Game Developers Conference 2012 " Battlefield 3"

Permalänk
Medlem
Skrivet av edda123:

"in this highly competitive theater of war."

Förmodligen så är detta ett försök till E-sport. Kan faktiskt gå vägen. Gillade att minimapen såg ut att gå att använda till skillnad ifrån hur den är nu, katastrof.

Gillar dock inte dessa små banor, föredrar dom stora bra mycket mer.

Vill helst inte köpa detta för 130:- men man kommer bli illa tvungen pga dom nya vapnena. ><

Mjo. Blir just den expansionen gratis så tror jag man kan räkna med att det är så.
För egen del så är jag inte intresserad av detta, och har sedan ett bra tag slutat (ibland bytt spel iof ) med att tävla och spela seriöst i spel. Men jag vill ändå se en rejäl E-sportsatsning med battlerecorder, spectator mode och gärna en utökad kontrollpanel med serverinställningar såsom fordon av/på, ändra spawnpunkter osv, eftersom mod tools förmodligen är helt kört.

Permalänk

Close Quarters Artwork

http://battlefieldo.com/images/cqkeyart.jpg

Ser en helli på bilden, undrar vad den gör där ?

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Close Quarters Artwork

http://battlefieldo.com/images/cqkeyart.jpg

Ser en helli på bilden, undrar vad den gör där ?

De kanske har infört kill streaks också. Löpt hela linan ut liksom.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo primo Monitor: ASUS ROG Swift 27" MB: EVGA x79 Dark CPU: I7 4930K @ 4.7ghz Vattenkylning: DDC / Monsta 480 + 360 / EK Supremacy / Kryographics GPU covers GPU: Zotac Geforce 780 SLI Ljud: ASUS Xonar Essence STX / AKG 495NC PSU: Seasonic X-1050 RAM: G.Skill RipjawsZ DDR3-2133 4x4gb MUS/TB Steelseries Rival / 6gv2
BF4 Soldier: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Svalagorn/stats/...

Permalänk
Medlem

Close quarter??

Vill jag spela cod så spelar jag cod! Åt helevte med skiten, tråkigaste banorna i spelet är close quarter!

Blev så jävla besviken när jag läste det här.

Armored fury verkar riktigt nice dock! Synd att man får vänta ett år.

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

ja det är riktigt surt att de släppte en alpha som är i beta stadiet nu efter 6mån och alla undrar när dem skall patcha dyngan :S men nu vet man ju varför denna beta inte lämnat beta-stadiet och VARFÖR dem inte gör något åt alla hackers.. hela högen sitter ju och snider på mer map-packs å camo-packs -warfare-dogtagspacks osv...

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Ändå är metro en stor hit på dom flesta serverar. Folk måste inse att världen inte kretsar runt en själv.
Det släpps även expansion för stora miljöer, köp det ni gillar och sluta gnäll

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Jag tror nog att Close Quarters kan bli skön variation från de stora banorna. Det kommer ju två expansioner till efter det så.
"CQC" kommer nog först för dels vara intressant för CoD-spelarna innan Black Ops 2 hajpen börjar. Och för att det går fortast att sy ihop.