Permalänk

Gah hoppas dom ger oss en timme till att spela :<

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk

Funkar klockrent för mig

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Funkar klockrent för mig

Du är inne alltså?

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Tacka oss för vi lider åt er

Tackar alla stresstestare! <3

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ingen som är inne än?

Permalänk
Medlem

Ööh! big news för folk, har INTE fått stress test, men jag kan logga in ändå, har dock Pre-Purchase... dock vet jag inte om man ska göra detta... alls?

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

Ööh! big news för folk, har INTE fått stress test, men jag kan logga in ändå, har dock Pre-Purchase... dock vet jag inte om man ska göra detta... alls?

Jävligt intressant det där Jag har stress test och kommer inte in...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Beror på, vad menar du med logga in? kan du joina en server och spela på riktigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Jävligt intressant det där Jag har stress test och kommer inte in...

Haha, jaa, något lurt har de för sig verkar det som

Permalänk
Permalänk

Fortfarande inte inne....

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Tjena har en snabb fråga.

Har beställt pre-purchase på komplett.se, undrar om jag kommer få email med instruktioner till betan osv, eller får jag instruktioner levererat till mig tillsammans med skivorna?

Permalänk
Skrivet av ossejo:

Tjena har en snabb fråga.

Har beställt pre-purchase på komplett.se, undrar om jag kommer få email med instruktioner till betan osv, eller får jag instruktioner levererat till mig tillsammans med skivorna?

Du får en kod som du registrerar dig med sen får du mail med info. Iaf så jag har fattat det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men man registrerar väl aldrig något password när man registrerar sin pre-purchase. Hur kan folk då påstå att dom kommer in med sin pre-purchase? med vad för password då liksom?

Permalänk
Skrivet av Xiod:

Men man registrerar väl aldrig något password när man registrerar sin pre-purchase. Hur kan folk då påstå att dom kommer in med sin pre-purchase? med vad för password då liksom?

Hmm, det vet jag inte. Tror man skapar hela accet inför betan i så fall.

EDIT: Verkar som alla utom jag har kommit in eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Hmm, det vet jag inte. Tror man skapar hela accet inför betan i så fall.

EDIT: Verkar som alla utom jag har kommit in eller?

Nej, du är inte ensam..

Permalänk
Medlem

Icke, kommer inte heller in....och beta forumet funkar knappt, verkar inte som att de är redo att släppa in de med PP än, jag hade då varit lack om jag betalat för en beta och inte ens kommer in på de officiella forumen än mindre i spelklienten!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Skrivet av Orisons:

Icke, kommer inte heller in....och beta forumet funkar knappt, verkar inte som att de är redo att släppa in de med PP än, jag hade då varit lack om jag betalat för en beta och inte ens kommer in på de officiella forumen än mindre i spelklienten!

Antar att resultatet av stress testet är att nej de har inte tillräckligt med servrar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har inte fått något mail trots att jag har förköpt spelet, men det här kanske inte ingick i det? Stresstest är iof kanske inte så mycket att hänga i granen...

*hittar på bortförklaringar för att inte bli allt för ledsen*

Permalänk
Skrivet av Hucke:

Har inte fått något mail trots att jag har förköpt spelet, men det här kanske inte ingick i det? Stresstest är iof kanske inte så mycket att hänga i granen...

*hittar på bortförklaringar för att inte bli allt för ledsen*

Med tanke på att man inte kommer in ens om man är inbjuden missar du mest frustration och tårar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väldigt konstigt, jag kommer in utan några problem, inte antagen till stresstesten (tror jag? inte fått något mail om det alls..) men pre-purchase och kommer in.

Edit: inga connection problem, loggat in och ut någon gång nu och det verkar funka fint än.

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

Väldigt konstigt, jag kommer in utan några problem, inte antagen till stresstesten (tror jag? inte fått något mail om det alls..) men pre-purchase och kommer in.

Edit: inga connection problem, loggat in och ut någon gång nu och det verkar funka fint än.

Flera som säger så. Fast det är stress test du kommer in till.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ni som försöker fast inte inbjudna, hoppas ArenaNet bannar er IP så som ni håller på. Hur tröga är ni på en skala?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem

Håller betan fortfarande på?
Skulle vara trevligt om nån kunde låta en lira lite på deras beta. Sitter mest på natten och lirar så det är nog ingen
chans att det krockar.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av iAmKato:

Ni som försöker fast inte inbjudna, hoppas ArenaNet bannar er IP så som ni håller på. Hur tröga är ni på en skala?

Det är inte riktigt användarna som bestämmer vilka som kommer in eller inte? om det har hänt något fel så kanske ni ska ta det med deras support istället för att bli arg på folk som faktiskt kan spela?

VI vet inte varför vi kan spela eller inte, det kanske är så att vi har fått invite men inte ett mail om det? det är ingen som vet i nuläget.

Sedan så är det fel hos ArenaNet just nu, antagligen, annars hade ni fått spelat, att folk som kan spela kan logga in och ut hur som helst, men att folk som inte kommer in har är deras fel, inte de andra användarnas, inte så att vi slår ut er från inloggningen?!

Vad är det som står när ni försöker logga in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Det är inte riktigt användarna som bestämmer vilka som kommer in eller inte? om det har hänt något fel så kanske ni ska ta det med deras support istället för att bli arg på folk som faktiskt kan spela?

VI vet inte varför vi kan spela eller inte, det kanske är så att vi har fått invite men inte ett mail om det? det är ingen som vet i nuläget.

Sedan så är det fel hos ArenaNet just nu, antagligen, annars hade ni fått spelat, att folk som kan spela kan logga in och ut hur som helst, men att folk som inte kommer in har är deras fel, inte de andra användarnas, inte så att vi slår ut er från inloggningen?!

"Can't log in [no beta event error]" och några mer ovanliga varianter, detta trots inbjudan då! Verkar som att det är flera utan inbjudan som kommer in än de som har en, har inte hört om en enda som har varit inbjuden och kommit in än....detta på beta forumet då....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Jag vet inte. Är kluven..... Spela lite Tera precis innan. ... mjaa fan

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

Det har stått "No beta event running" i tre timmar men nu har jag fått ett nytt "Transaction in progress". Fyfan vad nice med lite nytt!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Så hur har folk fått clienten utan ett mail?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W