Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXBaconXx:

Just det där utförandet på symbolen(Röd fyrkant, vit cirkel med lutad svastika)förknippas nog mest med nazism.

Ja juste, det vart tvärtom. hah

Permalänk
Medlem

Lol@ alla pervon som väljer elins när det finns mopsar

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frontlack:

Vilket spel?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av stn1337:

Vilket spel?

/me undrar också

Permalänk
Medlem

Den nya expansionen gör att Shogun 2 blir ett rätt omspännande spel i tre olika eror. Rise of the Samurai (DLC) är i slutet av 1100-talet, och tiden för Genpei-krigen. Grundspelets kampanj utspelar sig i mitten av 1500-talet, under Sengoku-eran. Den nya expansionen Fall of the Samurai utspelas i tiden innan 1870-talet, och händelserna som ledde till Meiji-perioden (som dramatiserades i filmen The Last Samurai med Tom Cruise).

Bilderna är från Rise of the Samurai-kampanjen. Blir expansionen efter att jag är klar med den.

Anfaller en kulle

Efterföljden

Permalänk
Avstängd

Alice: Madness Returns. Precis i början. Finner den väldigt obehaglig, haha.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

En bunt till från Shogun 2: Rise of the Samurai

Mitt i en strid, blodigt värre.

En av mina Ninjor efter spelets slut.
(En parantes; Rätt roligt att folk gillar honom och det är +2 happiness i provinser han är)

Run away!

En enhet jag inte kunde hyra förrän slutet av spelet, Benkei, Tetsubo Warrior Monk Hero. Mycket bra dock, hade han bara fått vara med i några strider och få upp erfarenheten så hade de varit brutala. Research var inte min starka sida.

Slutrapport (körde långa kampanjen, där man ska ta 60 provinser (det finns 65 totalt). I sista tredjedelen är det förstås lite tråkigt, bara mop-up i princip.

Permalänk
Medlem

har hunnit klart med allt annat mass effect relaterat så nu jävlar blir det 3an!

Mass Effect 3

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Lite Minecraft natur

Visa signatur

[MAIN] | Corsair 550D | Asus P8Z68-V | MSI GTX 680 TF3 | i5 2500K | Kühler 620 | Vengeance 8GB | WD 650GB | Vertex 3 64GB | Xonar DX | AX 850W |
[HTPC] | Silverstone GD05B | Gigabyte GA-F2A75M-D3H | A6 5400K | Scythe Big Shuriken 2 | Vengeance LP 8GB | Samsung 830 64GB | Xonar DX | LITEON BD | SP E9 400W |

Permalänk
Medlem

Vanguard. Släpptes 2008, eller var det 2007. Fortfarande så otroligt fint. Blir äntligen free2play (enligt mmo logiken ) i början av sommaren.
Videodump om hur spelet kan tweaks med moderna FXAA injections <3

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Noobenu:

Inget stötande med det där. Det är en hinduisk symbol, kan lätt förväxlas med svastikan nazisterna använde. Nazisterna vred den dock så den är inte helt likadan.

Skrivet av xXBaconXx:

Just det där utförandet på symbolen(Röd fyrkant, vit cirkel med lutad svastika)förknippas nog mest med nazism.

Just därför jag la den i en spoiler tag
Det riktigt dåliga var att spelaren som har sprayat den inte blev bannad.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av astrob0y:

Lol@ alla pervon som väljer elins när det finns mopsar
http://i270.photobucket.com/albums/jj85/filip_Stalnacke/TERA2...

Haha den bilden gjorde min dag bättre. Tack <3

Permalänk
Snusfri

Mitt GTA IV buggade ur lite
Vart lite svårt att se vart man skulle, haha

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av EpicBoobs:

http://i.imgur.com/Nm9Xj.jpg

Oj oj här går det vilt till i GTA ^^

Permalänk
Medlem

Det mesta av mina 43 kills har tagits av granat Men tyvärr så fick man inga poäng heller eftersom servern kraschade

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Raderat ett antal otrevliga inlägg angående prickskyttar samt svar på dessa. Håll diskussionerna på en saklig och trevlig nivå i fortsättningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

http://i.imgur.com/Nm9Xj.jpg

Det där beror på ditt grafikkort, inget annat.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Superlight:

http://i.imgur.com/syUpj.jpg

Det mesta av mina 43 kills har tagits av granat Men tyvärr så fick man inga poäng heller eftersom servern kraschade

Jävlar nice stats

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

http://i.imgur.com/syUpj.jpg

Det borde du väl fått?
Jag klarade ett assignment igår fast servern kraschade.
Mvh.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av EW200:

Det borde du väl fått?
Jag klarade ett assignment igår fast servern kraschade.
Mvh.

Då hade jag klättrat i rank men när jag kollade i battlelog så hade jag samma rank.

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Medlem

ME3

Ber om ursäkt för FPS räknaren, hade Radeon Pro och Fraps igång samtidigt men kom inte på det förs efter en liten stund.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Inget stötande med det där. Det är en hinduisk symbol, kan lätt förväxlas med svastikan nazisterna använde. Nazisterna vred den dock så den är inte helt likadan.

Den med vit ring bakom och röd bakgrund är nazisternas. Typ såhär ser den du syftar på ut http://yogamagazine.discover-yoga-online.com/image-files/hind...

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Den med vit ring bakom och röd bakgrund är nazisternas. Typ såhär ser den du syftar på ut http://yogamagazine.discover-yoga-online.com/image-files/hind...

Jo jag tänkte tvärt-om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Vilket spel?

Skrivet av anon42512:

/me undrar också

För er två som inte orkade läsa vad det stog på bilden så är det Tera

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av j1mp492:

Snyggt, vad använder du för mods?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

För er två som inte orkade läsa vad det stog på bilden så är det Tera

Och vart fan står det Tera i den här bilden:

http://img259.imageshack.us/img259/199/witn2011111911082882.j...

Permalänk
Medlem

Path of Exile

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av stn1337:

Haha...exakt min tanke ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frontlack:

En screenshot från varje spel:)

Om du inte skriver vilka spel det är så är det bättre om du inte postar screenshots.

Permalänk
Skrivet av Zyriak:

Om du inte skriver vilka spel det är så är det bättre om du inte postar screenshots.

Säger kisen som inte postar några screenshots överhuvudtaget. Håll dig till topic istället för att fylla tråden med mer meningslöst skitsnack. Det är inte så jäkla svårt att fråga om speltitlar vid de få tillfällen då folk glömmer att skriva det från början

Lite mer wip och ett aprilskämt från Swedish Army Mod och ArmA2/OA.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro