Permalänk
Medlem

hur får man tag på betan måst eman förbeställa?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Japp, måste ha köpt spelet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kraskrans:

Är det någon som fått sina 2000 gems?

Du måste trycka O tror jag och mata in kreditkort nummer o.s.v (Det är gratis men dom vill testa cash shop funktionen)

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

När du köper av någon affär som har i lager, en så kallad "pre-purchase retailer" (T.ex komplett är det i Sverige) så får du en hem en låda med ett serienummer som du registrerar på ett konto du skapar, det kontot har sedan automatisk inbjudan till alla beta-event.

Köper du digital download direkt av arenanet så får du ett mail med din kod, men du registrerar den på samma sätt.

I båda fallen behöver du tanka betaklienten, inga skivor med installs säljs utan allt sköts digitalt.

Permalänk

Någon annan som får inloggningsproblem? dvs kommer in in och får "might be a routing problem" eller nått liknande+????

Vill spela men damit

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Önskar att få låna ett konto i ett par timmar inatt ev imorgon, kontakta mig så kan vi disskutera pris/byten.

Permalänk
Medlem

Slapp in, gjorde 2 quest och sen "Connection to server lost"

Permalänk
Medlem

https://twitter.com/#%21/GuildWars2

Följ deras twitter för uppdatering om loginservers

Permalänk
Medlem

Ja login servrarna verkar vara ner. Fick spela två timmar lite drygt iaf.
Det var bättre än väntat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zhatan:

Ja login servrarna verkar vara ner. Fick spela två timmar lite drygt iaf.
Det var bättre än väntat

Jag shoutade lite i chatten efter SweC medlemmar på Far Shiverpeaks men fick inget svar... är ni alla där eller? Levlar en norn ranger - skitkul

Hoppas servrarna hostar igång igen snart

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan köpa guild wars 2 prerelease edition och fortfarande kunna köra denna betan som pågår nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

Någon som vet om man kan köpa guild wars 2 prerelease edition och fortfarande kunna köra denna betan som pågår nu?

Ja! det kan du

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Tror det var slutsålt vad jag läste.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

du kan fortfarande köpa den...iallafall i deras hemsidan www.guildwars2.com står där, köp nu och var med i betan..:)

Permalänk
Skrivet av lucaz:

Tror det var slutsålt vad jag läste.

Har hört det bara va i USA men kan ju vara här med

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Fick åtminstånde spela ca 2 timmar som andra här, men sedan blev det Connection lost etc. Men jag måste säga, jäklar vilket lir! Mycket bättre än förväntat och man kan inte vänta på att få utforska mer

Permalänk
Medlem

Kom precis in, så fick jag "blackscreen" precis när jag skulle börja lira, fick lov att starta om spelet och då kommer jag inte in igen, typiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puma25:

du kan fortfarande köpa den...iallafall i deras hemsidan www.guildwars2.com står där, köp nu och var med i betan..:)

Det var då inte billigt! Finns det inga andra sidor som har?

Permalänk
Medlem

Det värsta är att även om man lyckas logga in så kan inloggningen på sin gubbe faila också och då måste man starta om klienten.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Connection lost efter ~2,5h, errors nu bara :/

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Någon som vet om mediamarkt säljer gw2 som 'förhandsbokning'? Vet att de gjorde det med SWtoR.

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Har nu spelat i cirka en timma totalt.

Jag är visserliggen bara level 4 och PVPat lite men förstår inte hypen

Combaten är nog det bedrövligaste jag upplevt i ett MMORPG, helt sjukt dåligt och "plastigt".

Får se hur det blir lite längre upp men inga positiva saker hittills.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Connection lost efter ~2,5h, errors nu bara :/

Samma här ,fast man kom in tidigare blir som en annan SweC sa att man borde nog knoppa och försöka imorn, i min sits betyder det Fordsätt drick och hoppas på bättre tider!"

SKÅL!!

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av epatnor:

Jag shoutade lite i chatten efter SweC medlemmar på Far Shiverpeaks men fick inget svar... är ni alla där eller? Levlar en norn ranger - skitkul

Hoppas servrarna hostar igång igen snart

Ja jag spelar där iaf. Men den där loka chatten fungerar väl bara i den instansen av zonen du är i eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Combaten är nog det bedrövligaste jag upplevt i ett MMORPG, helt sjukt dåligt och "plastigt".

Jag tycker det är bra förutom att det laggar som bara fan.
Det enda jag inte är ett fan av so far är egentligen grafikstilen de valt. Önskar att de inte körde så hårt på anime/manga stilen.

Permalänk
Medlem

Nice!! lyckades komma in igen

Permalänk
Medlem

Får hoppas att de optimerar spelet lite bättre till nästa beta event. Får omkring 18-40fps med speccs i sig :S

Skrivet av Meenaze:

Nice!! lyckades komma in igen

På Far Shiverpeaks?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zhatan:

Det enda jag inte är ett fan av so far är egentligen grafikstilen de valt. Önskar att de inte körde så hårt på anime/manga stilen.

Ser ingen anime/manga alls i det hela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zhatan:

Grafiken är absolut inget man ska klaga på

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define /// Asus P8Z68-V GEN3 /// Intel i7 2600k 4.4 ghz /// Cooler master hyper 212 plus /// Corsair vengeance 8gb 1600 mhz /// Asus gtx 570 dierctcu II /// Intel SSD 320 120GB// BenQ GL2440HM LED.

Bärbar: Hp pavilion dv7-5090eo /// Intel i7 2630QM 2.9 ghz /// Radeon HD 6570M 1 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Har inte pvpat något ännu men känner att combaten är lite svår att tämja