Permalänk
Medlem
Skrivet av FreppyCTRL:

@Grizzly666 Tack iallefall och vad synd att du missade en sida

@Inet Tack för godiset jag fick med i Taurus Datorn jag köpte Grymt snabb är den!

Skickades från m.sweclockers.com

Har dom börjat trycka i godis i burkarna med nu
Jag som trodde det bara låg i kartongerna

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Inaktiv

Lite högt pris på det här va?
http://www.inet.se/produkt/1901962/msi-p67a-gd65-rev-b3
På prisjakt ligger det på dryga 1200 kr

Permalänk
Medlem

Ny SSD - Check !
Tack ytterligare en gång, Inet ;D

Pingvinstången smakade kadaver däremot...

Visa signatur

| Intel i5-2500K @ 4,5ghz | MSI P67A-C45 REV B3 | Corsair Vengeance 16GB 1600mhz | SSD A-data SP900 128gb | Fractal Design 650W | HDD Samsung 1TB x2 | ASUS GeForce GTX680 DirectCUII TOP | Noctua NH-U12P SE2 | Corsair 800D | Samsung S27A950D 27" | Ducky SHINE3 TKL | Ace Edge 3200 | Seagate EE 2 TB x2 |
Citera gärna !

Permalänk
Medlem

Kommer ni finnas på plats på Dreamhack Summer 2012?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Hm va? Sa någon godis?

Bäst jag beställer lite komponenter då

Skrivet av Konichiwa:

Kommer ni finnas på plats på Dreamhack Summer 2012?

Undrar samma sak som Konichiwa

Permalänk
Medlem

Grattis till erat köp!

IGEN

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Grattis till er och alla på JME Data som blir återanställda!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Önskar er all lycka i Skåneland!

Permalänk

Hej Inet!

Jag vill bara säger att jag TOKDIGGAR ert företag. Ni är verkligen underbara! Ni har bra priser, extremt snabb leverans och hjälpsam personal. Jag gillar att ni är ett snällt företag som (enligt sweclockers artikel) återanställer JME-datas personal och så. Det verkar som att ni bara vill hjälpa, precis som med garantiärendena för datorbutikens kunder när den sajten gick ner. Ni verkar lyssna på vad era kunder vill ha och anstränger er lite extra för oss entusiaster. Ni är toppen!

När jag ändå skriver vill jag påpeka en liten sak. Filtreringsfunktionerna på er hemsida är inte 100% varken funktionalitet eller design. Vad gäller funktionalitet så kan man t.ex. inte filtrera ut/fram ljudlösa nätagg. Man kan inte heller enkelt se vilken grad av 80+ de är. Det blir alltmer vanligt med grader högre än Bronze nu. Designmässigt så kanske några reglage eller så liknande Prisjakt vore snyggare/enklare än drop-downs. Det kan jobbas lite på.

Återigen, ni är superbra!

PS: Skulle ni kunna knopa ihop lite fler "färdiga" vatten-kylningskit?

Visa signatur

PC Kontoret: Ryzen 9950X, 64GB, 7900 XT
PC Spelrum: Ryzen 5800X, 32GB, 6800 XT

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MOBO:Asus MAXIMUS V GENE CPU:i7 2700k (H100), GPU:ASUS GTX 680, RAM:Corsair 16gb 1600mhz, SSD:830 256gb + 64gb,
HDD:F3 1tb, Chassi:Arc mini, PSU:Newton R2 650w.

Permalänk
Medlem

Hej, jag ska total modda Temjin 07 under sommarlovet men jag undrar ifall ni har tänkt att uppdatera era så dem har usb 3.0 såg att det bara fanns gamla versionen med usb 2. Har också lagt märke till att det inte fanns några uppdateringskit till usb 3.0 heller.

Permalänk
Medlem

Varför får man inte spel från Inet direkt i brevlådan? Nu när jag måste åka in till stan och hämta hade det det blivit billigare att köpa från typ CDON som skickar direkt hem. Suck.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in fler usb-minnen i lager. Väldigt dåligt sortiment på den biten. Bara en 64gb med usb 3 t.ex.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Har ni några planer på att ta in fler usb-minnen i lager. Väldigt dåligt sortiment på den biten. Bara en 64gb med usb 3 t.ex.

Dåligt?
De har väl >40 att välja på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Dåligt?
De har väl >40 att välja på.

Det finns faktiskt endast 1 usb minne med 64GB på. Inet har gott om usb minnen runt 8-32 GB, men om man letar efter större så är sortimentet litet

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkyThread:

Hej, jag ska total modda Temjin 07 under sommarlovet men jag undrar ifall ni har tänkt att uppdatera era så dem har usb 3.0 såg att det bara fanns gamla versionen med usb 2. Har också lagt märke till att det inte fanns några uppdateringskit till usb 3.0 heller.

De kommer förmodligen inte ta in fler TJ07s, de säljs inte i stora mängder. Här finns den med USB 3 och billigare än Inet:

http://www.proshop.se/Datorchassi/SilverStone-Temjin-TJ07B-US...

Permalänk

När öppnar butiken i Malmö då ?

Permalänk

Fan va skönt det ska bli med butik i malmö så man slipper krångla med posten men plånboken kommer svälta ännu mer än vad den redan gör.

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

http://www.inet.se/produkt/5321545/noiseblocker-nb-blacksilen...
Är det något som ni kan ta in fler utav? Och i såna fall hur pass snart?

Trevlig helg.

Permalänk
Medlem

halloj, tänkte fräsha till mitt system lite med http://www.inet.se/kundvagn/visa/1859031/2012-06-01 kan det vara en bra uppgradering? samt så undrar jag vad det är för skillnad på Corsair Cooling Hydro H60 och H40 rent prestandamässigt?

mna nuvarande prylar borde väl stå härunder tror jag, tacksam för svar

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965 3,68Ghz Black Edition | MODERKORT: ASUS SABERTOOTH 990FX | GPU: AMD radeon HD 6970 | PSU: Silver power 850w | CHASSI: Bitfenix merc ljuddämpad | RAM: Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 1600MHz | OS: Windows 7 professional 64bit | HDD: 6st på sammanlagt 5Tb | KYLNING: Corsair Hydro H40 CPU Kylare, NZXT SENTRY 2 LCD Fläktkontroller

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/5310022/intel-core-i7-3770k-3-5ghz...

Priset något felaktigt måntro?

Permalänk

I dom tre av dom fyra senaste beställningarna var det inte med någon pingvinstång.
Lite besviken måste jag säga. Börjar lagret ta slut?

Visa signatur

En gång hade jag ERGO nu har jag datorer.

Permalänk
Medlem

Varför är ni så mycket dyrare på 7850 än de andra aktörerna? Billigaste på Komplett kostar 2099:-, billigaste på CDON kostar 2090:-.

Det är dock inte samma "märke" de båda är Sapphire och erat är XFX. Men det är nästan 300kr skillnad på dem! Är dom så mycket dyrare att köpa in eller?

På 7870 är det ännu större skillnad. Där kostar eran billigaste 3380 medans CDONs billigaste kostar 2795! Sjukt stor skillnad.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantsoff:

Varför är ni så mycket dyrare på 7850 än de andra aktörerna? Billigaste på Komplett kostar 2099:-, billigaste på CDON kostar 2090:-.

Det är dock inte samma "märke" de båda är Sapphire och erat är XFX. Men det är nästan 300kr skillnad på dem! Är dom så mycket dyrare att köpa in eller?

På 7870 är det ännu större skillnad. Där kostar eran billigaste 3380 medans CDONs billigaste kostar 2795! Sjukt stor skillnad.

Service, gratis frakt och godis kostar pengar och skall tas ut någonstans.
Cdon säljer med microförtjänst för att sno marknadsandelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det var dock helt olika tillverkare så de kanske är billigare?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Inaktiv

http://www.inet.se/produkt/5310024/intel-core-i5-3450s-3-0ghz...
Står fel i rubriken.
2,8GHz, som det står i specifikationerna, stämmer.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Gratis frakt?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Gratis frakt?

Vid köp för minst 500kr tar inet inget extra för frakt.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Vid köp för minst 500kr tar inet inget extra för frakt.

Skulle inte riktigt kalla det gratis frakt, men låt gå.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |