Permalänk
Entusiast

Denna "Tävling" är fruktansvärt orättvis för dyslektiker :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Denna "Tävling" är fruktansvärt orättvis för dyslektiker :/

Du tävlar bara mot dig själv:)

Aldrig tänkt på detta innan, men svenska är ett skitspråk för att skriva fort. Det är mycket fokus på å ä ö och man har inte så himla bra känsla med lillfingret som ska sköta de bokstäverna.

Skriver ca dubbelt så fort på engelska ~80 ord per minut

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Tangentbordskonnässör

75WPM.. Får dock mkt bättre på andra tester, vet inte om det har med texterna att göra i detta test eller om det är sättet detta test visar text på.. Jag läser alltid det jag skriver på skärmen så att det blir rätt och det var väldigt svårt att se vad man skrivit i detta test måste jag säga.

Tycker bättre om speedracer eller fastfingers tester.

Och som Jetblack säger så är det verkligen inte skoj att skriva snabbt på svenska, det går bra mkt lättare att skriva snabbare på engelska trots att det inte är mitt modersmål.

Permalänk

Lite trött såhär på kvällen, fick bara:
Speed: 43.07 WPM
Accuracy: 96,30%, 11 mistakes
Inte stolt!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Speed: 35% WPM
Accuracy: 100%

EDIT: jävla skit sida. den ger mig fel direkt nu fast jag skriver riktigt.... har checkat 3 gånger om det var fel men nä sidan ska jävlas...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jetblack:

Du tävlar bara mot dig själv:)

Aldrig tänkt på detta innan, men svenska är ett skitspråk för att skriva fort. Det är mycket fokus på å ä ö och man har inte så himla bra känsla med lillfingret som ska sköta de bokstäverna.

Skriver ca dubbelt så fort på engelska ~80 ord per minut

Jo men när man sitter här med 27 wpm och läser alla andras resultat så blir man lite nere Hade nog fått rätt mycket högre om jag visste vad jag skulle skriva från början, sen är ju inte röda switchar optimala för att skriva heller x)

Permalänk
Hedersmedlem

Inte några meningar utan lösa ord, men roligare: http://www.phoboslab.org/ztype/
Tar ett tag innan det blir stressigt dock men den för statistik från start till att du "dör".

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Speed 40.36 Accuracy 99.71 %, 1 mistakes jösses, jag är ju riktigt kass på att skriva

Permalänk
Avstängd

Så här snabbt skriver jag

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk

70WPM i svenska, 90WPM på engelska. Vettefan varför haha

Visa signatur

Dålig yttrandefrihet på detta forum, hejdå.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Blargmode:

Jo men när man sitter här med 27 wpm och läser alla andras resultat så blir man lite nere Hade nog fått rätt mycket högre om jag visste vad jag skulle skriva från början, sen är ju inte röda switchar optimala för att skriva heller x)

Röda switchar är ju dom bästa att skriva med för fan!
It's like typing on a cloud of booooobs.

Permalänk
Medlem

Speed: 87.94 WPM
Accuracy: 99.58%
Är inte helt van att skriva med alla nio fingrar än, still learning

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Speed: 93.12 WPM
Accuracy: 97.95% 7 mistakes
Första "lyckade" försöker, gjorde 2 försök innan som slutade med en helt knallröd text, fattade inte att det var tvunget att vara 100% korrekt. ;P
Inget jävla mekaniskt tangentbord här inte. Ett logitech G19 duger finfint.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.