Permalänk
Medlem

Sidopanelen med fönster syns när man klickat på "Kundvagn" högst upp till höger

Visa signatur

NZXT H1 | AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix B550-I | G.Skill 32GB 3600MHz | ASUS RTX 3080 TUF OC 10GB | Corsair Force MP510 1TB SSD | WD Blue 1TB SSD | LG 35WN75C-B 35" UWQHD | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Superlight | Plantronics RIG 800HD

Permalänk
Inet
Skrivet av Zcorc:

Kommer ni plocka in transformer infinity 700 i 32gb?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, tyvärr är det inget som vi har tänkt ta in i dagsläget.

Skrivet av tobbetagg:

Har ni bestämt att ta in någon lan bag

Vi kollar på att ta in det. Var det någon specifik du hade tittat på?

Skrivet av Dreas89:

20min i telefonkö, 5min som först i kön och kom inte fram, me sad panda!

Har ett serviceärende uppe men tänkte slå en signal för att tonen i mailet framstod som lite hård.

Felanmälan 71 329.

Vi som har en delay på ett år, kan vi få ett nytt Sandy Brigde-moderkort skickat till oss innan vi skickar in det befintliga? Att vara utan dator i 3-4 dagar har jag inte testat på flera år och är rädd att det kan vara skadligt för hälsan.

Stundtals är det väldigt högt tryck på våra telefoner men vi gör allt vad vi kan för att få ner väntetiderna. Är det inget akut ärende så går det utmärkt att maila in till oss på service@inet.se.

Ser att du varit i kontakt med oss nu och hoppas du fått svar på alla dina frågor!

Skrivet av sirnicke:

Något står inte helt rätt till med Shinobi XL - när man lägger produkten i kundvagnen får man inte fönstersidan på köpet, utan ett vanligt Shinobi med fönsterruta. Och hur många är intresserade av ta-2-betala-för-1-erbjudanden när det gäller chassin egentligen?

Det ska vara fixat nu!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av shauni:

Skulle ni inte kunna lägga upp så man kan beställa Asrock z77 extreme4 matx? Måste ha just det kortet och det finns endast suspekta butiker att beställa det ifrån konstigt nog...

Ligger uppe nu!

http://www.inet.se/produkt/1902237/asrock-z77-extreme4-m-matx

Skrivet av Marcusk:

Hur gick det med dessa?

Inköpsavdelningen hade fått felaktig information så det är dessvärre inget som kommer in inom den närmsta tiden. Vi har dock breddat sortimentet på fläktar en hel del på sistone och hoppas du kan hitta något som passar dig!

http://www.inet.se/kategori/419/120mm

Visa signatur

Instagram

Permalänk

ja det var thermaltake tt esports battle dragon LAN bag verkar vara den bästa på marknaden

Permalänk
Inet
Skrivet av tobbetagg:

ja det var thermaltake tt esports battle dragon LAN bag verkar vara den bästa på marknaden

Ligger uppe nu! 3-5 arbetsdagar leveranstid!

http://www.inet.se/produkt/6306377/tt-esports-battle-dragonba...

lev.tid
Visa signatur

Instagram

Permalänk

Ni är fan grymma asså =D

Permalänk
Medlem

Jag måste klämma in något här. Eran Serviceavdelning är så bra att jag nästan vill komma och bjuda på en kram. Tack för en väldigt snabb och en jäkla bra service.

Nu hoppas jag bara posten är lika snabb så jag får tillbaks mitt grafikkort så jag kan sätta i gång med Diablo någon gång!

Cheers!

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brandt3n:

Jag måste klämma in något här. Eran Serviceavdelning är så bra att jag nästan vill komma och bjuda på en kram. Tack för en väldigt snabb och en jäkla bra service.

Nu hoppas jag bara posten är lika snabb så jag får tillbaks mitt grafikkort så jag kan sätta i gång med Diablo någon gång!

Cheers!

Reklamerade en hårddisk som fick extremt mycket problem vilket slutade i att den knappt startade. Skickade in denna till Inet & fick ett sms om att servicen är påbörjad och ca 10 minuter senare var det klart & fick ett svar om att de kommer byta ut hårddisken mot en liten dyrare då den jag hade, hade gått ut ur sortimentet. Håller med ovanstående, skit bra service, keep goin'!

Fast en sak, kan vara för mig men segar inte Inets hemsida för tillfället? Har extrema laddtider på deras sida just nu (började kanske 17:10>17:25)?
Får väldigt mycket timeouts om jag pingar eran sida.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Skrivet av Dumsnuten:

Reklamerade en hårddisk som fick extremt mycket problem vilket slutade i att den knappt startade. Skickade in denna till Inet & fick ett sms om att servicen är påbörjad och ca 10 minuter senare var det klart & fick ett svar om att de kommer byta ut hårddisken mot en liten dyrare då den jag hade, hade gått ut ur sortimentet. Håller med ovanstående, skit bra service, keep goin'!

Fast en sak, kan vara för mig men segar inte Inets hemsida för tillfället? Har extrema laddtider på deras sida just nu (började kanske 17:10>17:25)?
Får väldigt mycket timeouts om jag pingar eran sida.

Dom håller på att uppdatera sidan med nås funktioner

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/6901046/silverstone-temjin-tj08b-e... Ingen chans detta kommer i lager tidigare nästa vecka?
Skulle behöva det till fredagen ;/

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Dom håller på att uppdatera sidan med nås funktioner

Mvh: Eric

Detta är inte första gången utan jag upplever att den är seg varje dag vid flera tillfällen (Inte alltid). Eftersom jag plockar ihop "paket" åt andra så kan detta bli rätt jobbigt.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk

Hur ser tillgången ut för http://www.inet.se/produkt/6308752/thermalright-intel-boltthr... ? Vad för leveranstid kan jag räkna med vid en beställning?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Hej, jag undrar ifall ni skulle kunna skaffa in flera olika versioner utav noiseblocker fläktar, tycket att dem ser fantastiska ut och dem är relativt tysta. Ni har 2 versioner men skulle vilja se i olika storlekar och rpm.

Permalänk
Medlem

Hej,

Kommer ni ta in ASUS UX31A i en nära framtid? Då för ungefärliga översatta-från-dollar-till-kronor-pris, samt ungefär när det kan beräknas finnas i lager?

Mvh

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Inet
Skrivet av Brandt3n:

Cheers!

Skrivet av tobbetagg:

Ni är fan grymma asså =D

Tackar tackar

Skrivet av HerrGoreMann:

Det är det priset vi har fått från EVGA. Deras FTW-serie är deras värstingkort och ligger oftast rätt högt i pris.

Inköpsavdelningen ska dubbelkolla mot EVGA så att det verkligen stämmer dock.

Skrivet av Nivity:

http://www.inet.se/produkt/6901046/silverstone-temjin-tj08b-e... Ingen chans detta kommer i lager tidigare nästa vecka?
Skulle behöva det till fredagen ;/

Leveransen är på ingång men vi har tyvärr ingen möjlighet att påskynda på något sätt. Det finns en chans att det kommer i lager tidigare men det skulle likväl kunna bli försenat..

Skrivet av Andersson89:

Hur ser tillgången ut för http://www.inet.se/produkt/6308752/thermalright-intel-boltthr... ? Vad för leveranstid kan jag räkna med vid en beställning?

Vi har en beställning liggandes hos vår leverantör och vi väntar på ett datum från dom. I dagsläget är det helt obekräftat dessvärre.

Skrivet av SkyThread:

Hej, jag undrar ifall ni skulle kunna skaffa in flera olika versioner utav noiseblocker fläktar, tycket att dem ser fantastiska ut och dem är relativt tysta. Ni har 2 versioner men skulle vilja se i olika storlekar och rpm.

Skickat vidare detta till inköpsavdelningen!

Skrivet av Virre39:

Hej,

Kommer ni ta in ASUS UX31A i en nära framtid? Då för ungefärliga översatta-från-dollar-till-kronor-pris, samt ungefär när det kan beräknas finnas i lager?

Mvh

Det är lite för tidigt att svara på det i dagsläget. Så fort vi har information så lägger vi upp på hemsidan så ha koll där!

Skrivet av Dumsnuten:

Detta är inte första gången utan jag upplever att den är seg varje dag vid flera tillfällen (Inte alltid). Eftersom jag plockar ihop "paket" åt andra så kan detta bli rätt jobbigt.

Hm, det är inget som vi själva märkt eller fått höra.

Maila gärna tidpunkt, browser samt ISP/hastighet till dr@inet.se när det händer nästa gång så ska vi kolla i våra loggar!

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Finns det någon som helst chans att en dator med montering som beställdes i onsdags hinner bli klar under denna vecka, t.ex. fredag (7 dagar) eller är det 10 som är standard? Datorn är beställd utan Windows så den installationen samt drivrutinsinstallationer går ju inte att göra. Alla delar fanns i lager då men var tvungen att göra några ändringar under torsdag förmiddag.

Min förra gick sönder helt utan förvarning så varje dag fram till den nya anländer är en pest.

Jag undrar även vad det är som tar tid i monteringen? Folk som kan brukar väl säga att de kan bygga en dator på 2-3 timmar. Är det vanligtvis en lång kö eller är det testfasen som brukar ta tid?

Permalänk
Medlem

Har ni någon ungefärlig leveransdatum på BitFenix Prodigy (Vit)?
http://www.inet.se/produkt/6901701/bitfenix-prodigy-vit-mitx

Permalänk
Inet
Skrivet av KeanoManu:

Finns det någon som helst chans att en dator med montering som beställdes i onsdags hinner bli klar under denna vecka, t.ex. fredag (7 dagar) eller är det 10 som är standard? Datorn är beställd utan Windows så den installationen samt drivrutinsinstallationer går ju inte att göra. Alla delar fanns i lager då men var tvungen att göra några ändringar under torsdag förmiddag.

Min förra gick sönder helt utan förvarning så varje dag fram till den nya anländer är en pest.

Jag undrar även vad det är som tar tid i monteringen? Folk som kan brukar väl säga att de kan bygga en dator på 2-3 timmar. Är det vanligtvis en lång kö eller är det testfasen som brukar ta tid?

Bäst är att du kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 så kan vi kolla på din order!

Byggnationstiden ligger på 7-10 arbetsdagar för att vi oftast har ca 100 datorer eller fler i kö

Skrivet av mwi:

Har ni någon ungefärlig leveransdatum på BitFenix Prodigy (Vit)?
http://www.inet.se/produkt/6901701/bitfenix-prodigy-vit-mitx

Första leveransen beräknas komma in om 1-2veckor.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av SkyThread:

Vi har dessvärre inga planer på att utöka sortimentet med fler Noiseblocker i dagsläget.

Men inköpsavdelningen är tipsad om att intresset finns!

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Är på sugen på att köpa en dator i delar som är baserat på mITX format. kommer det att komma MSI mITX moderkort?

Visa signatur

#Framtiden

Permalänk

Köpt inets egna Taurus Ultra dator idag men hittar ingen Windows aktiverings kod.. Har fått installerat Windows som 3 dagars Prov/Trial
Finns aktiveringskoden i datorn någonstans kanske? Fick inget papper med den i kartongen.. Kan en lapp sitta under datorn lådan? Har inte tittat där
Någon hjälp?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andersson89:

Hoppas de kommer snart, har haft en beställning sen 2012-05-20 och inte något bekräftat datum än.
Blev till att köpa en annan kylare så länge och vänta. Stock-kylaren höll helt enkelt inte måttet
Den som väntar på något gott

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreppyCTRL:

Köpt inets egna Taurus Ultra dator idag men hittar ingen Windows aktiverings kod.. Har fått installerat Windows som 3 dagars Prov/Trial
Finns aktiveringskoden i datorn någonstans kanske? Fick inget papper med den i kartongen.. Kan en lapp sitta under datorn lådan? Har inte tittat där
Någon hjälp?

Aktiveringskoden ska sitta antingen på vänster eller höger sida av chassit, ganska långt ner.

Visa signatur

NZXT H1 | AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix B550-I | G.Skill 32GB 3600MHz | ASUS RTX 3080 TUF OC 10GB | Corsair Force MP510 1TB SSD | WD Blue 1TB SSD | LG 35WN75C-B 35" UWQHD | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Superlight | Plantronics RIG 800HD

Permalänk
Skrivet av CZ:

Aktiveringskoden ska sitta antingen på vänster eller höger sida av chassit, ganska långt ner.

Ja nu hittade jag den tack!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Medlem

Tack för godiset och den snabba leveransen

Permalänk
Medlem

Windows nycklar brukar ju sitta påklistrade någonstans på burken ibland på undersidan.
Det kan ju vara en bra ide att inte sätta dom för synligt så nån annan ser den och börjar använda.
Så kan ju även sitta klistrad på insidan i datorn med (kanske inte så troligt men ändå).

Ny missade jag ett sid byte igen och savrade på en fråga som redan fått en lösning.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk

@Grizzly666 Tack iallefall och vad synd att du missade en sida

@Inet Tack för godiset jag fick med i Taurus Datorn jag köpte Grymt snabb är den!

Visa signatur

Permalänk
Inet
Skrivet av TedRohlin:

Är på sugen på att köpa en dator i delar som är baserat på mITX format. kommer det att komma MSI mITX moderkort?

Tyvärr inget som vi känner till som ska vara på gång.

Du kan ju alltid testa fråga i MSIs egna tråd här på Sweclockers också!

Skrivet av FreppyCTRL:

@Grizzly666 Tack iallefall och vad synd att du missade en sida

@Inet Tack för godiset jag fick med i Taurus Datorn jag köpte Grymt snabb är den!

Tack själv

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Inet när får ni in de nya NZXT FZ nonled fläktar?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH