Permalänk

Drivrutins fel??

Hejsan! Installerade om windows 7 på min sdd . Jag installerade nvidias drivrutiner för mitt nvidia 580gtx , Sen när jag startar om datorn så ser jag bara bakgrundsbilden ! kommer ingen vart , ser bara den ...Någon som vet hur jag löser detta???
Mycket tacksam för svar

Permalänk

testa att starta datorn i felsäkert läge och tagit bort grafikdrivrutinerna starta om datorn och installera nyaste drivrutinerna.

Permalänk
Skrivet av ripper_viruset:

testa att starta datorn i felsäkert läge och tagit bort grafikdrivrutinerna starta om datorn och installera nyaste drivrutinerna.

har gjort det...funkade inte :/

Permalänk
Medlem

Du har inget annat grafikkort (eller internt/integrerat) att återställa med? Dvs en annan modell än Geforce GTX, med andra drivare.

//Lasse

Permalänk
Skrivet av Lasse468:

Du har inget annat grafikkort (eller internt/integrerat) att återställa med? Dvs en annan modell än Geforce GTX, med andra drivare.

//Lasse

ja jag har ju ett integrerat som jag kör på nu ( Körde fel säkert läge och avaktiverade 580gtx) . har installerat om drivisarna många gånger men ingen funkar.... allt funkade finfint innan jag installerade om win 7

Permalänk

har du fortfarande problem?

Permalänk
Medlem

Har du fler en en skärm/tv inkopplad?

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

haha tänkte fråga samma sak om ha fortfarande hade problem

Permalänk
Medlem

Samma problem här med, dock med ett 470. Kanske ska överväga AMD istället när ersättningskortet ska väljas...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av ggustavsson:

Har du fler en en skärm/tv inkopplad?

jag har bara en skärm inkopplad ....

Och problemet finns fortfarande kvar

Permalänk

testa CTRL+ALT+DELETE starta aktivitets hanteraren klicka på applikationer, välj ny aktivitet skriv in: explorer.exe och tryck ok.

hoppas det funkar det kanske inte står precis likadant i din aktivitetshanterare (min är engelsk) så jag har översatt själv lycka till

mvh.