dom tryckte ner oss till våran bas nere i tunneln (vet att det är möjligt, men tror det var just fusk som gjorde detta). vet inte vad för fusk men man kunde bara sitta och gömma sig bakom väggen resten av matchen:/

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Till er som fuskar! Fuskar ni även i kortspelet Patiens också?

Hoppas på ärliga svar....

Permalänk
Medlem

värsta med hela detta fuskandet är ju att det (precis som på Svenskt dialog manér ) inte händer ett skit med dom ! dem har alltså ett fuskprogram installerat men ea/dice tycker att det enda man skall göra en reset på deras stats ????? så länge det daltas med fuskare kommer dem öka i omfattning.... stängs man av på sitt originkonto temporärt 2-3mån sedan livstid på själva spelet så kanske det blir ett par som avstår...

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Louca:

Hej!

Visst finns fuskandet där ute och det märks av mer eller mindre. Vissa moments är bara WTF moments som jag ibland undrar om det är ren tur eller smygfusk som ni kallar det (visste inte att smygfusk fanns). Men vanligtvis så stör jag mig inte på fuskare i allmänhet för dem brukar inte komma åt mig på det sättet. Utan jag ser ju mest på orimliga stats om nån fuskar, inte att den personen dödat mig 10 ggr i rad. Oftast ser man också hur den personen spelar om han är fuskare eller ej. Det syns ju på rörelser och reaktioner samt taktiken. Tur nog så har jag sett en del blivit kickade från servrar nu om dem fuskar.

Men jag undrar också om det inte kan ställa till problem för dem som inte fuskar men som är jävligt bra på spelet? Jag menar hur många gånger har jag inte tittat när polarn spelat cs och ägt upp en hel server för att sedan blivit kallad fuskare osv? Han är också väldigt bra på battlefield och kan på metro ex ha stats runt 70/5 med sniper. Samma med mig! jag säger inte att jag är världens bästa spelare, men fan på metro hade jag ändå ca 200 kills och 60 deaths med support och landade på 91 000 i score. Medaljerna bara rullade in! jag menar, om folk börjar bli paranoida och börjar reporta för fusk helt vilt så påverkar det dem som faktiskt kanske väldigt duktiga?

lol ?
Jag är inte duktig, men jämnfört med mina andra kompisar i bf3 är jag ok. Har spelat par timmar bf2 dessutom så jag var väl inte helt nybörjare.
Jag har ALDRIG !! sett någon på metro som gjort mer än 50k poäng ens!
Du har inte ens förståelse varför folk fråga sätter poängen ?
med statsen 200/60 och 91k poäng, är du nog en av världens bästa spelare.
Sen vidare, sniper 70/5 på metro?!? Kom igen!

Troll ?

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk

Något som jag märkt har försämrat spelet för oss icke-fuskare är själva toleransen mot bra resultat. En kille i min klan brukar få riktigt höga scores, ofta MVP. Problemet är bara att han blir bannad från cirka 3 servrar i veckan bara för att folk tror att han fuskar. Självklart gör han inte det men jag tror att då folk vet att cheats förekommer i stor utsträckning så tar de alla med "för bra stats" som fuskarer.

Han har själv sagt att han är jävligt trött på det hela då det i princip är omöjligt för honom att spela utan att bli anklagad/reportad/kickad/bannad.

Detta har även drabbat en av de andra i klanen då han till exempel blivit bannad från hela TV2 server-kedjan.

Skrivet av Frodda:

lol ?
Jag är inte duktig, men jämnfört med mina andra kompisar i bf3 är jag ok. Har spelat par timmar bf2 dessutom så jag var väl inte helt nybörjare.

Troll ?

Den första killen jag nämnde går lätt 170/60 på metro, så det är inte omöjligt att landa på 200 kills.

Angående 91k så är det inte svårt om man tajmar matchen rätt med att man får medaljer. Han fick 66k med bara en medalj samt 2 service stars.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk

rekord för mig på metro ligger på 43k combat (+awards etc) på en 2000tickets server. har sett folk med över 200 kills på samma server vid ett flertal gånger

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul om FZ eller nån spelsida intervjuade DICE om detta? Antar dock att det aldrig lär hända då spelsidornas jobb verkar endast bestå i att promota spelföretagens produkter...

Vad det gäller Metro så har jag lyckats få 62000 poäng en runda men då hade jag flyt och fick 3-4 medaljer under den omgången. Slet som ett djur och revivade som en galning samt hade flyt med killsen. Vill minnas att jag hade runt 120 kills...

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Oskalliator;11846106"]Något som jag märkt har försämrat spelet för oss icke-fuskare är själva toleransen mot bra resultat. En kille i min klan brukar få riktigt höga scores, ofta MVP. Problemet är bara att han blir bannad från cirka 3 servrar i veckan bara för att folk tror att han fuskar. Självklart gör han inte det men jag tror att då folk vet att cheats förekommer i stor utsträckning så tar de alla med "för bra stats" som fuskarer.

Han har själv sagt att han är jävligt trött på det hela då det i princip är omöjligt för honom att spela utan att bli anklagad/reportad/kickad/bannad.

Detta har även drabbat en av de andra i klanen då han till exempel blivit bannad från hela TV2 server-kedjan.

Den första killen jag nämnde går lätt 170/60 på metro, så det är inte omöjligt att landa på 200 kills.

Angående 91k så är det inte svårt om man tajmar matchen rätt med att man får medaljer. Han fick 66k med bara en medalj samt 2 service stars.[/QUOTE

Sa inte heller det är omöjligt?
Men du är trött på folk fråga sätter så höga poäng trots det finns massor med fuskare där ute ? Ja de är ju väldigt märkligt, att man vågar frågasätta någon som får 91k på en runda. Det är märkligt.

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Vad det gäller Metro så har jag lyckats få 62000 poäng en runda men då hade jag flyt och fick 3-4 medaljer under den omgången. Slet som ett djur och revivade som en galning samt hade flyt med killsen. Vill minnas att jag hade runt 120 kills...

Själv har jag aldrig dragit på mig över 60 kills i metro så jag antar att du är värre att ha i motståndarlaget än mig med min bot. Förstår inte hur folk menar att jag förstör för dom om jag med botten spelar sämre än riktigt bra spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Själv har jag aldrig dragit på mig över 60 kills i metro så jag antar att du är värre att ha i motståndarlaget än mig med min bot. Förstår inte hur folk menar att jag förstör för dom om jag med botten spelar sämre än riktigt bra spelare.

För att dem är bra av naturliga skäl. Dem har antagligen spenderat fruktansvärt många timmar på att bli bra. Du däremot har bara installerat ett program som gör allt jobb åt dig. Fusk är ALDRIG okej..

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Nu var detta ett exempel då jag hade extremt bra flyt samt bra medspelare. Finns ju givetvis matcher där ingenting funkar och man sitter med 8/13 KD ratio... Det som är störande med folk som använder botar är ju just att obalansen blir extremt lidande.

Om någon använder cheats och tröttnar på att hålla igen så rasar hela matchen... Har fortfarande otroligt svårt att förstå hur man med gott samvete kan medvetet förstöra för andra som jobbar och sliter med ett spel för att försöka bli duktiga?

Vad det gäller mina ev. skills så är de knappast speciellt imponerande då jag spenderat över 160h med spelet. Vissa dagar dominerar man allt men å andra sidan så spelar man som en kratta emellanåt... Tyvärr har dessa aimbots å hacks förtagit en stor del av glädjen med spelet för min del...

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frodda:

lol ?

Troll ?

Varför skulle han trolla om det? antingen är du och dina polare sämst eller så driver du.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Om någon använder cheats och tröttnar på att hålla igen så rasar hela matchen... Har fortfarande otroligt svårt att förstå hur man med gott samvete kan medvetet förstöra för andra som jobbar och sliter med ett spel för att försöka bli duktiga?

Jag håller alltid igen och ibland har jag tom mer deaths än kills men jag är förmodligen inte så representativ för de flesta fuskare har jag kommit fram till. Självklart är det segt att vara bra och bli dödad av någon som ligger på 82-5 med fusk. Att bli riktigt upprörd över det är dock, enligt mig, lite löjligt. En mer frisk reaktion hade väl varit typ " haha jäklar vad han fuskar den där killen"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Jag håller alltid igen och ibland har jag tom mer deaths än kills men jag är förmodligen inte så representativ för de flesta fuskare har jag kommit fram till. Självklart är det segt att vara bra och bli dödad av någon som ligger på 82-5 med fusk. Att bli riktigt upprörd över det är dock, enligt mig, lite löjligt. En mer frisk reaktion hade väl varit typ " haha jäklar vad han fuskar den där killen"?

Du är inte seriös. Hur gör du om någon kommer bakifrån och ska kniva dig (om ens någon lyckas)?

Kan säga att vissa gånger flyter det på bra, andra sämre.

Är det inte lika bra att du avinstallerar spelet och kör fia med knuff i stället.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Skrivet av cracko:

Eftersom du fuskar vet du inte hur det är att vara i en jämn match som svänger fram o tillbaks, hur spännande det är mot slutet och hur mycket man kämpar och gör sitt bästa för att vinna. Det är nog nåt man inte upplever när man hela tiden har ett fusk körandes i bakgrunden, matchen blir aldrig lika viktig för dig pga att du har ett fusk att luta dig mot, då blir aldrig känslan samma sak. Du missar något, och kanske därför du inte förstår hur man kan bli arg på fuskare som förstör matchen helt och hållet.

Och att du skriver i princip "jag fuskar, och ni har ingen rätt att bli arga, det är mer fel att bli arg än att fuska" är ju rent trollande egentligen, men jag spelar med ändå: Du kan inte förstå att man tar sin hobby på allvar? Kan vara vilken hobby som helst. Tänk dig in i den situationen, att du har en hobby som du älskar o nån kommer och förstör. Skulle du bli arg då skulle jag tycka det var helt okej av dig att bli det..

Permalänk
Medlem

Har lust att möblera om ansiktet på fuskare som härjar våra kära FPS spel, så mycket avskyr jag dem. Det enda de gör är att förstöra för andra, bara för att de tycker det är kul att fuska. De är inte mer än ett par snorungar med för mycket pengar att spendera ur mitt perspektiv. Hittills i Battlefield 3 har jag tagit och anmält tre st fuskare, vilka kommer bli bannade ganska snart. Är det någon här på SWEC som fuskar, då sätter jag dit dig också förr eller senare. Hade jag fått bestämma så borde vi göra såhär med varje fuskares dator;

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Har lust att möblera om ansiktet på fuskare som härjar våra kära FPS spel, så mycket avskyr jag dem. Det enda de gör är att förstöra för andra, bara för att de tycker det är kul att fuska. De är inte mer än ett par snorungar med för mycket pengar att spendera ur mitt perspektiv. Hittills i Battlefield 3 har jag tagit och anmält tre st fuskare, vilka kommer bli bannade ganska snart. Är det någon här på SWEC som fuskar, då sätter jag dit dig också förr eller senare. Hade jag fått bestämma så borde vi göra såhär med varje fuskares dator;

ahhahaha:) Sett den ett par gånger.

Men tycker det är lite överdrift att göra så med en fuskares dator(man blir ju inte bättre än dom då).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Jag skulle bli ruskigt förbannad om någon gjorde så med min dator. Fuskare eller ej så hanterar man inte en sådan situation. Just my two cents