Guild wars 2 köpa i butik

Permalänk
Medlem

Guild wars 2 köpa i butik

Hej !
Om man köper guild wars 2 i butik imorgon, Får man då en code med sig som man sedan skriver in och kan vara med i betan som är om några dagar ?
Samt var skulle ni köpt det i malmö ? Alltså det billigaste stället. Runt 500 kr.

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoyan:

Hej !
Om man köper guild wars 2 i butik imorgon, Får man då en code med sig som man sedan skriver in och kan vara med i betan som är om några dagar ?
Samt var skulle ni köpt det i malmö ? Alltså det billigaste stället. Runt 500 kr.

Tack

Jag är osäker på den frågan, om dom säljer Pre-Purchase Edition direkt i spelaffärerna. De flesta har ju beställt på internet.

Men om dom har det, så är det bara att du frågar dom hur det fungerar. Själv kommer jag få min beta nyckel i morgon via posten + final game i en och samma box. Köpte ifrån Discshop.se

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - Corsair HX1000 Semi Passive - Intel i7 7700K 4.2Ghz - Asus Maximus IX Hero - Corsair RBG 16GB - MSI X 1080 Ti 6GB - 2x Seagate 7200RPM 1TB - Samsung SSD 840-series 256GB - Win10 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacobski:

Jag är osäker på den frågan, om dom säljer Pre-Purchase Edition direkt i spelaffärerna. De flesta har ju beställt på internet.

Men om dom har det, så är det bara att du frågar dom hur det fungerar. Själv kommer jag få min beta nyckel i morgon via posten + final game i en och samma box. Köpte ifrån Discshop.se

Problemet är att jag har cash för det men fadern vill inte betala med sitt kort för han tycker jag har för mycket spel som jag inte ens spelar. Vad kan jag göra för att få pre access då ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoyan:

Hej !

Tack

Vet inte vilka butik som finns i malmö.

Men webhallen, komplett har ju butiker/hämtbutik vet dock ej om dom har i malmö som sagt.

Annars får du väll beställa mot postförskott men lite tråkig extra avgift.

Permalänk
Medlem

Webhallen finns i malmö. Du kan beställa från webhallen och betala i butiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BonoBono:

Hur går man till väga då ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BonoBono:

Deras webblager var slut redan i lördags vad jag såg, därför jag beställde från Discshop.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - Corsair HX1000 Semi Passive - Intel i7 7700K 4.2Ghz - Asus Maximus IX Hero - Corsair RBG 16GB - MSI X 1080 Ti 6GB - 2x Seagate 7200RPM 1TB - Samsung SSD 840-series 256GB - Win10 64-bit