Permalänk

samma här, fortfarande ingen key!! come on pls!

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem

dom kan nog inte ha skickat ut många nycklar inte.. sjukt när usa fick över hundra tusen då var det stor chans att komma med.. snåla jävlar och dom har inte ens servrar i EU...

Permalänk
Medlem

Ingen beta nyckel här heller

Hur är det måste jag ha aktivt WoW för att ens kunna få tillgång till D3 betan ?
Har ett Frozen WoW account just nu men har även D2+LoD på accountet, Så kan jag få betan eller måste jag ladda på WoW för att få ett aktivt account ?

Permalänk
Medlem

Satt i 2 timmar igår och försökte få tag i en av PC Gamer som skrev ut 20st nycklar åt gången på Facebook, var flera tusen som försökte ta nycklarna. Efter 1-2sekunder så var alla tagna redan.

Men efter 2 timmar lyckades jag få tag i en, fyfan vad glad man blev. Utöver det så en timme efter det lyckades jag få tag på en till ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Satt i 2 timmar igår och försökte få tag i en av PC Gamer som skrev ut 20st nycklar åt gången på Facebook, var flera tusen som försökte ta nycklarna. Efter 1-2sekunder så var alla tagna redan.

Men efter 2 timmar lyckades jag få tag i en, fyfan vad glad man blev. Utöver det så en timme efter det lyckades jag få tag på en till ^^

Gay! Dela med dig!

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Satt i 2 timmar igår och försökte få tag i en av PC Gamer som skrev ut 20st nycklar åt gången på Facebook, var flera tusen som försökte ta nycklarna. Efter 1-2sekunder så var alla tagna redan.

Men efter 2 timmar lyckades jag få tag i en, fyfan vad glad man blev. Utöver det så en timme efter det lyckades jag få tag på en till ^^

haha som jag har sagt innan, vissa folk har tur i spel:P grattis:D!
Får hoppas att jag får en beta key innan de släpper spelet:D! haha

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem

Fick en nyckel av min kompis som fick den av en kompis som fick den av en kompis..

Betan är väldigt kort. Inget jag skulle vilja "köpa" eller köpa 1 års sub till WoW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Fick en nyckel av min kompis som fick den av en kompis som fick den av en kompis..

Betan är väldigt kort. Inget jag skulle vilja "köpa" eller köpa 1 års sub till WoW.

Om du köper 1års sub till WoW så får du ju hela spelet när det släpps, inte bara Betan ;P

Permalänk
Medlem

Man får inte ens D3 betan när man köper 1års WoW sub -.-" Man får tillgång till Mist of Pandaria när det väl kommer en beta till det

Hur som helst Grats till alla som lyckats få tag på en beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

dom kan nog inte ha skickat ut många nycklar inte.. sjukt när usa fick över hundra tusen då var det stor chans att komma med.. snåla jävlar och dom har inte ens servrar i EU...

Det som är stört av Blizzard är att ge ger massa nycklar till sketna spel sidor som sedan drar nytta utan detta för att få mer folk att se över deras skit sidor.

Ge ut nycklarna utan att folk ska behöva sitta som idioter på facebook och jaga en nyckel. Sjukt jävla patetiskt.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Skrivet av Haziza:

Det som är stört av Blizzard är att ge ger massa nycklar till sketna spel sidor som sedan drar nytta utan detta för att få mer folk att se över deras skit sidor.

Ge ut nycklarna utan att folk ska behöva sitta som idioter på facebook och jaga en nyckel. Sjukt jävla patetiskt.

Jag kan lugnt erkänna att jag är en sådan idiot, har suttit och twittrat och suttit på facebook bara för att få en key!!!
Men inget av de har funkat ännu! Har inte ens haft twitter eller facebook, skapade bara för att få en beta key! hahaha

Man måste försöka allt innan man kan ge upp!

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lord Belthazor:

Jag kan lugnt erkänna att jag är en sådan idiot, har suttit och twittrat och suttit på facebook bara för att få en key!!!
Men inget av de har funkat ännu! Har inte ens haft twitter eller facebook, skapade bara för att få en beta key! hahaha

Man måste försöka allt innan man kan ge upp!

typ samma här, men jag har gett upp

Permalänk
Medlem

jag har inget blizzard spel aktiverat i nuläget men jag äger dock SC2 och jag fick via opt in dvs möjlighet att ladda ner beta clienten från B-net , mail kom också men det var mer bara som ett meddelande "grattis du är nu beta testare" ungefär.

så mängden aktiverade konton har nog inget med chansen att komma med i betan att göra.

men mestadels är det superhög latency ms så de är inte perfekta "spelupplevelser" direkt.
dock måste jag säga att precis som med många andra spel så är det ju vansinnigt mkt snyggare när man spelar själv jämfört med youtube där man aldrig kommer upp i skarpheten och den klara bilden oavsett hur hög bitrate och 1080p folk laddar upp sina klipp med.

har ej testat köra 4 players samtidigt vore skoj att prova och se om det är mer krävande eller om det är knapp märkbar skillnad på FPS:en jämfört med då man spelar själv.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

jag fick min Beta via opt-in 23/12 2011, bästa julklappen jag någonsin fått

Från Blizzard:

"You should have recently received a separate email inviting you into the Diablo III beta test. We have selected a number of long-standing Blizzard gamers to gain access to the beta in this early stage, and we're pleased to include you in that number in recognition of your history with us and your ongoing support of our games.

Thank you for your passion and contribution to the global Blizzard community; we hope you have fun playing the Diablo III beta and we look forward to your feedback.

Enjoy your adventures in Sanctuary!

Best wishes,

Blizzard Entertainment Europe
"
Kört/köpt allt utom SC2 sen Lost vikings i princip.

la till blizzardcitat
Visa signatur

Core i7 2600K @ 4.4ghz | Corsair Cooling Hydro H70 | Asus SABERTOOTH P67 B3 | 16GB Corsair 1600MHz VENGEANCE | OCZ ZX-series 1250W[ 80+ GULD | !! TriFire !! XFX HD6990 4GB (Arctic Accelero Twin Turbo kylare) + Sapphire 6970 2GB, alla "Tre" @ 901/5500mhz | 3x 24" LED 3x1080P @ 6028x1080 Eyefinity | 80GB X25 Intel SSD | Byggt i ett Fractal Define XL | Högtalare: LOGITECH Z-906 5.1 THX |

Permalänk
Medlem

nu ryktas det om datum i april nån gång så jag could care less om denna jävla stiriga hype över en sketen beta som alla verkar döda för att få på alla sidor man måste gilla på facebook och jaga... nejtack!

Permalänk
Medlem

Fick en invite i mailen i förrgår :). Slutade spela WoW innan Cataclysm släpptes så nog behöver man inte ha ett aktivt konto inte ^^ (jag äger bara upp till Lich King på kontot, dvs inga andra spel). Har inte spelat något Diablo innan men tycker atm att det är väldigt överhypat.

Visa signatur

Laptop >.>

Permalänk
Medlem

Jag kollade på mitt battle.net konto igårkväll och upptäckte att jag hade en betakey färdig där, har inte varit inloggad där på säkert 6-7 månader då jag slutade spela wow någon gång i somras. Men det var ju en trevlig överraskning att få provspela, körde en 40 min igårkväll, lvl 4 tror jag och sen fick jag allt gå att lägga mig, får bli mer i eftermiddag..

Men hur är spelet uppbygt? Har aldrig spelat något annat Diablo, dock andra hack'nslashspel men är detta bara singleplayer? eller är det så man kan integrera med andra spelare senare i spelet eller?

vet att det är dumma frågor men har kollat runt lite och fan haft svårt att hitta just vad det går ut på verkar som alla tar för givet att man lirat d1/d2

Mvh

Permalänk

GE MIG

Skrivet av Oneone:

har två st , spelar dock aldrig...

Ge mig en nyckel och jag är din slampa livet ut!!

Visa signatur

Intel Core i5 4670k gigabyte Gigabyte GA-Z87X-D3H A-Data 4x4Gb 1600mhz 4x1Tb diskar SSD 120gb Kingston r9 270X Gigabyte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvillen:

Jag kollade på mitt battle.net konto igårkväll och upptäckte att jag hade en betakey färdig där, har inte varit inloggad där på säkert 6-7 månader då jag slutade spela wow någon gång i somras. Men det var ju en trevlig överraskning att få provspela, körde en 40 min igårkväll, lvl 4 tror jag och sen fick jag allt gå att lägga mig, får bli mer i eftermiddag..

Men hur är spelet uppbygt? Har aldrig spelat något annat Diablo, dock andra hack'nslashspel men är detta bara singleplayer? eller är det så man kan integrera med andra spelare senare i spelet eller?

vet att det är dumma frågor men har kollat runt lite och fan haft svårt att hitta just vad det går ut på verkar som alla tar för givet att man lirat d1/d2

Mvh

Ja det är ett singleplayerspel med co op för max 4 spelare.

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Satt i 2 timmar igår och försökte få tag i en av PC Gamer som skrev ut 20st nycklar åt gången på Facebook, var flera tusen som försökte ta nycklarna. Efter 1-2sekunder så var alla tagna redan.

Men efter 2 timmar lyckades jag få tag i en, fyfan vad glad man blev. Utöver det så en timme efter det lyckades jag få tag på en till ^^

Vad var det för tävling? Det har jag inte hört nåt om!

Permalänk
Medlem

Jag har alltid otur när det gäller stängd beta. Tror jag aldrig har kommit in till någon stängd beta som jag har signat upp mig för...

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Har inte heller haft nån flyt för att få tag på en beta nyckel..... kommer alltid försent. Känns så tråkigt

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magenti:

Personer som dig borde förbjudas att vara på internet.
9 battlenet konton? Är du helt skadad?

Nej jag är inte skadad, är du?

Jag har en jävla hög diablo2 sen tidigare, så jag skapade 8 extra och reggade 1 på varje.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oak:

Inte bara "ett" spel utan ett aktivt spel dvs Starcraft 2 eller en löpande penumenation (aktivt konto) av WoW..

edit: Förresten så har jag själv vunnit en nyckel igår. Skit i opt-in, för EU är det fansites som gäller då det är mycket, MYCKET större odds där. Jag avslöjar inte vilken fansite jag har vunnit min nyckel på då jag har vänner som tävlar där just nu.

Detta tvivlar jag starkt på.
Då 2 polare lyckades knipa via opt-in med diablo2 på deras konto enbart.

Och man behöver verkligen inte ha aktivt wow, det har blizzard dementerat flertalet gånger när diablo3 opt-in började.

Nu har man iaf spelat betaskiten, så nu väntar man på releasen med spänning!, betan är verkligen helt sjukt kort men det visste man sen innan.

Och ja diverse fansites är enklare att knipa en betakey, opt-in är rätt vekt i eu än så länge.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Permalänk
Geeks
SweClockers