Permalänk
Medlem

Bot till Diablo

Tjena,

Har en polare som skaffat en bot till diablo, verkar vara okej att levla med men när man når inferno kan den ju knappast vara till någon större nytta om man inte redan har väldigt bra gear?

Någon annan som har en bot och är på lite senare acter som kan informera lite om detta?

Jag personligen kommer inte att skaffa någon bot men tycker ämnet är intressant.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk

skulle tro att du kommer inte få så möe hjälp här då minst 90% är mot bottar i spel då det bara förstör för alla andra. fuska kan du göra i single player spel men inte i multiplayer spel (ja d3 är ett multiplayer spel).

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Rouge of Darkness:

skulle tro att du kommer inte få så möe hjälp här då minst 90% är mot bottar i spel då det bara förstör för alla andra. fuska kan du göra i single player spel men inte i multiplayer spel (ja d3 är ett multiplayer spel).

FYI, så är D3 ett singleplayerspel också.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Som jag skrev så tänker jag inte botta, tycker bara det är intressant så det är inte "hjälp" jag är ute efter utan helt enkelt lite info då jag tycker det är intressant.

Visa signatur

System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Skrivet av Newklear:

jo men att farma i D3 sp med en bot och sälja i AH för underpriser anser jag iaf förstöra för alla andra som spelar spelet.

jag tänker inte läcka nått om bot's iaf för vi riskerar att det kommer ytterligare en som förstör för andra

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Keeper of Traditions

jo men att farma i D3 sp med en bot och sälja i AH för underpriser anser jag iaf förstöra för alla andra som spelar spelet.

jag tänker inte läcka nått om bot's iaf för vi riskerar att det kommer ytterligare en som förstör för andra

Det säger jag inget som, ville bara poängtera att det inte måste vara ett multiplayerspel.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Dom som bottar bottar antingen ah eller goldruns även fast många av dom blivit nerfade.
AH bots är det värsta.

Det tragiska är att blizzard inte kommer banna dom då dom använver script till auto IT, inte som en bot som glider osv som syns tydligt.

Sen håller knappast argumentet att det är ett singelplayer spel, det är inte som i d2 där man antingen skapade en singelplayer char eller multiplayer.
I d3 kan du inte välja utan du är multi no matter what.

Permalänk
Medlem

Den som kör med bot kanske ska titta efter ett annat spel. Vad är det för mening med att spela alls om man lika gärna kan låta datorn göra det åt en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Hur tänkte du nu.. om AH med riktiga pengar kommer igång så är det ju inte riktigt samma som ekonomi som på ett offline spel
Tänk att ha en bot som går runt och sammlar guld 24/7 för att sedan köpa in saker på AH och sälja för riktiga pengar.

Antar att bot = Blizzard stänger ner ditt konto.
I alla fall om dom ska vara seriösa och blanda in pengar i leken.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Alpha77:

Hur tänkte du nu.. om AH med riktiga pengar kommer igång så är det ju inte riktigt samma som ekonomi som på ett offline spel

Offline =/= singleplayer och online =/= multiplayer.

D3 är dels online singleplayer, och online multiplayer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Offline =/= singleplayer och online =/= multiplayer.

D3 är dels online singleplayer, och online multiplayer.

Vänd er till topic plx.

Visa signatur

Permalänk

Stäng den här tråden och låt TS gå till flashback lr något mindre seriöst forum för info på detta område för det passar sig inte här imo.

Visa signatur

Veritas Vos Liberabit o Despectivus Dei

Permalänk
Medlem

D3 är ett Co-op spel!

Visa signatur

i7 860 @2.80Ghz -
12 GB ram -
Gigabyte P55-UD3L -
MSI Twin Frozr III 6950 2048 gb -
Corsair TX 750 -

Permalänk
Skrivet av PerZerk:

Den som kör med bot kanske ska titta efter ett annat spel. Vad är det för mening med att spela alls om man lika gärna kan låta datorn göra det åt en?

Där det finns pengar att tjäna finns det alltid folk som vill göra det så effektivt som möjligt..

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av chipsfingers:

Stäng den här tråden och låt TS gå till flashback lr något mindre seriöst forum för info på detta område för det passar sig inte här imo.

Anmäl tråden istället om ni inte tycker att det passar

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Newklear:

Anmäl tråden istället om ni inte tycker att det passar

Tror denna sortens inlägg är förbjudna.

Om snubben vill ha mer info så finns ju google, men att skriva +1 och stick härifrån är bara omoget.. (imo)

Permalänk
Medlem

Ah, en klassisk "Det är inte jag, utan min vän som..."

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk
Medlem

Jag har då varken ekonomin för att ta fler kostnader för sjukt onödiga saker så att börja påpeka att jag ska ha botten är onödigt.

Ber om ursäkt om tråden är "förbjuden" på forumet, det visste jag inte... Är den inte det kan jag dock tycka att dom som inte har något vettigt att relfektera mot min topic inte borde svara då jag ber om information inte att ni ska basha allt som sägs här.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Antar att bot = Blizzard stänger ner ditt konto.
I alla fall om dom ska vara seriösa och blanda in pengar i leken.

Blizzard tjänar pengar på varje transaktion. Dvs dom tjänar pengar på att dom som bottar säljer grejjer.

Tar till argument att dom inte håller Warden (blizzard anit cheat program) speciellt uppdaterat eller avancerat. Så jag funderar om dom inte bryr sig speciellt mycket. Dom bannar 20 000 pers lite då och då som använder sämre bottar och hack, men dom går aldrig efter den stora massan.

Visa signatur

System: Team Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simonsky:

Blizzard tjänar pengar på varje transaktion. Dvs dom tjänar pengar på att dom som bottar säljer grejjer.

Tar till argument att dom inte håller Warden (blizzard anit cheat program) speciellt uppdaterat eller avancerat. Så jag funderar om dom inte bryr sig speciellt mycket. Dom bannar 20 000 pers lite då och då som använder sämre bottar och hack, men dom går aldrig efter den stora massan.

Var en våg för ett par dagar sen där de bannade en "massa" folk som hade dragit in mycket cash på ah botandet. Men i övrigt har de varit väldigt passiva med det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Newklear:

FYI så är egentligen D3 ett multiplayerspel som du sedan kan spela på egen hand om du vill..

Skrivet av zeddiz:

Vänd er till topic plx.

Du menar den topic där du vill ha hjälp av oss på sweclockers att fuska?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Du menar den topic där du vill ha hjälp av oss på sweclockers att fuska?

Läs tidigare inlägg innan du postar i en tråd tack.

Visa signatur

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Tumnus:

FYI så är egentligen D3 ett multiplayerspel som du sedan kan spela på egen hand om du vill..

Jag citerar den alltid lika korrekta Wikipedia:

Citat:

Online single-player, online multiplayer

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zeddiz:

Läs tidigare inlägg innan du postar i en tråd tack.

Ursäkta.. Du söker svar angående din "polares" fuskande...

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||

Permalänk
Medlem

Njae jag söker information om ämnet då jag tycker det är intressant? om det u upprör dig så mycket tycker jag inte du har något här att göra? du har inte bidragit till något i den här tråden iaf.

Sedan om du tror att jag fuskar eller inte bryr jag mig inte om. Om jag skulle ha en bot installerad så skulle jag väl inte ställa några frågor här angående detta eller hur?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zeddiz:

Njae jag söker information om ämnet då jag tycker det är intressant? om det u upprör dig så mycket tycker jag inte du har något här att göra? du har inte bidragit till något i den här tråden iaf.

Sedan om du tror att jag fuskar eller inte bryr jag mig inte om. Om jag skulle ha en bot installerad så skulle jag väl inte ställa några frågor här angående detta eller hur?

Har väl lika mycket här och göra som du eller? Dessutom så är det väl inte mitt fel för att du gjort en tråd där du frågar om vilka botar som är bäst att använda sig av..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har aldrig frågat vilka som är bäst att använad sig av, kanske formulerade mig lite dåligt men jag vill mer ha information hur botar fungerar då dom verkar vara väldigt komplexa.

Visst får du väl vara här lika mycket som mig, att börja trolla och ta upp saker som inte har något med tråden att göra är onödigt men men gör som du vill, sista svaret till dig tills du kommenterar något av värde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

zeddiz önskar jag kunde hjälpa dig men är dessvärre inte vidare insatt i bottande. Tycker dock som du att det är ett intressant ämne så får du reda på något av värde - dela med dig i den här tråden.

Ps. Ignorera alla som gråter.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Vet inte hur ni läser det men enligt mig så frågar OP:n bara om HUR bottar fungerar.

Permalänk
Medlem

Gå in på Honorbuddy så finns det en bot dom har gjort nyss, så nu kan ni vända er rage mot mig!