Kommer inte in på diablo 3........ Någon mer? -_-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Blivit utslängd 2 gånger ikväll, jag har spammat mig in på mindre än 3 minuter varje gång.

Nu får jag dock 74 så då är det bara GG....

Error 37, 74 och 3005. Var inne förut men fick lov att logga ut för jag visades som offline för alla och folk kunde skicka meddelande till mig men jag kunde inte skicka tillbaka, och det var vi 19 tiden nån gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Kom in och fick spela i 5 minuter. Sedan blev det Error 74 och jag blev utkastad.

Samma här! Brorsan fick stanna kvar men inte jag!

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Allexz:

Jag gillar verkligen gnället här

det gnälls en hel del i korea också

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4525923223

Permalänk
Medlem

Längtar till GW2...!!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Finns ju en bra anledning.

Permalänk
Medlem

Jag har kunnat spela hela kvällen i stor sett, dock med en hel del störningar. Nu kommer jag dock inte in längre.

Ni kan ju trösta er med att jag också lyckades salvage mitt vapen -.-

Så nu vet jag inte hur jag ska komma vidare i vilket fall.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Error 1, 74 och nu 37.

Det jävliga är att jag satt och vaktade en auktion som skulle smälla på om fyra minuter, ett riktigt kap som jag var säker på att vinna. Sålde ringen jag hade på mig precis innan, så nu är väl reserven borta med...

Känns lite som att få en trisslott riven...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Yay!
Hann spela i fem minuter innan både jag och bruden blev utkickade!
Skojjigt!
Men skyller inte på blizzard, förstår att det är många som vill lira

Jag tar det också med ro. Saker går fel ibland och Blizzard har ett sjukt tryck på sina servrar.

Permalänk
Medlem

Skit, blev utslängd och får nu bara error 74. Jag som tänkte lira 5h non-stop då jag är gräsänkling ikväll

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Medlem

Tråkigt när det blir så här!
Ge det ett par dagar så tror jag blizzard kommer lösa det.
Förstår inte vissa som påstår att blizzard behandlar sina kunder som skit. Tror de personerna inte att blizzard också vill att servrarna ska fungera? Tror inte blizzard hade räknat med att d3 skulle bli det mest sålda pc-spelet någonsin.
Sorry för offtopic, nått att tänka på bara

EDIT:

Skrivet av Evil Peter:

Jag tar det också med ro. Saker går fel ibland och Blizzard har ett sjukt tryck på sina servrar.

Tror det rätt taktik, man tjänar inget på att brusa upp.
Har lirat WoW i många år och blizzard har alltid skött sig där. Ibland går en server ner, men säg något onlinespel som inte har haft det problemet.

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Sötast
Skrivet av LeVvE:

Finns ju en bra anledning.

Ja, anlednignen till att jag gillar det så mycket är för att du är där varje gång och blir så upprörd över det hela.

Permalänk
Medlem

Error 37 sedan 73...sedan 74....sedan 75 och nu You were disconnected from the service (Error 61)'

Fick nu även The log in has timed out. :/

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Haha, ja du njuter väl din jävel.
Jag har försökt komma in sen jag kom hem ifrån jobbet. Har inte kommit in alls ikväll.

Permalänk
Medlem

Dom borde byta namn till Blizztard

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Kom in i ca 10 sek sedan blev jag disconnectad.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ectazy:

Tråkigt när det blir så här!
Ge det ett par dagar så tror jag blizzard kommer lösa det.
Förstår inte vissa som påstår att blizzard behandlar sina kunder som skit. Tror de personerna inte att blizzard också vill att servrarna ska fungera? Tror inte blizzard hade räknat med att d3 skulle bli det mest sålda pc-spelet någonsin.
Sorry för offtopic, nått att tänka på bara

EDIT:

Tror det rätt taktik, man tjänar inget på att brusa upp.
Har lirat WoW i många år och blizzard har alltid skött sig där. Ibland går en server ner, men säg något onlinespel som inte har haft det problemet.

Fast nu har det gått två veckor sen release och servers har varit instabila sen dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Ja, anlednignen till att jag gillar det så mycket är för att du är där varje gång och blir så upprörd över det hela.

Älskar att gnälla, är inte speciellt upprörd men gillar att gnälla bara för att ha nått att gnälla på.
Drama Queen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Fast nu har det gått två veckor sen release och servers har varit instabila sen dess.

Jag har spelat varje kväll förutom release och jag har aldrig haft några problem med kö förutom nu. Men jag har nog bara haft tur.
Förstår dock att folk blir frustrerade, men det tål att upprepas, d3 blev världens mest sålda pc-spel.
Även om blizzard räknat med att sälja mycket så tror jag inte dom räknat med att sälja SÅ mycket.
Hade det varit en mindre tillverkare så hade antagligen inte ens servrarna varit uppe.

Tror mycket whine beror på folk som inte gillar always online stuket som dom har fixat. Enligt mig är det det bästa som kunde hända så man äntligen kan slippa alla dupes.

EDIT: Och enligt mig kan det vara värt med lite ostabila servrar dom första 2 veckorna istället för att hela spelet blir sönder dupat som d2, men det är bara min åsikt.

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Efter 6 timmars nötande föll även jag ner i error 37 träsket :'(

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Sötast
Skrivet av twisted_cain:

Haha, ja du njuter väl din jävel.
Jag har försökt komma in sen jag kom hem ifrån jobbet. Har inte kommit in alls ikväll.

Haha, ja det kan du tro.

Men du jobbar så pass lite att du har inte rätt att gnälla ändå så ;D
Du kan ju passa på att klappa din katt som ligger och gråter pga D3

Skrivet av LeVvE:

Älskar att gnälla, är inte speciellt upprörd men gillar att gnälla bara för att ha nått att gnälla på.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som får connection med bnet servers men inte kmr genom authentication? :S

har googlat runt men jag hittar inte error 61 någonstans :S och ja jag har skrivit mitt lösenord rätt xD har hänt flera ggr på rad

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

JAG ÄR INNE!!

Permalänk
Medlem

Nu är jag inne, äntligen!

Permalänk
Medlem

Ändrade till The Americas och den gubben jag skapat där.
Loggar in väljer gubben, klickar resume game och går ut och köttar fiender.

Loggar ur och väljer tillbaka region Europe och får Servers are busy eller alla andra koder, "they must hate us UroPians".

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Haha, ja det kan du tro.

Men du jobbar så pass lite att du har inte rätt att gnälla ändå så ;D
Du kan ju passa på att klappa din katt som ligger och gråter pga D3

FU!

Jobbar ju mer än heltid nu när chefen ordnar ny unge. Så det blir faktiskt inte mycket speltid och när det gäller katten så är hon rätt glad på mig idag.
Laserpekarleksaken gör nytta.

Permalänk
Skrivet av twisted_cain:

FU!

Jobbar ju mer än heltid nu när chefen ordnar ny unge. Så det blir faktiskt inte mycket speltid och när det gäller katten så är hon rätt glad på mig idag.

Och nu kom jag in. Bye bye fuckers.

Permalänk
Sötast
Skrivet av twisted_cain:

FU!

Ja, den går väl 24/7, stackarn kommer få en psykos.
Ordnar ny unge vet jag inte riktigt hur jag skall tolka.

Permalänk

Jag tycker bäst om error 3005, då slipper jag copy-pasea lösenordet varje gång ^.^

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Ni vet väl vad som händer när det blir snöstorm? tåget stannar, samma hos Blzzard! *HOIHOIHOI*

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Ja, den går väl 24/7, stackarn kommer få en psykos.
Ordnar ny unge vet jag inte riktigt hur jag skall tolka.

Jamen, hans fru håller på att kläcka.