Permalänk
Skrivet av A_Müller:

Jahap, så hann man inte kolla igen .__.

Kolla din inkorg, du har PM

Visa signatur

Vad hände med brun 7?

Permalänk

Jag har en key kvar ifall någon är intresserad

Pma isåfall

Permalänk
Skrivet av kid_orange:

Jag har en key kvar ifall någon är intresserad

Pma isåfall

Skickad

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul om någon kunde skicka en key så man kunde prova innan man punga ut med 500kr.

Visa signatur

Intel i7 9900k 5,0GHz | G. Skill 32Gb 3800MHz | Asus Maximus X Hero
EVGA 1080 FTW | Corsair AX 860i

Permalänk
Medlem

Även jag skulle vara mycket tacksam för en guestpass key, är inte helt övertygad om mitt gamla grafikkort orkar med D3 så jag skulle gärna testa lite först.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja testa D3 innan jag köper det. Någon som har ett guestpass att PM:a över till mig?

Permalänk
Skrivet av Kapten Kanalje:

Kolla din inkorg, du har PM

Tackar
Men jag hittar inget ><

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få ett guestpass. Har länge vealt testa D3 Spelat en del D2.

Permalänk
Medlem

Guest Pass

Skulle vara tacksam ifall ngn har ett extra pass:)

Permalänk

Gästpass

Hej Clockers! Tacksam om någon har en kod. Visserligen släpps "Starter edition" fritt om dryga veckan, men jag vill ju testa nu!

Permalänk
Medlem

Försten som pmar mig får en kod !

Visa signatur

[ Cooler Master haf 912+ ] [ Corsair 850TX ] [ Intel core i7 - 950 ] [ Noctua NH-D14 ] [ Asus X58 Sabertooth ] [ Gigabyte GTX580 ] [ Corsair 6gb 1600MHz ] [ OCZ Vertex 3 120Gb + 1TB Hdd ] [ Win7 x64 Pro ]

Old but Gold...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SaXzoR:

Försten som pmar mig får en kod !

PM:at !

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem

Guest pass

Skulle extremt gärna ta emot ett guestpass om en vänlig själ!! Pm uppskattas!

Permalänk
Medlem

Jag vore väldigt tacksam för ett guestpass i pm.

Permalänk
Medlem

Ger bort ett The americas guestpass, den som pmar mig först får det.

Visa signatur

[ Cooler Master haf 912+ ] [ Corsair 850TX ] [ Intel core i7 - 950 ] [ Noctua NH-D14 ] [ Asus X58 Sabertooth ] [ Gigabyte GTX580 ] [ Corsair 6gb 1600MHz ] [ OCZ Vertex 3 120Gb + 1TB Hdd ] [ Win7 x64 Pro ]

Old but Gold...

Permalänk
Medlem

Ingen som vill ha ett guest pass? :S

Visa signatur

[ Cooler Master haf 912+ ] [ Corsair 850TX ] [ Intel core i7 - 950 ] [ Noctua NH-D14 ] [ Asus X58 Sabertooth ] [ Gigabyte GTX580 ] [ Corsair 6gb 1600MHz ] [ OCZ Vertex 3 120Gb + 1TB Hdd ] [ Win7 x64 Pro ]

Old but Gold...

Permalänk
Medlem

Tackar SaXzoR

Permalänk
Medlem

Skulle kunna tänka mej ett GP, om nån har ett som ligger o skräpar.

Tack på förhand

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guestpass som kan skickas i PM så uppskattas det rejält. Har beställt från komplett men får det imorgon.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guestpass som kan skickas i PM så uppskattas det rejält.

Tack på förhand

Permalänk

guest pass

Tja det skulle vara så jävla snällt om nån snäll själ kunde fixa ett guestpass till mig!

Visa signatur

Processor: Intel® Core™ i5-2500K Processor 4,7Ghz Moderkort: GIGABYTE Z77X-D3H Internminne: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE Grafikkort: XFX HD6950 2048MB Dual Fan OC System Disk: Corsair SSD Force 3, 120GB Hårddisk: 2x Seagate 320 GB Chassi: Corsair 650D Nätagg: Fractal Design Newton R2, 650W 80+ Modulär Operativsystem: Windows 7 Ultimate 64-bit Tangentbord: Logitech G15 V1 Mus: Steelseries Ikari Laser Headset: Soundblaster omega3 wireless

Permalänk

tjena , skulle också gärna ta ett guest pass om någon har något till övers

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja att testa spelet innan köp. Skulle vara väldigt tacksam om nån kunde skicka en guest pass i pm.

Permalänk
Medlem

Har en kompis som jätte gärna vill testa Diablo 3, jag hade två stycken Guest pass när jag köpte men jag gav dem till två andra..
Så har ni en så skicka gärna PM till mig, så är ni grymt schysta!

Permalänk
Medlem

Kom igen nu, han vill jätte gärna spela D3, skicka så snabbt ni har en till mig, riktigt schyst!

Permalänk
Medlem

Har Diablo 3 quest passes, som jag vill byta mot nån annan beta PMa mig vad ni har

Visa signatur

[ Cooler Master haf 912+ ] [ Corsair 850TX ] [ Intel core i7 - 950 ] [ Noctua NH-D14 ] [ Asus X58 Sabertooth ] [ Gigabyte GTX580 ] [ Corsair 6gb 1600MHz ] [ OCZ Vertex 3 120Gb + 1TB Hdd ] [ Win7 x64 Pro ]

Old but Gold...

Permalänk

någon som fortfarande vill ha guest pass?

Visa signatur

[Lenovo Legion Y520]

Permalänk

Någon som har en kod över? Skicka gärna ett PM

Permalänk
Skrivet av pelsebubb:

någon som fortfarande vill ha guest pass?

Jatack!

Permalänk
Avstängd

Någon som har en guest pass över? Vill gärna pröva innan jag häver ut 500:-