Permalänk

Fusk i BF3

Jag tänkte göra en tråd där vi kan spela in när fuskarna fuskar och visa upp det här på forumet så att alla kan bli medvetna om vad som försegår i BF3.

Fusk i BF3:

1. Fuskaren kan döda dig ögonblickligen med vilket "vapen" som helst från var som helst. Du kan t.ex. dö av medpack, kniv, torch och fienden står kanske 300m bort i ett helt annat rum.

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=YuoJIkV8iZw
Allting träffar och skadar 1000gånger gör mycket (medic kit)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

alla fusk i bf3

Permalänk
Medlem

Det roliga är att det är en friendly mav, alltså "odödlig" eftersom friendlyfire är off.

Permalänk
Skrivet av Borix:

Det roliga är att det är en friendly mav, alltså "odödlig" eftersom friendlyfire är off.

Okej, så det var inte ens fusk?
Haha. Jag tog det för givet att det var fusk, för vem vill förstöra för sina lagkamrater på det sättet? Uppenbarligen han då, men det föll mig så onaturligt att jag inte ens tänkte på den möjligheten.

Permalänk
Medlem

TS massive f*cking facepalm... Det är en MAV (radiostyrd helikopter med kamera) som Recon har, "explosionerna" (iaf den första) beror på att sagd Recon har en polare som kör klassen Support och har satt C4 på sagd MAV.. sen de faktum att de verkar som att helikoptern buggar ur som fan om man sätter ner sagd MAV på den är en helt annan sak...

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem

Det finns inga fusk, bara ni som är dåliga förlorare, sa mamma

Permalänk
Skrivet av Inzanity:

TS massive f*cking facepalm... Det är en MAV (radiostyrd helikopter med kamera) som Recon har, "explosionerna" (iaf den första) beror på att sagd Recon har en polare som kör klassen Support och har satt C4 på sagd MAV.. sen de faktum att de verkar som att helikoptern buggar ur som fan om man sätter ner sagd MAV på den är en helt annan sak...

Japp, facepalm på mig. Men jag kan inte ens tänka mig att en person skulle vilja förstöra för andra så som han gjorde, därför antog jag att han var en fuskare. Men tydligen så var han ett stort troll. Men om man tittar på minimapen så kan man se att det är en friendly Mav.
BF3 borde verkligen fixa lite bättre fysik, en Mav som äger en heli? Haha ^^

Permalänk
Medlem

MAV? Jag såg ingen sån i klippet du länkade till, bara en känd fuskare. Han är numera nollad och troligen avstängd, men finns väl antagligen under annat namn fortfarande. Sätta c4 på maven har väl inte gått sen betan tror jag.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Skrivet av Bakwetu:

MAV? Jag såg ingen sån i klippet du länkade till, bara en känd fuskare. Han är numera nollad och troligen avstängd, men finns väl antagligen under annat namn fortfarande. Sätta c4 på maven har väl inte gått sen betan tror jag.

Jag tog bort klippet eftersom det inte fusk, men jag kan lägga upp klippet igen om du vill se hur ett troll kan förstöra i BF3.

Permalänk
Medlem

Ah ok, det behövs inte, jag har sett c4+mav-filmer förut. Men jag tror som sagt inte att man kan göra så numera, c4:an glider bara av maven

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Skrivet av Bakwetu:

Ah ok, det behövs inte, jag har sett c4+mav-filmer förut. Men jag tror som sagt inte att man kan göra så numera, c4:an glider bara av maven

Han kunde spränga våra helikoptrar utan c4.

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid söka till DICE
Anti Cheat Administrator: http://annonsoversikt.monster.se/anti-cheat-administrator-106...

Permalänk

Här är trollet som kunde förstöra våra helikoptrar utan att ha C4 eller nått sånt. Utan han har bara sin MAV.