Permalänk
Medlem

Detonator Destroyer?

Såg att de släppt en ny version nu, men inget stöd för Xp!? Är inte det lite skumt egentligen.
Vilket är bästa sättet att få bort gammla detonators om man ska slänga in nya?! Orkar inte formatera...

Permalänk
Medlem

Avinstalera de gamla innan du isntalerar de nya?

Visa signatur

Är man inte bra så måste man se bra ut!

Permalänk
Medlem

Hoho, där ser man, de låg ju i den listan, måste ha fått kortslutning i huvudet.

Permalänk
Hedersmedlem

Hm, jag har aldrig avinstallerat gamla innan jag installerat nya. Varför ska man göra det egentligen?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Hm, jag har aldrig avinstallerat gamla innan jag installerat nya. Varför ska man göra det egentligen?

Bra fråga men jag har inget svar tyvärr, men jag tror att det kan vara så att de nya drivrutnerna kan förklara krig mot de gammla.

Permalänk
Medlem

Har alltid funkat utan problem att installera nya utan att avinstallera de gamla på min burk...

Permalänk
Medlem

Man blir av med de gamla filerna bara så de itne ligger och skräpar. Sedan vet jag att det var någon sorts konflikt mellan två olika beta rutiner där man var tvungen att ta bort den gamla innan den nya annars fick man ett error meddelande varje gång man starta datorn men mer än så var det inte. Allt fugerade.

Visa signatur

Är man inte bra så måste man se bra ut!

Permalänk
Medlem

Jag har haft tre olika grafikkort under denna installation, utan att formatera och installera om windows och jag kan säga er att det har sina konsekvenser, men nog inga direkt allvarliga. Det som har hänt är att när olika program, samt windows, skall hämta information om grafikkortet får jag olika uppgifter om det helatiden. Alltså windows samt övriga program vet itne riktigt vilket grafikkort det är. Jag misstänker att detta bör ge en prestanda minskning då de finns drivrutiner för tre olika grafikkort installerade.

Sen när Detonator Versionen versionen för win2k och XP släpps kan ju någon posta länk här!

Visa signatur

Intel Pentium 4 3.4GHz __ 1GB PC4200 __ Intel GMA900